15.9.10

Απάντηση του ΙΚΑ για τον θάνατο 37χρονης !

Σε απάντηση του δημοσιευματός μας για τον θάνατο της 37 χρονης σε γάμο στην Πάτρα το ΙΚΑ μας απέστειλε την ακόλουθη ανακοίνωση
ΙΚΑ                                                       
ΔΙΟΙΚΗΣΗ
ΓΕΝΙΚΗ Δ/ΝΣΗ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΥΓΕΙΑΣ
Δ/ΝΣΗ ΥΓΕΙΟΝΟΜΙΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ

      ΤΜΗΜΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ

Πληροφορίες: Άννα Πετρουτζάκου
Ταχ. Δ/νση:    Αγ. Κων/νου 8, 10241
Τηλέφωνο :    210 5215223
Fax            :    210 5228509 

     ΑΘΗΝΑ 14.9.2010


   Αρ. Πρωτ.
  Γ99/794
            
   ΠΡΟΣ 
  Τα «Μεσσηνιακά Νέα»

           Κοινοποίηση:
        1.Γρ. Διοικητή
        2.Γρ. Υποδ/τη κ. Σαριβουγιούκα
        3.Γρ. Υποδ/τη κ. Νικόλη 
        4.Γρ. Γενικής  Διευθύντριας
            Υπηρεσιών Υγείας
Θέμα: Απάντηση σε δημοσίευμα

Σχετικά με το δημοσίευμά σας της 14.9.2010 με τίτλο «Η 37χρονη που πέθανε στο γάμο, περιμένει ακόμη ραντεβού στο ΙΚΑ!!» σας γνωρίζουμε τα ακόλουθα:

Ι. Σύμφωνα με τα στοιχεία που τηρούνται ηλεκτρονικά στο Τηλεφωνικό Ραντεβού 184 ο μέσος όρος αναμονής για καρδιολόγο στις υπηρεσίες υγείας στην Πάτρα 7ου και 8ου/2010 , καθώς και η σημερινή αναμονή έχουν  ως εξής:

Υπηρεσία

Ημέρες  Μ.Ο
7ος/10    8ος/10
Σήμερα 14/9
ώρα 11.00
Νομαρχιακή Μονάδα Υγείας Πάτρας
14

12

8

Τ.Ι. Ζαρουχλέϊκων

13

10

8

Τ.Ι Ψαροφαΐου

7

1

0

Τ.Ι Κ. Αχαΐας
0
4
2
Ιατρείο Παραλίας
9
4
8
Ιατρείο Βραχνέϊκων

3

8

1

Τοπική Μονάδα Υγείας Αγίου Αλεξίου
12
10
9
ΙΙ. Όπως αναφέρεται στο δημοσίευμα ο γιατρός που παρακολουθούσε την άτυχη ασφαλισμένη που πέθανε από ανακοπή καρδιάς, ο οποίος δεν προσδιορίζεται ως γιατρός του ΙΚΑ, δεν της συνέστησε επείγουσα αγωγή ή εξετάσεις αλλά «τη διαβεβαίωσε σε τηλεφωνική επικοινωνία ότι πρόκειται για απλή λιποθυμία και της συνέστησε να φάει ….αλάτι».

Από την αρμόδια υπηρεσία του ΙΚΑ όπου τηρούνται ηλεκτρονικά στοιχεία για το τηλεφωνικό ραντεβού, από την οποία ζητήσαμε να γίνει έρευνα δεν βρέθηκε ραντεβού στο όνομα της άτυχης Πολυξένης Ρούλια.

ΙΙΙ. Για τις περιπτώσεις που  υπάρχει ανάγκη άμεσης εξυπηρέτησης – έκτακτου περιστατικού δεν ακολουθείται βεβαίως η διαδικασία του ραντεβού.

Στις περιπτώσεις αυτές μπορούν οι ασφαλισμένοι να προσέλθουν στη Μονάδα στην οποία υπάγονται, χωρίς να έχουν κλείσει ραντεβού και να εξυπηρετηθούν άμεσα μετά την κρίση περί του επείγοντος από τους αρμόδιους ελεγκτές γιατρούς ή το Διευθυντή της Μονάδας.

Για την άμεση εξυπηρέτηση των εκτάκτων περιστατικών έχουν προβλεφθεί άλλωστε από το σύστημα κενά μεταξύ των προγραμματισμένων ραντεβού.

ΙΙΙ.  Πέρα από τα παραπάνω σημειώνουμε ότι κατανοούμε και συμμεριζόμαστε την οδύνη της απώλειας.




Η ΓΕΝΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΤΡΙΑ
ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΥΓΕΙΑΣ


ΕΙΡΗΝΗ ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΥ