20.1.12

" Βουτιά " των πωλήσεων της Carrefour-Μαρινόπουλος 8.1% το 2011

ΠΤΩΣΗ των πωλήσεων κατά 8,1% σημείωσε η Carrefour-Μαρινόπουλος στην ελληνική αγορά για το σύνολο του 2011, με αποτέλεσμα να διαμορφωθούν στα 2,49 δισ. ευρώ. 
Είναι χαρακτηριστικό ότι η πτώση στις πωλήσεις στο τέταρτο τρίμηνο άγγιξε το 10,5%, με αποτέλεσμα σε απόλυτο αριθμό οι πωλήσεις να υποχωρήσουν στα 626 εκατ. ευρώ όταν το τρίτο τρίμηνο του έτους είχαν διαμορφωθεί στα 610 εκατ. ευρώ ενώ στις like for like πωλήσεις η πτώση άγγιξε το 9,5%.
Οπως ανακοίνωσε ο γαλλικός όμιλος, η παραπάνω εικόνα οφείλεται κατά κύριο λόγο στην επιδείνωση του οικονομικού κλίματος στην Ελλάδα και την κάμψη της κατανάλωσης.
Σημειώνεται ότι η διψήφια υποχώρηση των πωλήσεων της Carrefour-Μαρινόπουλος σε ένα τρίμηνο, το τέταρτο, σημειώθηκε στην καλύτερη παραδοσιακά περίοδο για το λιανεμπόριο στην ελληνική αγορά.
Να σημειωθεί πως η Carrefour συνεχίζει τις εκτεταμένες προσφορές, οι οποίες στην παρούσα φάση φτάνουν έως και το 80%, στοχεύοντας στην τόνωση των πωλήσεών της.
Υπενθυμίζεται ότι οι πωλήσεις της Carrefour-Μαρινόπουλος στην Ελλάδα το διάστημα Ιανουαρίου-Σεπτεμβρίου 2011 υποχώρησαν κατά 7,3% σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα του 2010. Εάν ληφθούν υπόψη οι πωλήσεις ιδίων καταστημάτων, τότε η υποχώρηση είναι μεγαλύτερη, κατά 8%.
Στο τρίτο τρίμηνο του 2011 οι πωλήσεις της Carrefour στην Ελλάδα μειώθηκαν κατά 8,4% σε σχέση με το τρίτο τρίμηνο του 2010, ενώ σε αριθμό ιδίων καταστημάτων οι πωλήσεις υποχώρησαν κατά 9,4% σε σχέση με πέρυσι.
Ιδια εικόνα και στο πρώτο εξάμηνο του έτους. Οι πωλήσεις στην Ελλάδα μειώθηκαν κατά 6,8%, σε 1,261 δισ. ευρώ, ενώ η μείωση ήταν ακόμη μεγαλύτερη, στο 7,3%, αν η σύγκριση γίνει στα ίδια καταστήματα. Αντίστοιχα, το δεύτερο τρίμηνο οι πωλήσεις της Carrefour την Ελλάδα, οι οποίες είχαν διαμορφωθεί στα 636 εκατ. ευρώ, είχαν σημειώσει μείωση 6,19% ενώ με βάση τα ίδια καταστήματα η πτώση ήταν 6,6%.