19.9.12

Τη Μεσσηνία σε "γκουρμέ συσκευασία" στέλνει στο εξωτερικό η Costa Navarino

Με εφαλτήριο το όραμα του αείμνηστου εφοπλιστή Βασίλη Κωνσταντακόπουλου, να κάνει την πατρίδα του, τη Μεσσηνία, γνωστή σε όλον τον κόσμο η εταιρεία Costa Navarino έχει καταφέρει επιτυχώς, να προωθήσει στις διεθνείς αγορές προϊόντα της περιοχής και να ενισχύσει τις τοπικές μικρές παραγωγικές μονάδες.

   Μάλιστα, τον Οκτώβρη, η εταιρεία αναμένεται να τοποθετήσει στα ράφια των γνωστών καταστημάτων Harrods του Λονδίνου μεσσηνιακά προϊόντα όπως λάδι, μαρμελάδα, ξύδι και γλυκό του κουταλιού, σύμφωνα με τον διευθυντή ανάπτυξης και πωλήσεων, Σάνδρο Χαραλαμπόπουλο.

   Η σειρά προϊόντων Navarino Icons, εκτός από μια συλλογή κεραμικών εμπνευσμένη από τον αρχαιοελληνικό πολιτισμό της Μεσσηνίας, περιλαμβάνει -εδώ και ενάμιση χρόνο- και μια σειρά από τοπικά προϊόντα όπως λάδι και κρασί (από καλλιέργειες της εταιρείας), γλυκά του κουταλιού, μαρμελάδες, χυλοπίτες, παστέλια, μέλι, ψητές πιπεριές, τουρσί κ.α.

   Ήδη τα προϊόντα της πωλούνται στις ΗΠΑ, σε έξι καταστήματα Dean &  Delluca και στην Ελλάδα στα duty free, στο μουσείο Κυκλαδίτικης Τέχνης, στο μουσείο Γουλανδρή, στα καταστήματα Attica του Golden Hall και στη Θεσσαλονίκη στο «Παντοπωλείο».

   Επόμενος στόχος είναι οι αγορές της Γαλλίας, της Ρωσίας, της Μ. Ανατολής και της Κίνας.

   Φυσικά πρώτο σημείο πώλησης ήταν το ξενοδοχειακό συγκρότημα Costa Navarino στην Πύλο της Μεσσηνίας.

   Σύμφωνα με τον κ.Χαραλαμπόπουλο, οι πωλήσεις αγγίζουν τις 350.000 ευρώ ενώ ο στόχος για το επόμενο έτος είναι να φτάσουν το 1 εκ. Πρόκειται για προϊόντα γκουρμέ, το 80% των οποίων κατευθύνεται στο εξωτερικό. «Στόχος μας είναι να προωθήσουμε τα προϊόντα μας σε ειδικές αγορές και μάλιστα σε ξεχωριστή συσκευασία υψηλής αισθητικής. Έτσι, δίνουμε μεγάλη βαρύτητα στο σχεδιασμό», σημείωσε ο κ.Χαραλαμπόπουλος.

   Το Costa Navarino, όπως επεσήμανε η υπεύθυνη δημοσίων σχέσεων Βάλια Βανέζη, αναπτύσσει τη δραστηριότητά του έχοντας ως φιλοσοφία το: να αναδείξει τα αγαθά της Μεσσηνιακής γης και να συμβάλει στην ανάπτυξη της περιοχής. Σήμερα η εταιρεία συνεργάζεται με περίπου 10 παραγωγούς της περιοχής και λανσάρει στην αγορά σχεδόν 30 κωδικούς τοπικών παραδοσιακών προϊόντων.