20.9.11

Κερδίζει έδαφος στο εξωτερικό το ελληνικό κρασί

  Στη δίνη της οικονομικής κρίσης στη χώρα μας έχει περιέλθει και το ελληνικό κρασί και το ζητούμενο όλων που μένει να αποδειχθεί, είναι εάν η αύξηση των εξαγωγών του προϊόντος που ήδη επιτυγχάνεται ή ακόμα και επιχειρείται με διάφορες κινήσεις, θα καταφέρει να ισοσκελίσει τη «χασούρα» των παραγωγών στην εσωτερική αγορά, όπως τονίστηκε στη διάρκεια συνέντευξης τύπου για τα «ΒορΟινά», που διοργανώνονται φέτος στη Θεσσαλονίκη για όγδοη χρονιά, από την Ένωση Οινοπαραγωγών του Αμπελώνα Β. Ελλάδας, με την επωνυμία «Οίνοι Β. Ελλάδας».

Τα 37 μέλη της, όχι μόνο δεν κάθονται με τα χέρια σταυρωμένα, αλλά ήδη προχωρούν και σχεδιάζουν τις επόμενες κινήσεις τους στο εξωτερικό και το εσωτερικό, έτσι ώστε να διευρύνουν το πελατολόγιό τους, αλλά και να ενημερώσουν το καταναλωτικό κοινό για την αξία του ελληνικού