3.7.13

Διορθώθηκε το ηχογραφημένο μήνυμα για ραντεβού στον ΕΟΠΥΥ

Διορθώθηκε, μετά από παρέμβαση του Συνηγόρου του Καταναλωτή, το ηχογραφημένο μήνυμα κρατησεων για ιατρικα ραντεβου του ΕΟΠΥΥ, προκειμένου οι ασφαλισμένοι να μην χρεώνονται αδικαιολόγητα.

Ειδικοτερα, ο Συνηγορος του Καταναλωτη εγινε αποδεκτης παραπονων από ασφαλισμενους του ΕΟΠΥΥ, οι οποίοι όταν καλουσαν σε μη εργασιμες ημερες και ωρες προκειμενου να κλεισουν ιατρικα ραντεβου, δεν ενημερωνονταν απο το ηχογραφημενο μηνυμα οτι η υπηρεσια δεν παρεχεται το συγκεκριμένο χρονικό διάστημα. Έτσι όταν συνδεονταν με υπάλληλο εξυπηρετησης, αυτός απλα τους ενημερωνε οτι θα πρεπει να ξανακαλεσουν σε εργασιμες ημερες και ωρες, και ως εκ τουτου χρεωνονταν χωρις να εχουν εξυπηρετηθει.

Μετα απο την παρεμβαση του Συνηγορου του Καταναλωτη, η ΟΤΕ Α.Ε.- E-VALUE Α.Ε. προεβη σε τροποποιηση του μηνυματος ως εξης: «Μηνυμα χωρις χρεωση 14784.
Για ραντεβου καλεστε τις εργασιμες ημερες 07:00 με 19:00. Για τις υπολοιπες υπηρεσιες, παρακαλω περιμενετε. 0,98 ευρω ανα κληση ανεξαρτητου διαρκειας».