24.5.14

Τι ψάχνουν στις διακοπές τους οι Ρωσίδες

Τι ψάχνουν στις διακοπές τους οι Ρωσίδες *της Γιούλια Πόντους, Kommersant FM 

Οι Ρωσίδες στον τόπο παραθερισμού τους, θα ήθελαν να κάνουν έρωτα δίπλα στην παραλία, σε έναν καταρράκτη, ή σε ένα γιοτ. Σχεδόν μια στις τέσσερις ελπίζουν στις διακοπές τους να εκπληρώσουν τις ερωτικές φαντασιώσεις τους. 
Αυτό προκύπτει από σχετική έρευνα.
Σχεδόν οι μισές Ρωσίδες (43%) θεωρούν την προσωπική τους ζωή μέτρια και βαρετή. Και πολλές δηλώνουν έτοιμες να της δώσουν περισσότερο ... «χρώμα». Αυτά τα συμπεράσματα προέκυψαν από την έρευνα που πραγματοποίησε το διεθνές δίκτυο «Training centre SEX.RF».
Το 24% όσων ερωτήθηκαν, απάντησαν ότι επιλέγουν ένα τουριστικό θέρετρο, υποθέτοντας ότι εκεί θα μπορούσαν να έχουν ένα σύντομο ειδύλλιο. Κατά την επιλογή του μέρους διακοπών, οι Ρωσίδες δείχνουν προτίμηση στις χώρες με θερμό κλίμα. Όπως ανέφερε το 23%, στους νότιους τόπους παραθερισμού θα ήθελε να κάνει έρωτα δίπλα από τη θάλασσα, έναν καταρράκτη ή σε ένα γιοτ. Το 20% προτιμά την παραλία, ενώ το 13% τα βουνά. Η αυξημένη σεξουαλική διάθεση των γυναικών στα θέρετρα, συνδέεται με το ότι οι άντρες φέρονται εκεί πιο ανοιχτά και χαλαρά, θεωρεί η σεξολόγος Γιούλια Βάρα.
Η Βάρα λέει ότι «οι άντρες στη Ρωσία είναι πολύ κακομαθημένοι και οι γυναίκες μας μετά τα 40, έχοντας πάρει δύο, ή και 20 περιττά κιλά, πολύ συχνά στερούνται της αντρικής προσοχής στην πατρίδα τους. Όταν όμως μια τέτοια κυρία βρεθεί στην Τουρκία, την Αίγυπτο, ή ακόμη και στην Ιταλία, στην Ισπανία, αυτό το ταμπεραμέντο των αντρών της ανατολής την πολιορκεί από παντού. Αυτή ακούει κομπλιμέντα, κολυμπά στην ομορφιά της, την οποία βλέπουν οι άντρες, και φυσικά, χαίρεται που τη διεκδικούν».

Τα γοητευτικά κορίτσια της Σοβιετικής Ένωσης
Το 71% των γυναικών που συμμετείχαν στην έρευνα ομολόγησαν ότι έχουν κάνει παράλογα πράγματα στις διακοπές. Ωστόσο, για το 24% οι ερωτικές επιθυμίες δεν έγιναν τελικά πραγματικότητα. Πολύ λίγες κοπέλες είναι πρόθυμες να αποκαλύψουν τις φαντασιώσεις τους στον άντρα ο οποίος τους άρεσε στον τόπο διακοπών, επεσήμανε η Ελένα Γκαμαγιούν, ψυχολόγος της «Σχολής γυναικείου pick up» (για τα μυστικά της ανδρικής γοητείας και τις μεθόδους προσέγγισης των γυναικών). «Το 60%-70% -εξηγεί- φοβούνται να γνωριστούν, υπάρχει απλά το εμπόδιο της επικοινωνίας. Αυτή ονειρεύεται, επιθυμεί, ο άντρας την κοιτάει, αλλά εκείνη γυρίζει την πλάτη και φεύγει. Ένα δεύτερο σημείο είναι, πως όταν αυτοί έχουν ήδη γνωριστεί, η γυναίκα για διάφορους λόγους θέλει να δείξει ότι «είμαι καλόβολη, μου αρέσουν τα πάντα», ακόμη κι αν κάτι δεν της αρέσει. Προκειμένου να δείξει στον άντρα κάποιες φαντασιώσεις της, πρέπει να έχει κάποιο θάρρος, αλλά η μητέρα της όταν ήταν παιδί της έλεγε, ότι αυτό δεν είναι καλό. Στη διάρκεια αυτών των σχέσεων στο κεφάλι μπορεί να ξανάρθούν αυτές οι σκέψεις-υποδείξεις της μαμάς, και τότε σιωπά, υπομένει, χωρίς να εκμυστηρεύεται τίποτα».
Και οι άντρες τα ίδια
Μόνο το 2% εξέφρασε την αντίθεσή του σε τέτοια πειράματα στις διακοπές. Το 35% ανέφερε ότι θα ήθελε να κάνει έρωτα σε κάποιο ασυνήθιστο μέρος. Οι περισσότεροι άντρες επιθυμούν και αυτοί μια ανάλογη εμπειρία στις διακοπές, όπως επεσήμανε ο επιμελητής του μουσείου ερωτικής θεματολογίας «Σημείο G», Αλεξάντρ Ντονσκόι. 
«Οι άντρες -λέει- επιλέγουν για τουρισμό κυρίως την Ταϊλάνδη, ενώ υπάρχει και ένας άλλος δημοφιλής προορισμός, η Αφρική. Βασικά πρόκειται για μέρη που συνδέονται με τέτοιες αναζητήσεις. 
Ακριβώς όπως οι πελάτες μας αγοράζουν ερωτικά παιχνίδια με σκοπό την ποικιλία, το ίδιο σκεπτικό επικρατεί και όσον αφορά αυτά τα ταξίδια. Αν μιλήσουμε για τη Ρωσία, τα παιχνίδια που αγοράζονται είναι πιο φυσιολογικά, που μοιάζουν με τα γεννητικά όργανα, δηλαδή απλά, χωρίς ιδιαίτερα χαρακτηριστικά».
Περισσότερες από το 70% των γυναικών που συμμετείχαν στην έρευνα αναγνωρίζουν ότι στη διάρκεια των διακοπών σκέφτονται συχνότερα το σεξ, απ' ότι στην καθημερινή ζωή. 
Το 24% ανέφεραν ότι στον τόπο διακοπών δεν δίνουν σε αυτό περισσότερη σημασία απ' ότι στο σπίτι. Και μόνο το 2% των γυναικών ανέφερε ότι στις διακοπές δεν σκέφτεται καθόλου το σεξ.
 Πηγή: Shutterstock / Legion Media