19.9.13

Τα Navarino Icons κατακτούν και τα Marks & Spencer

Μετά τα Harrod’s, τα προϊόντα του Costa Navarino εισέρχονται σε 64 food hall των M&S σε όλη την Βρετανία.
Το Harrod’s στο περιοδικό του τα περιγράφει ως «θεϊκό φαγητό» ενώ το Dean&DeLuca, το Νεοϋορκέζικο ντελικατέσεν που κατέκτησε τον κόσμο, «ως την καλύτερη μεσογειακή γεύση»
Ο λόγος για τα Navarino Icons, την σειρά προϊόντων του Costa Navarino που έκανε την εμφάνιση της πριν από δύο χρόνια και κατάφερε μέσα σε μικρό χρονικό διάστημα να κατακτήσει τους λάτρεις των gourmet γεύσεων σε όλο τον κόσμο.
Από την ποιότητα, την πρωτοτυπία και την αισθητική τους δεν μπόρεσαν να ξεφύγουν τα Marks & Spencer τα οποία από τα τέλη Οκτωβρίου θα τα φιλοξενεί σε 64 food halls του σε όλη την Βρετανία.
 Όπως εξηγεί στο fortunegreece.com o Peter Poulos, εκπρόσωπος της Greka Icons, της εταιρείας που έχει αναλάβει την όλη διαδικασία παραγωγής και εμπορίας των Navarino Icons, «με τα Marks & Spencer οι συζητήσεις είχαν ξεκινήσει εδώ και 1,5 χρόνο περίπου. 
Είναι μία διαδικασία αρκετά μακροχρόνια για να καταφέρουν τα προϊόντα να επιλεχθούν ανάμεσα σε εκατομμύρια άλλα με διαδικασίες λεπτομερούς αξιολόγησης. 
Αυτήν τη στιγμή, η τοποθέτηση στα Marks & Spencer έχει ξεκινήσει με δύο προϊόντα, την ψητή μελιτζάνα και το dip ψητής κόκκινης πιπεριάς & ντομάτας, ενώ είναι στα άμεσα σχέδια ακόμη τέσσερα. Αντίστοιχα, έτσι γίνεται συνήθως και με όλους τους πελάτες της εταιρίας. Ένα παράδειγμα είναι το Dean&DeLuca, όπου ξεκίνησε με ένα προϊόν αλλά σήμερα έχουν τοποθετηθεί σχεδόν όλα τα προϊόντα της σειράς. 
Επίσης η εταιρία αποτελεί πλέον έναν από τους ελάχιστους παγκόσμιους συνεργάτες του Dean&DeLuca».
 fortunegreece.com