Mετά το Πάσχα αναμένεται να ξεκαθαρίσει το τοπίο αναφορικά με τη συνέχιση ή όχι της κατασκευής της Ολυμπίας Οδού και των υπολοίπων μεγάλων οδικών αξόνων της χώρας, καθώς οι κατασκευάστριες εταιρείες θα δώσουν την...... οριστική απάντηση στα υπουργεία Οικονομικών και Μεταφορών σχετικά με την κυβερνητική πρότασή να εφαρμοστεί μείωση των διοδίων.
Αν η απάντηση είναι θετική και από τη στιγμή που η κυβέρνηση έχει ανακοινώσει ότι τα ποσά που θα συγκεντρώνονται πλέον από τα διόδια θα μπουν σε ειδικό λογαριασμό και θα χρησιμοποιηθούν ως εγγύηση για τη χρηματοδότηση των εταιριών από τις τράπεζες, εκτιμάται ότι θα συνεχιστεί απρόσκοπτα η υλοποίηση των έργων.
Υπενθυμίζεται ότι τα συναρμόδια υπουργεία έστειλαν την Μεγάλη Εβδομάδα την πρόταση τους στις κοινοπραξίες που κατασκευάζουν τους πέντε μεγάλους αυτοκινητόδρομους.
Όπως έχει ανακοινωθεί, τα υπουργεία προτείνουν μείωση του αντιτίμου των διοδίων για τρία χρόνια, σε ποσοστό έως και 30% στα τμήματα των αυτοκινητοδρόμων που έχουν ολοκληρωθεί και σε ποσοστό έως και 50% στα υπό κατασκευή τμήματα.
Σε ότι αφορά την Ηλεία πάντως, το ζητούμενο δεν είναι απλώς η συνέχιση της Ολυμπίας Οδού αλλά η κατασκευή της με βάση τον αρχικό σχεδιασμό, που σημαίνει το έργο να συνεχιστεί από την Πάτρα μέχρι τον Πύργο και από εκεί στην Τσακώνα.
Αν η απάντηση είναι θετική και από τη στιγμή που η κυβέρνηση έχει ανακοινώσει ότι τα ποσά που θα συγκεντρώνονται πλέον από τα διόδια θα μπουν σε ειδικό λογαριασμό και θα χρησιμοποιηθούν ως εγγύηση για τη χρηματοδότηση των εταιριών από τις τράπεζες, εκτιμάται ότι θα συνεχιστεί απρόσκοπτα η υλοποίηση των έργων.
Υπενθυμίζεται ότι τα συναρμόδια υπουργεία έστειλαν την Μεγάλη Εβδομάδα την πρόταση τους στις κοινοπραξίες που κατασκευάζουν τους πέντε μεγάλους αυτοκινητόδρομους.
Όπως έχει ανακοινωθεί, τα υπουργεία προτείνουν μείωση του αντιτίμου των διοδίων για τρία χρόνια, σε ποσοστό έως και 30% στα τμήματα των αυτοκινητοδρόμων που έχουν ολοκληρωθεί και σε ποσοστό έως και 50% στα υπό κατασκευή τμήματα.
Σε ότι αφορά την Ηλεία πάντως, το ζητούμενο δεν είναι απλώς η συνέχιση της Ολυμπίας Οδού αλλά η κατασκευή της με βάση τον αρχικό σχεδιασμό, που σημαίνει το έργο να συνεχιστεί από την Πάτρα μέχρι τον Πύργο και από εκεί στην Τσακώνα.