ΣΥΜΦΩΝΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΜΕΣΣΗΝΙΑΚΩΝ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ!
Την πόρτα των καταστημάτων Harrods στο Λονδίνο είναι έτοιμη να διαβεί η εταιρεία Navarino Icons, θυγατρική του γνωστού ξενοδοχειακού ομίλου Costa Navarino, που εξειδικεύεται στην προώθηση μεταποιημένων παραδοσιακών αγροτικών προϊόντων της μεσσηνιακής γης στο εξωτερικό.
Η συμφωνία συνεργασίας με τη φημισμένη βρετανική αλυσίδα θα ενεργοποιηθεί εντός του Οκτώβρη και αρχικά προβλέπει την τοποθέτηση 4-5 κωδικών προϊόντων ελαιολάδου, ξυδιού, γλυκών κουταλιού, μαρμελάδων και πετιμεζιού.
Εξωστρέφεια
«Στόχος μας είναι το 80% των πωλήσεων να κατευθύνεται σε αγορές του εξωτερικού για να τονώσουμε την εξωστρέφεια των τοπικών παραγωγών» ανέφερε ο διευθυντής πωλήσεων και ανάπτυξης της Navarino Icons κ. Σαράντος Χαραλαμπόπουλος, για να προσθέσει πως στο πλαίσιο αυτό γίνονται επαφές για επέκταση των δραστηριοτήτων της εταιρείας και σε άλλες αγορές όπως η ρωσική, η κινεζική, η γαλλική, η ιταλική κι εκείνες των χωρών του Κόλπου.
Ένα πρώτο σημαντικό βήμα εξωστρέφειας, επίσης, έχει γίνει στη Βιένη μέσω του καταστήματος Julius, ενώ από τον Δεκέμβριο του 2011 η Navarino Icons «πάτησε» και αμερικανικό έδαφος, με την απόκτηση παρουσίας σε 6 σημεία (από το συνολικά 27 του δικτύου) πώλησης της gourmet αλυσίδας Dean & Deluca, η οποία εξελίσσεται ιδιαίτερα ικανοποιητικά και αναμένεται να φέρει στην εταιρεία για φέτος πωλήσεις περί τα 100 χιλ. ευρώ ή σχεδόν το 30% του τζίρου που προσδοκά για το σύνολο του 2012, ύψους 350 χιλ. ευρώ.
«Είμαστε ακόμη στην αρχή της επιχειρηματικής μας δραστηριότητας, καθώς ιδρυθήκαμε μόλις πριν από ενάμιση χρόνο», είπε και εκτίμησε ότι για το 2013 είναι εφικτό η αξία των πωλήσεων να φθάσει σε 1 εκατ. ευρώ. Αυτή τη στιγμή στο portfolio της Navarino Icons υπάρχουν 28-30 κωδικοί προϊόντων εκ των οποίων το ελαιόλαδο, οι ελιές και το παστέλι, αποτελούν τα «βαριά χαρτιά». Προσπάθεια γίνεται επίσης από την εταιρεία να αναπτυχθούν τα gift boxes ενόψει των εορτών, ενώ ιδιαίτερο βάρος θα δοθεί και στην προώθηση προϊόντων όπως το κριθαράκι και η πάστα ελιάς.
Όσον αφορά στην ξενοδοχειακή δραστηριότητα του ομίλου Costa Navarino, σύμφωνα με τη διευθύντρια δημοσίων σχέσεων και online marketing, κ. Β. Βανέζη, υπήρξε φέτος σημαντική αύξηση αφίξεων από Αγγλία, Γερμανία, Αυστρία και Ελβετία, κυρίως λόγω της έναρξης απευθείας πτήσεων προς το αεροδρόμιο της Καλαμάτας, ενώ ανοδικά κινήθηκαν και οι αγορές των ΗΠΑ, Ρωσίας, Γαλλίας και Ιταλίας, με αποτέλεσμα να καλυφθεί η απώλεια από την εγχώρια αγορά.imerisia.gr/