Κλεστή θα είναι αυτή την εβδομάδα, η σήραγγα Αρτεμισίου, στην κατεύθυνση προς Καλαμάτα, λόγω εργασιών συντήρησης του ηλεκτρομηχανολογικού εξοπλισμού. Η σήραγγα θα είναι κλειστή μέχρι την Παρασκευή, 14 Οκτωβρίου 2011. Η κυκλοφορία των οχημάτων θα γίνεται απ' τη σήραγγα στην κατεύθυνση προς Αθήνα, με μία λωρίδα ανά κατεύθυνση. Οι οδηγοί θα πρέπει να είναι λοιπόν, ιδιαίτερα προσεκτικοί.