2.6.13

Ολοκληρώνεται σήμερα το 59ο Ράλι Ακρόπολις

Ολοκληρώνεται σήμερα το 59ο Ράλι Ακρόπολις. Το τρίτο και τελευταίο σκέλος περιλαμβάνει τέσσερις ειδικές διαδρομές συνολικού μήκους 83,2 χιλιομέτρων. Ουσιαστικά πρόκειται για δύο ειδικές διαδρομές που θα διεξαχθούν δύο φόρες. 
Οι ειδικές διαδρομές του τρίτου σκέλους:
 Πίσσια 1, Λουτράκι 1, Πίσσια 2, Λουτράκι 2 (Power Stage). Στην τελευταία ειδική διαδρομή του αγώνα, Λουτράκι 2 (Power Stage) μήκους 30 χιλιομέτρων, οι τρεις πρώτοι της γενικής κατάταξης, θα αποκομίσουν επιπλέον βαθμούς για το Πρωτάθλημα Οδηγών. Ο τερματισμός θα γίνει στο Λουτράκι στις 15:00. 

Χθες, διεξήχθη το δεύτερο και μεγαλύτερο σε μήκος σκέλος του 59ου Ράλι Ακρόπολις. Περιλάμβανε τέσσερις επαναλαμβανόμενες ειδικές διαδρομές. Από νωρίς χθες το πρωί, το ενδιαφέρον επικεντρώθηκε στη μάχη της κορυφής, ανάμεσα στους Εβγένι Νόβικοβ και Γιάρι Μάτι Λάτβαλα. Ο νεαρός Ρώσος αρχικά έδειξε έτοιμος να ανταπεξέλθει στην αντεπίθεση του Φιλανδού οδηγού της Volkswagen Motorsport, όμως στη 2η ειδική διαδρομή της χθεσινής ημέρας χτύπησε σε μια πέτρα, με αποτέλεσμα να αναγκαστεί να αλλάξει τροχό, αλλά και να «πληγώσει» την ανάρτηση του Ford Fiesta RS WRC, πέφτοντας στην 8η θέση της γενικής κατάταξης. 

Έτσι, ο Νόβικοβ  έχασε πολύτιμο χρόνο και μαζί την 1η θέση, στην οποία αναρριχήθηκε ο Λάτβαλα. Από εκείνο το σημείο και έπειτα, ο οδηγός της VW όχι μόνο παρέμεινε επικεφαλής της κατάταξης, αλλά κατάφερε να διευρύνει τη διαφορά του από τον 2ο, πλέον, Ντάνι Σόρντο, ολοκληρώνοντας τη χθεσινή ημέρα με χρόνο 1:04:1 εμπρός από τον Ισπανό. 

Ο οδηγός της Citroen προσπάθησε να ακολουθήσει τον ρυθμό του Λάτβαλα και να τον πιέσει, διεκδικώντας φυσικά τη νίκη, αλλά, όταν δέχτηκε ότι αυτό είναι αδύνατο, αποφάσισε να μην ρισκάρει. Άλλωστε, ένα πιθανό λάθος θα είχε ως αποτέλεσμα η Citroen να χάσει πολύτιμους βαθμούς για τον τίτλο των Κατασκευαστών, και αυτό είναι κάτι που η γαλλική ομάδα δε θέλει σε καμία περίπτωση. 

Την πρώτη τριάδα στη γενική κατάταξη έπειτα από δύο ημέρες κλείνει ο νεαρός Βέλγος Τιερί Nοβίλ, ο οποίος σε όλη τη διάρκεια της χθεσινής ημέρας προσπάθησε να αποφύγει τα λάθη και να μην ρισκάρει να χάσει τη θέση του. 

Ενδιαφέρουσα μάχη, όμως, είχαμε για την 4η θέση ανάμεσα στους Νάσερ Αλ Ατίγια και Αντρέας Mικέλσεν, με Ford Fiesta WRC και VW Polo R WCR, αντίστοιχα. Αρχικά ο νεαρός Νορβηγός ήταν μπροστά, αλλά ένα πρόβλημα στα φρένα τον έριξε πίσω από τον οδηγό από το Κατάρ. Από εκείνο το σημείο οι δυο τους πίεσαν στο όριο, με τον Ολυμπιονίκη του Λονδίνου στη σκοποβολή, Νάσερ Αλ Ατίγια, να βρίσκεται χθες, μόλις 25 δευτερόλεπτα μπροστά από τον οδηγό της VW. 

Στην κατηγορία του WRC-2 ο πρώην πιλότος της Formula 1, Ρόμπερτ Kουμπίτσα, ηταν στην κορυφή της κατάταξης, οδηγώντας ένα Citroen DS3 RRC και πραγματοποιώντας έναν πολύ καλό αγώνα μέχρι στιγμής. Παράλληλα, o Ισπανός Χοσέ Αντόνιο Σουαρέζ έδειχνε τον δρόμο στην κατηγορία των νέων οδηγών (Junior WRC,) με τα Ford Fiesta R2.