Σε μειώσεις τιμών που φτάνουν μέχρι και 62% προχωρούν οι επιχειρήσεις μαζικής εστίασης που ανήκουν στον όμιλο VIVARTIA (GOODY’S, EVEREST, FLOCAFE, LA PASTERIA και OLYMPUS PLAZA) όπως γνωστοποίησε το υπουργείο Περιφερειακής Ανάπτυξης και Ανταγωνιστικότητας καλώντας και άλλες επιχειρήσεις ''να στηρίξουν με έμπρακτο τρόπο το εισόδημα των καταναλωτών''.
Μετά τον κλάδο των τροφίμων και του λιανεμπορίου, όπως αναφέρεται σε ανακοίνωση του υπουργείου, προστέθηκε στην πρωτοβουλία του για την έμπρακτη απόδειξη της κοινωνικής αλληλεγγύης των επιχειρήσεων και ο κλάδος των υπηρεσιών εστίασης με σημαντικές μειώσεις τιμών . Οι επιχειρήσεις όλων των κλάδων βλέπουν τις πωλήσεις τους να έχουν κάθετη πτώση και οι μειώσεις τιμών και προσφορές είναι ένας τρόπος για να αντισταθμίσουν την απώλεια μεριδίων αγοράς. Ήδη οι παραπάνω αλυσίδες προωθούν στην ελληνική αγορά και τους καταναλωτές νέα πακέτα προϊόντων τους με ιδιαίτερα ανταγωνιστικές τιμές, τα οποία, με εναλλακτικές μορφές, θα καλύψουν όλο το 2011. Ενδεικτικές μειώσεις που προωθούν οι συγκεκριμένες εταιρείες είναι οι ακόλουθες:
- GOODY’S: Συνδυασμός γεύματος και αναψυκτικού έναντι 3 ευρώ (έως και -45%)
- EVEREST: Καφές ή ρόφημα και τυρόπιτα έναντι 2 ευρώ (-40%), τυρόπιτα έναντι 1 ευρώ (-31%), σφολιάτες (-17%), αναψυκτικά (-18%), κυλικεία αεροδρομίων: καφές & ροφήματα (-28%)
- FLOCAFE: Κέρασμα τυρόπιτας ή άλλων σφολιατοειδών με κάθε ρόφημα καφέ ή σοκολάτας (έως και -35%)
- Εστιατόρια LA PASTERIA: Μενού σε ειδικές τιμές 12 ευρώ, 15 ευρώ και 17 ευρώ μειώσεις έως -55%, -49%, -47% αντίστοιχα)
- OLYMPUS PLAZA (Σ.Ε.Α στις Εθνικές Οδούς): Καφές έναντι 1 ευρώ (-62%), τυρόπιτα έναντι 1 ευρώ (-31%) κατά περιόδους, ιδιαίτερα στις μεγάλες εξόδους (25η Μαρτίου, περίοδος Πάσχα).
Μετά τον κλάδο των τροφίμων και του λιανεμπορίου, όπως αναφέρεται σε ανακοίνωση του υπουργείου, προστέθηκε στην πρωτοβουλία του για την έμπρακτη απόδειξη της κοινωνικής αλληλεγγύης των επιχειρήσεων και ο κλάδος των υπηρεσιών εστίασης με σημαντικές μειώσεις τιμών . Οι επιχειρήσεις όλων των κλάδων βλέπουν τις πωλήσεις τους να έχουν κάθετη πτώση και οι μειώσεις τιμών και προσφορές είναι ένας τρόπος για να αντισταθμίσουν την απώλεια μεριδίων αγοράς. Ήδη οι παραπάνω αλυσίδες προωθούν στην ελληνική αγορά και τους καταναλωτές νέα πακέτα προϊόντων τους με ιδιαίτερα ανταγωνιστικές τιμές, τα οποία, με εναλλακτικές μορφές, θα καλύψουν όλο το 2011. Ενδεικτικές μειώσεις που προωθούν οι συγκεκριμένες εταιρείες είναι οι ακόλουθες:
- GOODY’S: Συνδυασμός γεύματος και αναψυκτικού έναντι 3 ευρώ (έως και -45%)
- EVEREST: Καφές ή ρόφημα και τυρόπιτα έναντι 2 ευρώ (-40%), τυρόπιτα έναντι 1 ευρώ (-31%), σφολιάτες (-17%), αναψυκτικά (-18%), κυλικεία αεροδρομίων: καφές & ροφήματα (-28%)
- FLOCAFE: Κέρασμα τυρόπιτας ή άλλων σφολιατοειδών με κάθε ρόφημα καφέ ή σοκολάτας (έως και -35%)
- Εστιατόρια LA PASTERIA: Μενού σε ειδικές τιμές 12 ευρώ, 15 ευρώ και 17 ευρώ μειώσεις έως -55%, -49%, -47% αντίστοιχα)
- OLYMPUS PLAZA (Σ.Ε.Α στις Εθνικές Οδούς): Καφές έναντι 1 ευρώ (-62%), τυρόπιτα έναντι 1 ευρώ (-31%) κατά περιόδους, ιδιαίτερα στις μεγάλες εξόδους (25η Μαρτίου, περίοδος Πάσχα).