5.3.14

Costa Navarino: Βάζει σε θέση ισχύος τη Μεσσηνία απέναντι … στη Σαρδηνία

Το Costa Navarino μπορεί να λειτουργήσει ως ολοκληρωμένος προορισμός με εναλλακτικές προτάσεις ψυχαγωγίας και πολιτισμού, αντίστοιχα με την glam  Σαρδηνία σύμφωνα με την Starwood, που αποτελεί το διαχειριστή της μεγαλύτερης τουριστικής μονάδας της χώρας.
Μάλιστα όπως τόνισαν ο κ. Michel Cottray Γενικός Διευθυντής του συγκροτήματος και ο Γιάννης Πετράκης, Εμπορικός Διευθυντής του Costa Navarino στρατηγικός στόχος της εταιρίας είναι να μπει η Μεσσηνία στο χάρτη των παγκόσμιων  προορισμών με έμφαση στις θεματικές μορφές τουρισμού.
Ήδη μάλιστα αυτό καταγράφεται μέσα από τα στατιστικά της προηγούμενης χρονιάς. 
Το ξενοδοχεία  λειτουργώντας ως πόλος έλξης δίνει συνολική υπεραξία την περιοχή, όπου μόνο το 2013 σε σχέση με το 2012 υπήρξε πάνω από 70% αύξηση αφίξεων στο διεθνές αεροδρόμιο της πόλης.  
Επίσης, το 2013 ο τζίρος της μονάδας με τα δύο ξενοδοχεία, σημείωσε αύξηση της τάξης του 35%, ενώ ο στόχος ανόδου κατά 25% για το 2014 μοιάζει εφικτός.

Όπως εξηγεί ο κ. Michel Cottray, στέλεχος γα χρόνια μεγάλων αλυσίδων, η αισιοδοξία πηγάζει από το γεγονός ότι πολλές αεροπορικές εταιρείες βλέποντας τη δυναμική της περιοχής πυκνώνουν το δίκτυο των κατευθείαν συνδέσεων της Καλαμάτας με ευρωπαϊκές πόλεις (π.χ. Ιταλία από την Aegean), ενώ η οδική πρόσβαση από την Αθήνα έχει συρρικνωθεί στα επίπεδα των δύο ωρών. Παράλληλα, το brand των μονάδων και της περιοχής ενισχύονται διαρκώς σε μια πορεία επιτυχούς ωρίμανσης. 
Ήδη, όπως τονίζουν τα στελέχη της Starwood που διαχειρίζεται το Costa Navarino, το ποσοστό των επαναλαμβανόμενων πελατών (repeaters), ανεβαίνει αγγίζοντας το 20%.


Πρώτοι επισκέπτες οι Έλληνες


Επίσης με βάση τα τελευταία στοιχεία της εταιρίας  για τα δύο ξενοδοχεία του συγκροτήματος Romanos και Westin, οι Έλληνες προηγούνται και σε αριθμό επισκεπτών και σε έσοδο κατ' άτομο, ενώ στη δεύτερη θέση βρίσκονται οι Γερμανοί ως αριθμός επισκεπτών, αλλά οι Ρώσοι ως έσοδο κατ' άτομο. Στο μεταξύ, οι πληρότητες για το Πάσχα αγγίζουν το 100%, ενώ ανάλογα ποσοστά απόλυτης πληρότητας είναι πιθανά για πρώτη φορά να επιτευχθούν και το ερχόμενο φθινόπωρο.

Αξίζει να σημειωθεί ότι η επένδυση στο συγκρότημα Costa Navarino από την οικογένεια Κωνσταντακόπουλου, θα συνεχιστεί με έμφαση στη τουριστική κατοικία, αλλά και την κατασκευή και τρίτου ξενοδοχείου, με στόχο την ολοκλήρωσή της το 2020, οπότε και η περιοχή θα έχει αλλάξει ριζικά, όπως αναφέρουν χαρακτηριστικά τα διοικητικά της στελέχη. Η νέα αυτή επένδυση στοχεύει στην προσέλκυση επισκεπτών υψηλού οικονομικού επιπέδου, ικανοποιώντας την διεθνή τάση, τις νέες ομάδες επισκεπτών από νέες αγορές, αλλά και την ίδια τη ζήτηση.


Νέο μοντέλου τουρισμού


Ήδη, πάντως, η μονάδα, λόγω ποιότητας και μεγέθους φιλοξενεί μεγάλες διοργανώσεις παγκοσμίου επιπέδου, σηματοδοτώντας την εμπέδωση του προορισμού, ως  σημείο παροχής ολοκληρωμένων υπηρεσιών. Η φιλοσοφία για τη λειτουργία του συγκροτήματος υπερβαίνει το κλασικό- ήλιος, θάλασσα κ.λ.π- και περνάει πλέον σε θεματικές μορφές τουρισμού, όπως ο πολιτισμός με έμφαση στην ανάδειξη εμπειριών και της τοπικότητας. Στο πλαίσιο αυτό μια σειρά από εκδηλώσεις δρομολογούνται για τους επόμενους μήνες, όπως το μεγάλο τουρνουά γκολφ υπό την αιγίδα του Σεπ Μάγιερ (πρώην γκολκίπερ της Μπάγιερν), ενώ μεταξύ άλλων διοργανώσεων, θα ακολουθήσει και αντίστοιχα μεγάλο τουρνουά μπάσκετ με Έλληνες σταρ του αθλήματος.

Όπως τονίζει ο κ. Γιάννης Πετράκης, Εμπορικός Διευθυντής του Costa Navarino, ο ανταγωνισμός της μονάδας αναφέρεται κυρίως στο εξωτερικό. Η Σαρδηνία είναι ίσως η μόνη περίπτωση που θα μπορούσε να σταθεί ανταγωνιστικά απέναντι σε μια μονάδα όπως το Costa Navarino, το οποίο ωστόσο κερδίζει συνεχώς φήμη και καταξίωση σε όλο τον κόσμο.


H Starwood στην Ελλάδα


Η εταιρία διαχειρίζεται έντεκα τουριστικές μονάδες διαχειρίζεται στην Ελλάδα, σε σύνολο 77 μονάδων παγκοσμίως. Πρόκειται για τα Grand Bretagne, Κing George, Sheraton Rhodes, Westin Athens Astir Palace, Arion Resort Astir Palace, Santa Μaria στη Μύκονο, Βlue Palace στην Ελούντα, Vedema και Mystique στη Σαντορίνη, και τα δύο ξενοδοχεία του Costa Navarino, Romanos και Westin, ενώ στους άμεσους στόχους της είναι η επένδυση  στο κέντρο της Θεσσαλονίκης.


Πηγή:www.reporter.gr