1.5.11

Το διαδίκτυο κύρια πηγή ειδήσεων για τους νεαρούς ενήλικους

Το Διαδίκτυο αποτελεί πλέον την κύρια πηγή για τις εσωτερικές και διεθνείς ειδήσεις στην Αμερική για τους ενήλικους ηλικίας από 18 έως 29 χρόνων, σύμφωνα με μελέτη του Pew Research Center.
Το 2010, το 65% των ατόμων κάτω των 30 ετών ανέφερε το Διαδίκτυο ως κύρια πηγή ενημέρωσης. Ο αριθμός είναι σχεδόν διπλάσιος από το αντίστοιχο ποσοστό του 2007...
Επιπλέον το ποσοστό όσων θεωρούν την τηλεόραση ως κύρια πηγή ειδήσεων μειώθηκε από 68% σε 52% κατά τη διάρκεια του τελευταίου έτους.
Σε ένα σύνολο ερωτηθέντων αποτελούμενο από 1.500 Αμερικανούς ενήλικες, το 41% δηλώνει ότι διαβάζουν τις εσωτερικές και διεθνείς ειδήσεις από το Διαδίκτυο. Το ποσοστό αυτό άγγιζε μόλις το 17% το 2007. Το 60% δίνει ως απάντηση την τηλεόραση, ωστόσο το ποσοστό αυτό υπολείπεται σε σχέση με το παρελθόν και η τάση δείχνει να εξαπλώνεται μεταξύ άλλων ηλικιακών ομάδων.
Στην ηλικιακή ομάδα μεταξύ των 30 και των 59 χρόνων, το 48% αναφέρει ως πηγή ενημέρωσης το διαδίκτυο, από 32% που ήταν το ποσοστό το 2007. Την ίδια ώρα το ποσοστό της ενημέρωσης κυρίως από την τηλεόραση μειώθηκε από 71% στο 63%. Επιπλέον το ποσοστό των ατόμων από 65ετών και πάνω που ενημερώνονται από το Διαδίκτυο έχει αυξηθεί από το 5% στο 14%. Η τηλεόραση πάντως παραμένει η κύρια πηγή για το 79% των ερωτηθέντων.
Οι αριθμοί αυτοί συμπίπτουν με την άνοδο των εφαρμογών ηλεκτρονικής ροής ειδήσεων. Τόσο το Facebook όσο και το Twitter είχαν εκρηκτική ανάπτυξη από το 2008 και μετά.
Τα tweets αυξήθηκαν από 5.000 ημερησίως το 2007 σε 90.000.000 ημερησίως το 2010, ενώ το Facebook από τα 30 εκ. χρήστες που είχε το 2007 αγγίζει πλέον τα 500 εκατομμύρια χρήστες.
Ωστόσο και οι υπηρεσίες ψυγαχωγίας δείχνουν να έχουν μετατοπιστεί κατά τα τελευταία χρόνια. Οι media streaming υπηρεσίες στο διαδίκτυο και οι εξοπλισμοί Internet-TV δίνουν στον κόσμο περισσότερες επιλογές προβολής από ποτέ.
Δεδομένου ότι δίνεται η δυνατότητα προσαρμογής της ενημέρωσης και της ψυχαγωγίας στον τρόπο που αρέσει στον καθένα, οι μέθοδοι αυτοί του διαδικτύου έχουν μεγάλη απήχηση στο κοινό.