17.2.11

Μας …δουλεύουν με το 184 το οποίο δεν απαντά ποτέ;

Η απεργία των γιατρών του ΙΚΑ μπορεί να τέλειωσε, όμως η ταλαιπωρία των ασφαλισμένων, που προσπαθούν να κλείσουν ραντεβού για γιατρό συνεχίζεται.
Ο διοικητής του ΙΚΑ, στην αρχή της εφαρμογής της ανανεωμένης από τις 20 Ιανουαρίου σύμβασης του τηλεφωνικού ραντεβού 184 ,που δεν εξυπηρετούνταν ο κόσμος, κατά την επίσκεψή του στο ΙΚΑ Νέας Ιωνίας αναφέρθηκε στην κακή τους τη συνήθεια που παίρνουν όλοι μαζί τις ώρες αιχμής εν όψει μάλιστα της απεργίας των γιατρών που ήταν σε εξέλιξη.
Σύμφωνα με το δελτίο του Star, στη σύμβαση με την εταιρεία που υποτίθεται ότι έχει αναλάβει την ευθύνη για την εξυπηρέτηση των ταλαίπωρων ασφαλισμένων σημειώνεται ότι είναι υποχρεωμένη να διαθέτει από 288 έως 480 εξειδικευμένα άτομα ανάλογα με το φόρτο δουλειάς , για να αντιμετωπίζουν δύσκολες καταστάσεις και να ανταποκρίνονται έως και σε 150.000 κλήσεις κατά το δεκάωρο λειτουργίας του κέντρου.
Αναρωτιέται κανείς ,δουλεύουν όντως από 288 έως 480 εργαζόμενοι ώστε να εξυπηρετούνται 150.000 κλήσεις το δεκάωρο;Γιατί η διοίκηση του ΙΚΑ επιτρέπει να ταλαιπωρούνται οι ασφαλισμένοι; Γιατί δεν ελέγχει αν εφαρμόζονται όσα προβλέπει η σύμβαση;