13.2.13

Κόβουν δαπάνες και διασκέδαση οι Έλληνες


Πρωτοφανή επίπεδα ανησυχίας στην Ελλάδα για την ανεργία και τα περιορισμένα έσοδα και νέα χαμηλά για τα επίπεδα καταναλωτικής εμπιστοσύνης καταγράφει έρευνα της Nielsen, η οποία δείχνει ότι οικονομία και χρέη πνίγουν τους Έλληνες.

Στην Ελλάδα, 9 στους 10 καταναλωτές θεωρούν πως η χώρα βρίσκεται σε ύφεση, ενώ εξίσου μεγάλο ποσοστό πιστεύει πως το φως στο τούνελ δεν φαίνεται ακόμη η κρίση θα παραταθεί και τους επόμενους μήνες που ακολουθούν.

Την ίδια ώρα, με την ανεργία να αυξάνεται δραματικά και να έχει φτάσει πλέον σε δυσθεώρητα ύψη, δεν προκαλεί έκπληξη πως η εξασφάλιση εργασίας αποτελεί τη μεγαλύτερη ανησυχία των Ελλήνων, με ποσοστό που είναι από τα υψηλότερα παγκοσμίως (44%)!

Η ίδια έρευνα, δείχνει ότι η κατάσταση της οικονομίας και τα προσωπικά χρέη συνεχίζουν να προβληματίζουν σταθερά τους Έλληνες τα τελευταία χρόνια καθώς τέσσερις στους δέκα Έλληνες δηλώνουν πως δεν τους περισσεύουν καθόλου χρήματα μετά την κάλυψη των βασικών τους αναγκών! Το ποσοστό αυτό (41%) είναι το υψηλότερο που έχει καταγραφεί στην Ελλάδα και το μεγαλύτερο στην Ευρώπη για το συγκεκριμένο τρίμηνο.

Κόβουμε διασκέδαση, ψάχνουμε για τα φθηνότερα
Όπως ήταν αναμενόμενο, σχεδόν το σύνολο των Ελλήνων (92%) αναγκάστηκε να αλλάξει τις αγοραστικές του συνήθειες εξαιτίας της συνεχιζόμενης κρίσης, με τη μεγάλη πλειοψηφία των Ελλήνων να έχει μειώσει τα χρήματα που δαπανά για διασκέδαση εκτός σπιτιού (77%) και να έχει στραφεί σε φθηνότερα καταναλωτικά προϊόντα (67%).

Αξίζει επίσης να σημειωθεί, πως το ποσοστό των Ελλήνων που λαμβάνει μέτρα για να αντιμετωπίσει την οικονομική κρίση είναι σαφώς υψηλότερο από το αντίστοιχο ευρωπαϊκό, αντικατοπτρίζοντας για άλλη μία φορά τα χαμηλά επίπεδα Καταναλωτικής Εμπιστοσύνης στη χώρα μας.
Star.gr