16.12.11

Με τα πόδια στο... σχολείο;

ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΣΗΜΑΣΑ ΤΕΛΙΚΑ ΤΟ ΠΟΙΟΣ ΦΤΑΙΕΙ ΑΛΛΑ ΤΟ ΣΗΜΑΙΝΟΝ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΟΙΟΣ ΠΛΗΡΩΝΕΙ... ΤΟ ΜΑΡΜΑΡΟ!!
Μπορεί να μη διαθέτουν βιβλία ακόμη και μετά την εορταστική περίοδο, αλλά αυτό δεν θα έχει και πολλή... σημασία, ειδικά στην περιφέρεια καθώς εκεί υπάρχει κίνδυνος να μην υπάρχουν καν μαθητές λόγω προβλημάτων στη μεταφορά τους με μισθωμένα οχήματα, σύμφωνα με δημοσίευμα της «Ελευθεροτυπίας».
Έως και 200.000 μαθητές εκτιμάται ότι κινδυνεύουν να μείνουν χωρίς μέσο μεταφορά από τις απομακρυσμένες περιοχές στις οποίες κατοικούν προς τις (συγχωνευμένες) σχολικές τους μονάδες λόγω του αδιεξόδου που παρατηρείται με τη ρύθμιση που προτείνει το υπουργείο Εσωτερικών.
Ο πρόεδρος της Κεντρικής Ένωσης Δήμων (ΚΕΔΕ) Κ. Ασκούνης μίλησε χθες για «ωρολογιακή βόμβα» έτοιμη να σκάσει στις 8 Ιανουαρίου επειδή το υπουργείο είχε αποφασίσει να λήξουν οι συμβάσεις με τους μεταφορείς (ΚΤΕΛ, ταξί) στις 31/12/2011 και να υπογραφούν νέες με το μισό κόστος Ενώπιον του υπουργού Εσωτερικών Τ. Γιαννίτση και του υφυπουργού Π. Κουκουλόπουλου που παρακολούθησαν τη συνεδρίαση της ΚΕΔΕ, ο κ. Ασκούνης είπε ότι πλήθος διαγωνισμών που έγιναν από τους κατά τόπους δήμους «έχουν αποβεί άκαρποι» και πρότεινε ως λύση «να παραταθούν οι ισχύουσες συμβάσεις μέχρι το τέλος τους σχολικού έτους».
Παλιότερα ήταν οι νομαρχίες που έκανα τους διαγωνισμούς οι οποίοι κατέληγαν συνήθως σε λεωφορεία των ΚΤΕΛ και μισθωμένα ταξί, ενώ συχνά ακούγονταν πληροφορίες για ελλιπές σύστημα ελέγχου με αποτέλεσμα να χρεώνονται υπηρεσίες κατά το δοκούν. Με τον «Καλλικράτη», η αρμοδιότητα μεταβιβάστηκε στους δήμους, ενώ το υπουργείο Εσωτερικών έθεσε ως στόχο να μειωθεί το κόστος από τα 280 εκατ. ευρώ ετησίως (!) στο μισό.real.gr