14.2.12

Η Κρίση " Χτύπησε " και τον Άγιο Βαλεντίνο !!

Ακολουθώντας πιστά τη ρήση πως «η χειρονομία μετράει και όχι η τιμή» φαίνεται πως θα κινηθούν φέτος οι περισσότεροι … ερωτευμένοι, επιλέγοντας να δείξουν την αγάπη τους στο ταίρι τους με συμβολικά δώρα και μικρές εκπλήξεις.
Ημέρα των ερωτευμένων η σημερινή και οι περισσότεροι θα επιλέξουν ένα λουλούδι, ένα μήνυμα στο κινητό, μια κάρτα με ευχές ή ένα γεύμα σε κάποιο εστιατόριο, αφού οι παλιές καλές μέρες όταν οι ερωτευμένοι έβαζαν βαθιά το χέρι στην τσέπη για το ταίρι τους, φαίνεται να έχουν περάσει ανεπιστρεπτί.
Οι βιτρίνες των ανθοπωλείων, των καταστημάτων με είδη δώρων, των ζαχαροπλαστείων και των κοσμηματοπωλείων έχουν στολιστεί ανάλογα, ελπίζοντας πως θα καταφέρουν να προσελκύσουν πελάτες. 'Αλλωστε, περιμένουν τη σημερινή ημέρα ως «μάννα εξ ουρανού» για να αυξηθεί ο τζίρος τους.
«Παρότι διανύουμε μια δύσκολη οικονομική συγκυρία, μετά και τις τελευταίες εξελίξεις με το νέο μνημόνιο, οι ανθοπώλες έχουν κάνει όλες τις κινήσεις περιμένοντας τους πελάτες. Δεν χρειάζεται να ξοδέψουμε πολλά για να δείξουμε την αγάπη μας κι ένα λουλούδι είναι αρκετό» δήλωσε στο ΑΜΠΕ ο ανθοπώλης και πρόεδρος του Τμήματος Επαγγελματιών του Επαγγελματικού Επιμελητηρίου Θεσσαλονίκης Εμμανουήλ Σύλλης.
Τα κόκκινα τριαντάφυλλα εξακολουθούν να παραμένουν πρώτα στις προτιμήσεις των ερωτευμένων, με τις ορχιδέες, τις τουλίπες και τις ζέρμπερες να ακολουθούν. «Διάφορα λουλούδια, διάφορα χρώματα, να αλλάξουμε την παγερή και γκρίζα ατμόσφαιρα και να δείξουμε τον έρωτα μας» πρόσθεσε ο κ.Σύλλης.
Στα ζαχαροπλαστεία, οι τούρτες σε σχήμα καρδιάς έχουν ήδη κάνει την εμφάνισή τους στα ψυγεία περιμένοντας τους αγοραστές, ενώ τα μικρά δωράκια, απλά και συμβολικά πολλές φορές, είναι έτοιμα να πακεταριστούν και να χαριστούν σε αγαπημένα πρόσωπα.
Επιπλέον, αρκετά από τα εστιατόρια της Θεσσαλονίκης προσφέρουν σήμερα στους ερωτευμένους προνομιακές τιμές, σε μια προσπάθεια να «κλείσουν» τραπέζια και να δελεάσουν τα ζευγάρια που ίσως σχεδιάζουν για φέτος ένα σπιτικό, ρομαντικό δείπνο.
Πιο δύσκολα είναι τα πράγματα για τα ταξιδιωτικά πρακτορεία και τα κοσμηματοπωλεία. Οι προσφορές από τα πρακτορεία για ρομαντικά διήμερα με το έτερον ήμισυ είναι πολλές, όμως το γεγονός ότι η σημερινή ημέρα είναι εργάσιμη αλλά και τα οικονομικά προβλήματα των πολιτών αρκετά φαίνεται πως «φρενάρουν» τις εκδρομές.
Μπορεί το Παρίσι, η Πράγμα, η Ρώμη και το Λονδίνο να είναι από τους δημοφιλείς ευρωπαϊκούς προορισμούς και το Πήλιο, τα Ζαγοροχώρια, τα χιονοδρομικά κέντρα στο εσωτερικό της χώρας, αλλά οι κρατήσεις είναι περιορισμένες.
Η οικονομική κρίση «χτύπησε» και τα κοσμηματοπωλεία. Τα προηγούμενα χρόνια αρκετοί επέλεγαν ένα κόσμημα για το αγαπημένο τους πρόσωπο, πλέον όμως είναι είτε πιο διστακτικοί είτε πιο «μαζεμένοι»