«Μαχαίρι» στις δαπάνες ακόμη και για τα βασικά είδη και υπηρεσίες, όπως είναι τα τρόφιμα και το ηλεκτρικό ρεύμα, βάζουν όλο και περισσότερα νοικοκυριά, προκειμένου να αντεπεξέλθουν στην οικονομική κρίση.
Αυτό επιβεβαιώνουν και τα τελευταία στοιχεία, του Ιδρύματος Οικονομικών και Βιομηχανικών Ερευνών, σύμφωνα με τα οποία, 6 στους 10 καταναλωτές δηλώνουν πως, μετά δυσκολίας τα βγάζουν πέρα.
Σύμφωνα με στοιχεία του ΙΟΒΕ, οι δυσμενείς προβλέψεις των Ελλήνων καταναλωτών για την οικονομική κατάσταση του νοικοκυριού τους τους προσεχείς 12 μήνες εντείνονται αισθητά τον Ιούλιο, με το σχετικό δείκτη να χάνει σχεδόν 8 μονάδες και να διαμορφώνεται στις -70,7, σε νέα ιστορικά χαμηλή επίδοση.
Το ποσοστό των Ελλήνων καταναλωτών που πιστεύει ότι το επόμενο διάστημα η οικονομική του κατάσταση θα επιδεινωθεί ελαφρά ή αισθητά διευρύνεται στο 80% (από 76%),ενώ μόλις το 2% αναμένει ελαφρά βελτίωση.
Αυτό επιβεβαιώνουν και τα τελευταία στοιχεία, του Ιδρύματος Οικονομικών και Βιομηχανικών Ερευνών, σύμφωνα με τα οποία, 6 στους 10 καταναλωτές δηλώνουν πως, μετά δυσκολίας τα βγάζουν πέρα.
Σύμφωνα με στοιχεία του ΙΟΒΕ, οι δυσμενείς προβλέψεις των Ελλήνων καταναλωτών για την οικονομική κατάσταση του νοικοκυριού τους τους προσεχείς 12 μήνες εντείνονται αισθητά τον Ιούλιο, με το σχετικό δείκτη να χάνει σχεδόν 8 μονάδες και να διαμορφώνεται στις -70,7, σε νέα ιστορικά χαμηλή επίδοση.
Το ποσοστό των Ελλήνων καταναλωτών που πιστεύει ότι το επόμενο διάστημα η οικονομική του κατάσταση θα επιδεινωθεί ελαφρά ή αισθητά διευρύνεται στο 80% (από 76%),ενώ μόλις το 2% αναμένει ελαφρά βελτίωση.