23.9.10

Η κρίση …ακουμπά τα επώνυμα προϊόντα !!

Προσφορές στα ράφια σε προϊόντα..ιδιωτικής ετικέτας!
Τα σούπερ μάρκετ είδαν το ταμείο του πρώτου δεκαπενθημέρου του Σεπτεμβρίου και... τρόμαξαν. Οι καταναλωτές κόβουν σιγά σιγά τα λεγόμενα προϊόντα μπαζάρ και περιορίζονται στα αναγκαία. Τα καταστήματα εντείνουν λοιπόν τις προσφορές, κυρίως στα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας, για να κεντρίσουν το ενδιαφέρον των καταναλωτών ενώ, απ΄ότι φαίνεται, οι προσφορές και οι εκπτώσεις θα συνεχιστούν με αμείωτη ένταση τουλάχιστον έως το τέλος του έτους. «Προτεραιότητα στην παρούσα φάση είναι η διατήρηση του όγκου πωλήσεων», αναφέρουν οι ειδικοί του χώρου προσθέτοντας πως οι προσφορές στοχεύουν και σε κάτι άλλο: Στη τόνωση της ψυχολογίας των καταναλωτών, η οποία σχεδόν έχει πιάσει πάτο. Δεν αρκεί όμως μόνο η καλή ψυχολογία, απαιτείται και καλή τσέπη...