Εφοδιασμένο με εξελιγμένους κινητήρες Rolls Roys και κατασκευασμένο εν
πολλοίς με νέα υλικά που έχουν ως βάση τον άνθρακα, το νέο Airbus A350
πραγματοποίησε στην Τουλούζη της Γαλλίας την παρθενική του πτήση.
Με πιλότους της Πολεμικής Αεροπορίας στο κόκπιτ και υπό τα βλέμματα 10.000 εργαζομένων, το νέο αεροσκάφος πέταξε από τη νότια Γαλλία μέχρι τα Πυρηναία.
Απαιτήθηκαν οκτώ χρόνια έρευνας για να κατασκευαστεί το νέο αεροσκάφος. Το κόστος του, μέχρι να βγει απο το υπόστεγο, ανήλθε σύμφωνα με το Reuters, στα 15 δισεκατομμύρια δολάρια. Η Airbus εκτιμά ότι θα αρχίσει να παραδίδει τα πρώτα μοντέλα από την επόμενη χρονιά και υποστηρίζει ότι έχει δεχτεί περισσότερες από 600 παραγγελίες μέχρι τώρα.
Στον αντίποδα, ο μεγάλος αντίπαλος του Α350 που είναι το Dreamliner της Boeing, επίσης κατασκευασμένο και αυτό με εξελιγμένα υλικά για να είναι ελαφρύτερο, έχει «πουλήσει» 890 μοντέλα σε 57 αεροπορικές εταιρείες. Το νέο Airbus είναι εφοδιασμένο με κινητήρες Trent XWB της Rolls Roys που σχεδιάστηκαν αποκλειστικά για το συγκεκριμένο αεροσκάφος.
Η καινοτομία τους είναι τέτοια ώστε το αεροσκάφος θα καταναλώνει 25% λιγότερο καύσιμο. Η κάθε τουρμπίνα φιλοξενεί 68 έλικες φτιαγμένες από κράμα νικελίου. Κάθε μία από αυτές δημιουργεί αντίστοιχη ισχύ όσο ένα μονοθέσιο της Φόρμουλα 1.
tanea.gr
Με πιλότους της Πολεμικής Αεροπορίας στο κόκπιτ και υπό τα βλέμματα 10.000 εργαζομένων, το νέο αεροσκάφος πέταξε από τη νότια Γαλλία μέχρι τα Πυρηναία.
Απαιτήθηκαν οκτώ χρόνια έρευνας για να κατασκευαστεί το νέο αεροσκάφος. Το κόστος του, μέχρι να βγει απο το υπόστεγο, ανήλθε σύμφωνα με το Reuters, στα 15 δισεκατομμύρια δολάρια. Η Airbus εκτιμά ότι θα αρχίσει να παραδίδει τα πρώτα μοντέλα από την επόμενη χρονιά και υποστηρίζει ότι έχει δεχτεί περισσότερες από 600 παραγγελίες μέχρι τώρα.
Στον αντίποδα, ο μεγάλος αντίπαλος του Α350 που είναι το Dreamliner της Boeing, επίσης κατασκευασμένο και αυτό με εξελιγμένα υλικά για να είναι ελαφρύτερο, έχει «πουλήσει» 890 μοντέλα σε 57 αεροπορικές εταιρείες. Το νέο Airbus είναι εφοδιασμένο με κινητήρες Trent XWB της Rolls Roys που σχεδιάστηκαν αποκλειστικά για το συγκεκριμένο αεροσκάφος.
Η καινοτομία τους είναι τέτοια ώστε το αεροσκάφος θα καταναλώνει 25% λιγότερο καύσιμο. Η κάθε τουρμπίνα φιλοξενεί 68 έλικες φτιαγμένες από κράμα νικελίου. Κάθε μία από αυτές δημιουργεί αντίστοιχη ισχύ όσο ένα μονοθέσιο της Φόρμουλα 1.
tanea.gr