Η άγνωστη ζωή της Ελένης
Πώς έφτασε η παρουσιάστρια του «Πρωινού Καφέ» σ' αυτό το επίπεδο;
«Τα
φέρνει», όπως λέμε με όρους τηλεοπτικούς; Είναι σταρ; Και τι σημαίνει το
brand name «Ελένη Μενεγάκη» στο χώρο της ελληνικής σόουμπιζ;
Διαβάστε το αναλυτικό ρεπορτάζ του Athens Magazine:
Η κρίση έχει χτυπήσει για τα καλά την τηλεόραση, αλλά η Ελένη Μενεγάκη παραμένει η πιο ακριβοπληρωμένη παρουσιάστρια της ελληνικής τηλεόρασης και μάλιστα EVER! Μέχρι και σήμερα το ποσό με το οποίο αμείβεται η «βασίλισσα» πλέον της μεσημεριανής ζώνης ξεπερνά το 1 εκατομμύριο ευρώ (παρά τα δημοσιεύματα που κάνουν λόγο ακόμη και για μείωση τα τάξης του 60%), πράγμα που σημαίνει ότι σε μηνιαία βάση ο μισθός της ανέρχεται στα €100.000, πόσο υπέρογκο και για τη σημερινή εποχή, αλλά ακόμα και για την περίοδο των «παχιών αγελάδων» και των χρυσών συμβολαίων της τηλεόρασης.
Είναι αλήθεια ότι πολλοί λίγοι είναι αυτοί που βλέποντας την Ελένη Μενεγάκη το 1992, εκείνο το κορίτσι με το καστανό σγουρό μαλλί και το κακαριστό γέλιο, μπορούσαν να προβλέψουν τη μετέπειτα πορεία της και το αστέρι ολκής που θα γινόταν τα επόμενα χρόνια.
Στις 29 Οκτωβρίου του 1969 ένα όμορφο κοριτσάκι ήρθε στον κόσμο, σκορπίζοντας χαμόγελα στους γύρω της. Τα παιδικά της χρόνια η μικρή Ελένη τα πέρασε στη Νίκαια μαζί με τη μαμά της, αφού έχασε τον πατέρα της σε ηλικία 2,5 ετών. Αυτό το γεγονός είναι κάτι που τη σημάδεψε και την έδεσε ακόμη περισσότερο με τη μητέρα της, η οποία ακόμα και σήμερα αποτελεί τον φύλακα-άγγελό της -παράλληλα είναι το στοιχείο που την ώθησε να δημιουργήσει μια μεγάλη οικογένεια.
Η ίδια σε μια από τις πρώτες συνεντεύξεις της είχε πει:
«Είμαι ένα παιδί που έχασε τον πατέρα του δυόμισι χρόνων και μεγάλωσε μόνο με τη μάνα του -ο αδελφός μου γεννήθηκε όταν εγώ ήμουν 16, ολόκληρη γυναίκα πια.
Μέχρι σήμερα δεν έζησα ποτέ την οικογένεια, όπως τη βλέπαμε στα σίριαλ στην τηλεόραση, στους Γουόλτονς ή στο Μικρό Σπίτι στο Λιβάδι (μια οικογένεια με παππούδες, γιαγιάδες και πολλά αδέλφια). Αυτά έβλεπα, μου άρεσαν και τα ζήλευα. Κακά τα ψέματα, είναι αλλιώτικη η αγάπη και η στήριξη που νιώθεις μεγαλώνοντας σε μια πολυμελή οικογένεια. Νιώθεις πως υπάρχουν ένας, δύο, πέντε άνθρωποι που είναι εκεί για σένα, που σε αγαπούν χωρίς όρους και θα σε αγαπούν ό,τι κι αν συμβεί. Αυτό ήθελα και να το ζήσω ως μάνα, αλλά και να το προσφέρω στα παιδιά μου».
Στη συνέχεια μετακόμισε στον Κολωνό.
Ήταν μάλιστα συμμαθήτρια στο 61ο Δημοτικό Σχολείο Κολωνού με τον Γιώργο Λιάγκα. Ήταν η ωραιότερη (από τότε) της τάξης, αλλά ούτε λόγος για γράμματα. Το σχολείο δεν ήταν από τις αγαπημένες της ασχολίες. Αν και αγαπητή στους δασκάλους της, η ίδια δεν ενδιαφερόταν πολύ. Οι κακές γλώσσες, μάλιστα, αναφέρουν ότι ουδέποτε πήρε απολυτήριο Λυκείου.
Στα 16 της ήρθε στον κόσμο ο αδελφός της, ο Θοδωρής Μισσόκαλος, μιας και η μητέρα της ξαναπαντρεύτηκε. Η Ελένη τού έχει πολύ μεγάλη αδυναμία, αλλά κι εκείνος δεν πάει πίσω, καθώς αν και είναι κατά πολύ μικρότερός της, βρίσκεται δίπλα της σε κάθε της βήμα. Ήταν μόλις 21 ετών όταν ανέβηκε τα σκαλιά της εκκλησίας στο πλευρό του Σταύρου Γαρδέρη, επιχειρηματία στο επάγγελμα.
Ο ίδιος διατηρούσε κατάστημα με νυφικά στον Κολωνό, όπου μεγάλωσε η Ελένη. Την έβλεπε να περνάει καθημερινά μπροστά από το μαγαζί του και την ερωτεύτηκε κεραυνοβόλα. Το πρώτο βήμα το έκανε εκείνος μέσω της μητέρας της Ελένης. Κάποιοι λένε ότι αυτός ήταν και ο άνθρωπος που τη βοήθησε να κάνει τα πρώτα της βήματα στην τηλεόραση. Και ενώ η τηλεόραση μπήκε για τα καλά στη ζωή της, ο Σταύρος γρήγορα αποτέλεσε παρελθόν. Ο γάμος τους δεν κράτησε για πολύ... Κάποιοι που γνωρίζουν πρόσωπα και πράγματα από εκείνη την εποχή λένε ότι η μητέρα της ήταν αυτή που την πίεζε να παντρευτεί, για να «πιάσει την καλή», όπως συνήθιζαν να λένε τότε.
Η ΕΛΕΝΗ ΓΙΝΕΤΑΙ ΞΑΝΘΙΑ ΚΑΙ... ΠΙΝΕΙ «ΠΡΩΙΝΟ ΚΑΦΕ»
Μπορεί η Ελένη να είχε κάποιους ενδοιασμούς στην αρχή και, όπως είχε πει και στη μαμά της, να μην ήξερε αν θα μπορεί να ξυπνά τόσο νωρίς, αλλά τελικά δέχτηκε την πρόταση.
Η Ελένη από καστανή και σγουρομάλλα, γίνεται κατάξανθη και με ίσιο μαλλί, κάτι σαν Αλίκη Βουγιουκλάκη. Το ξεκίνημα της ήταν λίγο αμήχανο, αλλά πολύ γρήγορα η Ελένη βρήκε τους ρυθμούς της και κατάφερε να επιβάλλει την παρουσία της τόσο στους τηλεθεατές, κατακτώντας την πρωινή ζώνη, όσο και στο κανάλι του Αμαρουσίου. Το 1995 είναι χρονιά-ορόσημο για την Ελένη, μιας και η ίδια έχει ήδη αρχίσει να αντιλαμβάνεται τον σημαντικότατο ρόλο που της αναθέτει ο πρόεδρος και ιδιοκτήτης του Ομίλου ΑΝΤ1 Μίνως Κυριακού. Τα μπλε μάτια, το πανέμορφο προσωπάκι κι η τσαχπινιά είναι η συνταγή της απόλυτης επιτυχίας, σε σύγκριση με τα μέχρι τότε παρωχημένα δεδομένα στα πρωινά τηλεοπτικά δρώμενα. Η πρώτη χρονιά δεν είναι καθόλου εύκολη για την Ελένη. Τα ποσοστά τηλεθέασης δεν είναι τα αναμενόμενα. Ωστόσο, ο Μίνως στηρίζει με νύχια και με δόντια την Ελένη πάνω στην οποία έχει εναποθέσει όλες τις ελπίδες του σταθμού, δημιουργώντας από το «πουθενά» μια τηλεοπτική περσόνα που δεν έχει να ζηλέψει σε τίποτα μεγάλες τηλεοπτικές σταρ της Αμερικής.
Ο Όμιλος ΑΝΤ1, έχοντας τότε στο πλευρό του σημαντικά στελέχη της τηλεόρασης όπως τον παραγωγό Στέλιο Αντωνιάδη, τον σκηνοθέτη Σταύρο Ζερβάκη και την Άννα Πρετεντέρη, οργανώνει την πρωινή ζώνη με τέτοιο τρόπο που η Ελένη αναμφίβολα -για όσους γνώριζαν καλά από τηλεόραση εκείνη την εποχή- δεν υπήρχε καμιά περίπτωση να αποτύχει. Για χάρη της Ελένης ο πρόεδρος του Ομίλου δίνει εντολή και αναμορφώνονται, εξοπλίζονται και επανδρώνονται με τα καλύτερα μηχανήματα τα ιστορικά στούντιο «Φάρος» στον Παράδεισο Αμαρουσίου. Εκεί όπου είχαν γυριστεί μοναδικές ελληνικές κινηματογραφικές ταινίες που άφησαν εποχή. Παράλληλα ο ιδιοκτήτης των στούντιο Τζιοβάνι Μουγνάι, που γνωρίζει όσο κανείς άλλος από κινηματογράφο, δίνει τις δικές του συμβουλές, έτσι ώστε το αποτέλεσμα να βγει άψογο.
Η AGB ΧΤΥΠΑΕΙ ΚΟΚΚΙΝΟ ΚΑΙ ΟΙ ΔΙΑΦΗΜΙΣΕΙΣ ΠΕΦΤΟΥΝ ΒΡΟΧΗ
Τα πρώτα χρόνια του «Πρωινού Καφέ», με την Ελένη να χτυπάει 50% τηλεθέαση και τις διαφημιστικές εταιρείες να δίνουν εκατομμύρια δραχμές για να παίξει το δικό τους προϊόν στη ζώνη της, η ίδια δεν έχει συνειδητοποιήσει τι ακριβώς έχει συμβεί και πού έχει φτάσει η φήμη της. Στη δημοσιογραφική ομάδα βρίσκονται η Ζήνα Κουτσελίνη, η Ελένη Γελαλή, ο Άρης Νικολαΐδης, ο Νίκος Τιλκερίδης, η Δήμητρα Δάρδα, ο Νίκος Νικόλιζας, η Ρένα Μανιού, ο Άγγελος Φώσκολος. Τα μηνύματα για την Ελένη από τον κόσμο μόνο αποκαρδιωτικά δεν είναι. Γυναίκες, κυρίως από την επαρχία, παραληρούν για εκείνη. Άλλες κάνουν τάματα για να την έχει ο Θεός καλά και να προσφέρει γέλιο και διασκέδαση. Παράλληλα, κορυφαίοι παλαίμαχοι ηθοποιοί όπως ο Νίκος Ρίζος, η Ελένη Ζαφειρίου, η Γκιζέλα Ντάλι, ο Κώστας Χατζηχρήστος τη στηρίζουν σε κάθε δημόσια εμφάνισή τους, σε όποιο μέσο και αν βρεθούν. Και πάνω απ' όλα, η πολύ δύσκολη και μεγάλη Ρένα Βλαχοπούλου, η οποία μάλιστα, έξι μήνες πριν φύγει από τη ζωή, σηκώθηκε σχεδόν κατάκοιτη, έκανε κουράγιο, ντύθηκε με καλό φόρεμα, βάφτηκε και βγήκε σε κάμερα της εκπομπής για να μη χαλάσει το χατίρι της αγαπημένης της φίλης Ελένης. Και εκείνη ενσωματώνει στον «Πρωινό Καφέ» ειδική στήλη, έχοντας αφιερώματα μεγάλων πρωταγωνιστών, σπάζοντας ρεκόρ τηλεθέασης. Τις επόμενες χρονιές, η Ελένη, βλέποντας τη δύναμή της στην επαρχία, ρίχνει στην «αρένα» δημοσιογράφους για να καταπιαστούν με επαρχιακά θέματα, κάνοντας θεματικές ενότητες και φέρνοντας την επαρχία στο προσκήνιο. Αυτό ήταν!!! Η Ελένη μπήκε στο σπίτι μέχρι και του τελευταίου Έλληνα, στο τελευταίο χωριό της Ελλάδας και γίνεται κομμάτι κάθε ελληνικής οικογένειας.
ΙΝΤΡΙΓΚΕΣ & ΚΟΝΤΡΕΣ
Οι κόντρες για την Ελένη Μενεγάκη με συνεργάτες της εκπομπής δεν θα λέγαμε πως έχουν αφήσει εποχή, εκτός από μία: η άγρια κόντρα της παραγωγής και του τότε παραγωγού Στέλιου Αντωνιάδη με την τηλεμαγείρισσα Βέφα Αλεξιάδου.
Η Βέφα γνώριζε ότι κατά τη διάρκεια της δικής της ώρας η εκπομπή χτύπαγε «κόκκινο» στα νούμερα. Η ίδια ζητούσε από την παραγωγή πράγματα, τα οποία ο σταθμός δεν μπορούσε να υλοποιήσει. Όσοι βρέθηκαν στα παρασκήνια της εκπομπής του στούντιο «Φάρος», λοιπόν, την τελευταία μέρα που η Βέφα βγήκε στον τηλεοπτικό αέρα του «Πρωινού Καφέ» και άκουσαν όσα ελέχθησαν μεταξύ του παραγωγού Στέλιου Αντωνιάδη και της Βέφας Αλεξιάδου, δεν θα μπορέσουν να ξεχάσουν τους απίστευτους διαλόγους μεταξύ των μέχρι πρότινος φίλων. Κανείς δεν υποχωρούσε, με αποτέλεσμα η Βέφα να μαζέψει τα πράγματά της και να φύγει από την εκπομπή.
Με τους συνεργάτες Την «προ Λάτσιου» εποχή η Ελένη είναι στενή φίλη με όλους τους συνεργάτες της εκπομπής. Μαζί κάθονται ώρες ατελείωτες μέχρι αργά το βράδυ για το σχεδιασμό της εκπομπής. Όλοι μαζί πηγαίνουν σε νυχτερινά κέντρα, σε clubs, σε ταβέρνες, θέλοντας πάνω απ' όλα η Ελένη να είναι μαζί τους φίλη. Και είναι φίλη τους. Τους στηρίζει ακόμα και σε οικονομικά θέματα, όταν υπάρχει διαφωνία μεταξύ σταθμού και συνεργατών. Και η Ελένη απαιτεί για τους συνεργάτες της.Ο γάμος, οι οικογενειακές υποχρεώσεις, αλλά και ο ερχομός των παιδιών, βάζουν λίγο στην άκρη τους συνεργάτες και ο επαγγελματισμός ουσιαστικά παίρνει τη θέση της φιλίας. Η Ελένη έχει γίνει, άλλωστε, η απόλυτη σταρ της ελληνικής τηλεόρασης.Ωστόσο, δεν σταματά να κάνει και αγαθοεργίες. Δεν θα μπορούσα να μην αναμοχλεύσω από τη μνήμη μου τη βοήθεια που παρείχε σε ανάπηρο παιδί από τα Μέγαρα, κάνοντας φιλανθρωπικό αγώνα για εκείνο, με αποτέλεσμα με τα συγκεντρωθέντα χρήματα να μεταβεί στο εξωτερικό για θεραπεία.
Η ΜΕΤΑΓΡΑΦΗ & Η ΑΠΟΓΕΙΩΣΗ
Το 2005 σκάει σαν βόμβα η είδηση του διαζυγίου με τον ΑΝΤ1 και η μεταγραφή στον ALPHA. Είχε προηγηθεί η μεταγραφή του συζύγου της στη Διεύθυνση Προγράμματος του ίδιου σταθμού. Ωστόσο, η ίδια ξεκαθάρισε πρόσφατα πως το πρόσωπο που την έφερε στο κανάλι της Κάντζας ήταν ο Τζώνυ Καλημέρης. Το ποσό, σύμφωνα με καλά ενημερωμένες πηγές, αγγίζει το €1,2 εκατομ. ετησίως, με επιπλέον €500.000 «αέρα» για να γίνει η τηλεοπτική μεταγραφή.Αυτή τη στιγμή, η Ελένη συμπληρώνει 6 χρόνια στον ALPHA και 22 χρόνια στην τηλεόραση. Λέγεται, μάλιστα, ότι είναι η πρώτη φορά που θα δει τις απολαβές της να μειώνονται αισθητά, αν τυχόν συνεχίσει στο κανάλι της Κάντζας και για 7η σεζόν, καθώς το συμβόλαιό της λήγει τον ερχόμενο Σεπτέμβριο. Φυσικά, στο στόχαστρο του Δημήτρη Κοντομηνά, με τον οποίο η Ελένη διατηρεί άριστες σχέσεις ειδικά αυτό το διάστημα, δεν θα μπουν μόνο οι δικές της απολαβές, αλλά κι όλων υπόλοιπων «μεγάλων συμβολαίων».
Πώς έφτασε η παρουσιάστρια του «Πρωινού Καφέ» σ' αυτό το επίπεδο;
Διαβάστε το αναλυτικό ρεπορτάζ του Athens Magazine:
Η κρίση έχει χτυπήσει για τα καλά την τηλεόραση, αλλά η Ελένη Μενεγάκη παραμένει η πιο ακριβοπληρωμένη παρουσιάστρια της ελληνικής τηλεόρασης και μάλιστα EVER! Μέχρι και σήμερα το ποσό με το οποίο αμείβεται η «βασίλισσα» πλέον της μεσημεριανής ζώνης ξεπερνά το 1 εκατομμύριο ευρώ (παρά τα δημοσιεύματα που κάνουν λόγο ακόμη και για μείωση τα τάξης του 60%), πράγμα που σημαίνει ότι σε μηνιαία βάση ο μισθός της ανέρχεται στα €100.000, πόσο υπέρογκο και για τη σημερινή εποχή, αλλά ακόμα και για την περίοδο των «παχιών αγελάδων» και των χρυσών συμβολαίων της τηλεόρασης.
Είναι αλήθεια ότι πολλοί λίγοι είναι αυτοί που βλέποντας την Ελένη Μενεγάκη το 1992, εκείνο το κορίτσι με το καστανό σγουρό μαλλί και το κακαριστό γέλιο, μπορούσαν να προβλέψουν τη μετέπειτα πορεία της και το αστέρι ολκής που θα γινόταν τα επόμενα χρόνια.
Στις 29 Οκτωβρίου του 1969 ένα όμορφο κοριτσάκι ήρθε στον κόσμο, σκορπίζοντας χαμόγελα στους γύρω της. Τα παιδικά της χρόνια η μικρή Ελένη τα πέρασε στη Νίκαια μαζί με τη μαμά της, αφού έχασε τον πατέρα της σε ηλικία 2,5 ετών. Αυτό το γεγονός είναι κάτι που τη σημάδεψε και την έδεσε ακόμη περισσότερο με τη μητέρα της, η οποία ακόμα και σήμερα αποτελεί τον φύλακα-άγγελό της -παράλληλα είναι το στοιχείο που την ώθησε να δημιουργήσει μια μεγάλη οικογένεια.
Η ίδια σε μια από τις πρώτες συνεντεύξεις της είχε πει:
«Είμαι ένα παιδί που έχασε τον πατέρα του δυόμισι χρόνων και μεγάλωσε μόνο με τη μάνα του -ο αδελφός μου γεννήθηκε όταν εγώ ήμουν 16, ολόκληρη γυναίκα πια.
Μέχρι σήμερα δεν έζησα ποτέ την οικογένεια, όπως τη βλέπαμε στα σίριαλ στην τηλεόραση, στους Γουόλτονς ή στο Μικρό Σπίτι στο Λιβάδι (μια οικογένεια με παππούδες, γιαγιάδες και πολλά αδέλφια). Αυτά έβλεπα, μου άρεσαν και τα ζήλευα. Κακά τα ψέματα, είναι αλλιώτικη η αγάπη και η στήριξη που νιώθεις μεγαλώνοντας σε μια πολυμελή οικογένεια. Νιώθεις πως υπάρχουν ένας, δύο, πέντε άνθρωποι που είναι εκεί για σένα, που σε αγαπούν χωρίς όρους και θα σε αγαπούν ό,τι κι αν συμβεί. Αυτό ήθελα και να το ζήσω ως μάνα, αλλά και να το προσφέρω στα παιδιά μου».
Στη συνέχεια μετακόμισε στον Κολωνό.
Ήταν μάλιστα συμμαθήτρια στο 61ο Δημοτικό Σχολείο Κολωνού με τον Γιώργο Λιάγκα. Ήταν η ωραιότερη (από τότε) της τάξης, αλλά ούτε λόγος για γράμματα. Το σχολείο δεν ήταν από τις αγαπημένες της ασχολίες. Αν και αγαπητή στους δασκάλους της, η ίδια δεν ενδιαφερόταν πολύ. Οι κακές γλώσσες, μάλιστα, αναφέρουν ότι ουδέποτε πήρε απολυτήριο Λυκείου.
Στα 16 της ήρθε στον κόσμο ο αδελφός της, ο Θοδωρής Μισσόκαλος, μιας και η μητέρα της ξαναπαντρεύτηκε. Η Ελένη τού έχει πολύ μεγάλη αδυναμία, αλλά κι εκείνος δεν πάει πίσω, καθώς αν και είναι κατά πολύ μικρότερός της, βρίσκεται δίπλα της σε κάθε της βήμα. Ήταν μόλις 21 ετών όταν ανέβηκε τα σκαλιά της εκκλησίας στο πλευρό του Σταύρου Γαρδέρη, επιχειρηματία στο επάγγελμα.
Ο ίδιος διατηρούσε κατάστημα με νυφικά στον Κολωνό, όπου μεγάλωσε η Ελένη. Την έβλεπε να περνάει καθημερινά μπροστά από το μαγαζί του και την ερωτεύτηκε κεραυνοβόλα. Το πρώτο βήμα το έκανε εκείνος μέσω της μητέρας της Ελένης. Κάποιοι λένε ότι αυτός ήταν και ο άνθρωπος που τη βοήθησε να κάνει τα πρώτα της βήματα στην τηλεόραση. Και ενώ η τηλεόραση μπήκε για τα καλά στη ζωή της, ο Σταύρος γρήγορα αποτέλεσε παρελθόν. Ο γάμος τους δεν κράτησε για πολύ... Κάποιοι που γνωρίζουν πρόσωπα και πράγματα από εκείνη την εποχή λένε ότι η μητέρα της ήταν αυτή που την πίεζε να παντρευτεί, για να «πιάσει την καλή», όπως συνήθιζαν να λένε τότε.
Η ΕΛΕΝΗ ΓΙΝΕΤΑΙ ΞΑΝΘΙΑ ΚΑΙ... ΠΙΝΕΙ «ΠΡΩΙΝΟ ΚΑΦΕ»
Μπορεί η Ελένη να είχε κάποιους ενδοιασμούς στην αρχή και, όπως είχε πει και στη μαμά της, να μην ήξερε αν θα μπορεί να ξυπνά τόσο νωρίς, αλλά τελικά δέχτηκε την πρόταση.
Η Ελένη από καστανή και σγουρομάλλα, γίνεται κατάξανθη και με ίσιο μαλλί, κάτι σαν Αλίκη Βουγιουκλάκη. Το ξεκίνημα της ήταν λίγο αμήχανο, αλλά πολύ γρήγορα η Ελένη βρήκε τους ρυθμούς της και κατάφερε να επιβάλλει την παρουσία της τόσο στους τηλεθεατές, κατακτώντας την πρωινή ζώνη, όσο και στο κανάλι του Αμαρουσίου. Το 1995 είναι χρονιά-ορόσημο για την Ελένη, μιας και η ίδια έχει ήδη αρχίσει να αντιλαμβάνεται τον σημαντικότατο ρόλο που της αναθέτει ο πρόεδρος και ιδιοκτήτης του Ομίλου ΑΝΤ1 Μίνως Κυριακού. Τα μπλε μάτια, το πανέμορφο προσωπάκι κι η τσαχπινιά είναι η συνταγή της απόλυτης επιτυχίας, σε σύγκριση με τα μέχρι τότε παρωχημένα δεδομένα στα πρωινά τηλεοπτικά δρώμενα. Η πρώτη χρονιά δεν είναι καθόλου εύκολη για την Ελένη. Τα ποσοστά τηλεθέασης δεν είναι τα αναμενόμενα. Ωστόσο, ο Μίνως στηρίζει με νύχια και με δόντια την Ελένη πάνω στην οποία έχει εναποθέσει όλες τις ελπίδες του σταθμού, δημιουργώντας από το «πουθενά» μια τηλεοπτική περσόνα που δεν έχει να ζηλέψει σε τίποτα μεγάλες τηλεοπτικές σταρ της Αμερικής.
Ο Όμιλος ΑΝΤ1, έχοντας τότε στο πλευρό του σημαντικά στελέχη της τηλεόρασης όπως τον παραγωγό Στέλιο Αντωνιάδη, τον σκηνοθέτη Σταύρο Ζερβάκη και την Άννα Πρετεντέρη, οργανώνει την πρωινή ζώνη με τέτοιο τρόπο που η Ελένη αναμφίβολα -για όσους γνώριζαν καλά από τηλεόραση εκείνη την εποχή- δεν υπήρχε καμιά περίπτωση να αποτύχει. Για χάρη της Ελένης ο πρόεδρος του Ομίλου δίνει εντολή και αναμορφώνονται, εξοπλίζονται και επανδρώνονται με τα καλύτερα μηχανήματα τα ιστορικά στούντιο «Φάρος» στον Παράδεισο Αμαρουσίου. Εκεί όπου είχαν γυριστεί μοναδικές ελληνικές κινηματογραφικές ταινίες που άφησαν εποχή. Παράλληλα ο ιδιοκτήτης των στούντιο Τζιοβάνι Μουγνάι, που γνωρίζει όσο κανείς άλλος από κινηματογράφο, δίνει τις δικές του συμβουλές, έτσι ώστε το αποτέλεσμα να βγει άψογο.
Η AGB ΧΤΥΠΑΕΙ ΚΟΚΚΙΝΟ ΚΑΙ ΟΙ ΔΙΑΦΗΜΙΣΕΙΣ ΠΕΦΤΟΥΝ ΒΡΟΧΗ
Τα πρώτα χρόνια του «Πρωινού Καφέ», με την Ελένη να χτυπάει 50% τηλεθέαση και τις διαφημιστικές εταιρείες να δίνουν εκατομμύρια δραχμές για να παίξει το δικό τους προϊόν στη ζώνη της, η ίδια δεν έχει συνειδητοποιήσει τι ακριβώς έχει συμβεί και πού έχει φτάσει η φήμη της. Στη δημοσιογραφική ομάδα βρίσκονται η Ζήνα Κουτσελίνη, η Ελένη Γελαλή, ο Άρης Νικολαΐδης, ο Νίκος Τιλκερίδης, η Δήμητρα Δάρδα, ο Νίκος Νικόλιζας, η Ρένα Μανιού, ο Άγγελος Φώσκολος. Τα μηνύματα για την Ελένη από τον κόσμο μόνο αποκαρδιωτικά δεν είναι. Γυναίκες, κυρίως από την επαρχία, παραληρούν για εκείνη. Άλλες κάνουν τάματα για να την έχει ο Θεός καλά και να προσφέρει γέλιο και διασκέδαση. Παράλληλα, κορυφαίοι παλαίμαχοι ηθοποιοί όπως ο Νίκος Ρίζος, η Ελένη Ζαφειρίου, η Γκιζέλα Ντάλι, ο Κώστας Χατζηχρήστος τη στηρίζουν σε κάθε δημόσια εμφάνισή τους, σε όποιο μέσο και αν βρεθούν. Και πάνω απ' όλα, η πολύ δύσκολη και μεγάλη Ρένα Βλαχοπούλου, η οποία μάλιστα, έξι μήνες πριν φύγει από τη ζωή, σηκώθηκε σχεδόν κατάκοιτη, έκανε κουράγιο, ντύθηκε με καλό φόρεμα, βάφτηκε και βγήκε σε κάμερα της εκπομπής για να μη χαλάσει το χατίρι της αγαπημένης της φίλης Ελένης. Και εκείνη ενσωματώνει στον «Πρωινό Καφέ» ειδική στήλη, έχοντας αφιερώματα μεγάλων πρωταγωνιστών, σπάζοντας ρεκόρ τηλεθέασης. Τις επόμενες χρονιές, η Ελένη, βλέποντας τη δύναμή της στην επαρχία, ρίχνει στην «αρένα» δημοσιογράφους για να καταπιαστούν με επαρχιακά θέματα, κάνοντας θεματικές ενότητες και φέρνοντας την επαρχία στο προσκήνιο. Αυτό ήταν!!! Η Ελένη μπήκε στο σπίτι μέχρι και του τελευταίου Έλληνα, στο τελευταίο χωριό της Ελλάδας και γίνεται κομμάτι κάθε ελληνικής οικογένειας.
ΙΝΤΡΙΓΚΕΣ & ΚΟΝΤΡΕΣ
Οι κόντρες για την Ελένη Μενεγάκη με συνεργάτες της εκπομπής δεν θα λέγαμε πως έχουν αφήσει εποχή, εκτός από μία: η άγρια κόντρα της παραγωγής και του τότε παραγωγού Στέλιου Αντωνιάδη με την τηλεμαγείρισσα Βέφα Αλεξιάδου.
Η Βέφα γνώριζε ότι κατά τη διάρκεια της δικής της ώρας η εκπομπή χτύπαγε «κόκκινο» στα νούμερα. Η ίδια ζητούσε από την παραγωγή πράγματα, τα οποία ο σταθμός δεν μπορούσε να υλοποιήσει. Όσοι βρέθηκαν στα παρασκήνια της εκπομπής του στούντιο «Φάρος», λοιπόν, την τελευταία μέρα που η Βέφα βγήκε στον τηλεοπτικό αέρα του «Πρωινού Καφέ» και άκουσαν όσα ελέχθησαν μεταξύ του παραγωγού Στέλιου Αντωνιάδη και της Βέφας Αλεξιάδου, δεν θα μπορέσουν να ξεχάσουν τους απίστευτους διαλόγους μεταξύ των μέχρι πρότινος φίλων. Κανείς δεν υποχωρούσε, με αποτέλεσμα η Βέφα να μαζέψει τα πράγματά της και να φύγει από την εκπομπή.
Με τους συνεργάτες Την «προ Λάτσιου» εποχή η Ελένη είναι στενή φίλη με όλους τους συνεργάτες της εκπομπής. Μαζί κάθονται ώρες ατελείωτες μέχρι αργά το βράδυ για το σχεδιασμό της εκπομπής. Όλοι μαζί πηγαίνουν σε νυχτερινά κέντρα, σε clubs, σε ταβέρνες, θέλοντας πάνω απ' όλα η Ελένη να είναι μαζί τους φίλη. Και είναι φίλη τους. Τους στηρίζει ακόμα και σε οικονομικά θέματα, όταν υπάρχει διαφωνία μεταξύ σταθμού και συνεργατών. Και η Ελένη απαιτεί για τους συνεργάτες της.Ο γάμος, οι οικογενειακές υποχρεώσεις, αλλά και ο ερχομός των παιδιών, βάζουν λίγο στην άκρη τους συνεργάτες και ο επαγγελματισμός ουσιαστικά παίρνει τη θέση της φιλίας. Η Ελένη έχει γίνει, άλλωστε, η απόλυτη σταρ της ελληνικής τηλεόρασης.Ωστόσο, δεν σταματά να κάνει και αγαθοεργίες. Δεν θα μπορούσα να μην αναμοχλεύσω από τη μνήμη μου τη βοήθεια που παρείχε σε ανάπηρο παιδί από τα Μέγαρα, κάνοντας φιλανθρωπικό αγώνα για εκείνο, με αποτέλεσμα με τα συγκεντρωθέντα χρήματα να μεταβεί στο εξωτερικό για θεραπεία.
Η ΜΕΤΑΓΡΑΦΗ & Η ΑΠΟΓΕΙΩΣΗ
Το 2005 σκάει σαν βόμβα η είδηση του διαζυγίου με τον ΑΝΤ1 και η μεταγραφή στον ALPHA. Είχε προηγηθεί η μεταγραφή του συζύγου της στη Διεύθυνση Προγράμματος του ίδιου σταθμού. Ωστόσο, η ίδια ξεκαθάρισε πρόσφατα πως το πρόσωπο που την έφερε στο κανάλι της Κάντζας ήταν ο Τζώνυ Καλημέρης. Το ποσό, σύμφωνα με καλά ενημερωμένες πηγές, αγγίζει το €1,2 εκατομ. ετησίως, με επιπλέον €500.000 «αέρα» για να γίνει η τηλεοπτική μεταγραφή.Αυτή τη στιγμή, η Ελένη συμπληρώνει 6 χρόνια στον ALPHA και 22 χρόνια στην τηλεόραση. Λέγεται, μάλιστα, ότι είναι η πρώτη φορά που θα δει τις απολαβές της να μειώνονται αισθητά, αν τυχόν συνεχίσει στο κανάλι της Κάντζας και για 7η σεζόν, καθώς το συμβόλαιό της λήγει τον ερχόμενο Σεπτέμβριο. Φυσικά, στο στόχαστρο του Δημήτρη Κοντομηνά, με τον οποίο η Ελένη διατηρεί άριστες σχέσεις ειδικά αυτό το διάστημα, δεν θα μπουν μόνο οι δικές της απολαβές, αλλά κι όλων υπόλοιπων «μεγάλων συμβολαίων».