Αφορμή για το post είναι η δημιουργία ενός νέου ελληνικού ελαιόλαδου το οποίο είναι delicatessen (σημαίνει πολύ υψηλής ποιότητας για δημιουργία ακριβών εδεσμάτων και όχι μόνο). Υπήρξε λοιπόν μια αντίδραση των Ελλήνων γιατί αυτό το λάδι κοστίζει 36 euro το λίτρο (όταν η μέση τιμή των απλών ελαιόλαδων στον παραγωγό είναι 2-3 euro. To marketing και η διαφορετική τιμολόγηση, ανάλογα με το target group, είναι ένα πράγμα που χρησιμοποιεί για παράδειγμα ο οίκος gucci και απαιτεί (για μια τσάντα που κατασκευάζεται με κόστος 25 euro) 5000 euro. Αυτό δεν είναι αθέμιτο ούτε καταδικαστέο και πρέπει κάθε άνθρωπος να το κατανοήσει. Δείτε και το λάδι: http://www.eleia.gr/
Συμβουλή : Αν θέλετε να επιβιώσετε, "αντιγράψτε" τον gucci. Χρειάζεται σκληρή δουλειά από παραγωγούς, διαφημιστές, και πολλά άλλα επαγγέλματα αλλά είναι ένας τίμιος τρόπος να ζήσεις...