Σύμφωνα με την έρευνα, οι Σπαρτιάτισσες βρίσκονται πολύ μπροστά και
νικήτριες στο θέμα επιλογής του τι θα καταναλώσουν, σε μια εποχή...
μάλιστα που υπάρχουν πολλαπλές επιλογές σε καταναλώσιμα ήδη γρήγορου
φαγητού το μεγαλύτερο ποσοστό όπως το 72% ηλικίας 21 έως 29 ετών θα
επιλέξει το σπιτικό φαγητό.
Όλο αυτό οφείλεται σε μια Σπαρτιατική συμπεριφορά που ... καλά κρατεί έως σήμερα, αυτή η συμπεριφορά νοοτροπίας θα λέγαμε θέλει τις Σπαρτιάτισσες μητέρες εν έτη 2014 να διατηρούν την επιλογή της παραδοσιακής μεσογειακής διατροφής απαραίτητη στο τραπέζι, ενώ σε σχέση με άλλες πόλεις σήμερα καταφέρνουν να έχουν αυστηρά την πρωτιά ζήλου και υλοποίησης όσο γίνεται και περισσότερο των παραδόσεων γαστρονομικής πάντα σημασίας.
Οι νέες κοπέλες λαμβάνουν αυτήν την προερχόμενη αντίληψη διατροφικής "εντολής" αλλά και την σημασία της και όπως δείχνει η έρευνα ... την σέβονται.Έτσι λοιπόν και το αποτέλεσμα, άρα όχι μόνο την βγάζουν Σπαρτιάτικα σε ποσοστό αλλά και διατροφικά Ελληνικά.
Τι ανησυχεί όμως στην έρευνα;
Στην όλη έρευνα διαπιστώσαμε πως αυτές οι ηλικίες παρουσιάζουν παράλληλα και αύξηση κατανάλωσης σε οινοπνευματώδη ποτά όλο και περισσότερο, το ποσοστό αύξησης βρίσκεται 19,5 % περισσότερο σε σχέση με το 2012 σε μια άλλη έρευνα του spartaface που πραγματοποιήθηκε για γνωστή αλυσίδα ποτών. Σύντομα αναλυτικά η έρευνα.
Όλο αυτό οφείλεται σε μια Σπαρτιατική συμπεριφορά που ... καλά κρατεί έως σήμερα, αυτή η συμπεριφορά νοοτροπίας θα λέγαμε θέλει τις Σπαρτιάτισσες μητέρες εν έτη 2014 να διατηρούν την επιλογή της παραδοσιακής μεσογειακής διατροφής απαραίτητη στο τραπέζι, ενώ σε σχέση με άλλες πόλεις σήμερα καταφέρνουν να έχουν αυστηρά την πρωτιά ζήλου και υλοποίησης όσο γίνεται και περισσότερο των παραδόσεων γαστρονομικής πάντα σημασίας.
Οι νέες κοπέλες λαμβάνουν αυτήν την προερχόμενη αντίληψη διατροφικής "εντολής" αλλά και την σημασία της και όπως δείχνει η έρευνα ... την σέβονται.Έτσι λοιπόν και το αποτέλεσμα, άρα όχι μόνο την βγάζουν Σπαρτιάτικα σε ποσοστό αλλά και διατροφικά Ελληνικά.
Τι ανησυχεί όμως στην έρευνα;
Στην όλη έρευνα διαπιστώσαμε πως αυτές οι ηλικίες παρουσιάζουν παράλληλα και αύξηση κατανάλωσης σε οινοπνευματώδη ποτά όλο και περισσότερο, το ποσοστό αύξησης βρίσκεται 19,5 % περισσότερο σε σχέση με το 2012 σε μια άλλη έρευνα του spartaface που πραγματοποιήθηκε για γνωστή αλυσίδα ποτών. Σύντομα αναλυτικά η έρευνα.