Μια περίεργη ιστορία κάνει το γύρω του Διαδικτύου το τελευταίο χρονικό διάστημα με επίκεντρο αρχαίους Έλληνες και τους φορητούς υπολογιστές.
Όλα ξεκίνησαν από ένα γλυπτό που βρίσκεται στο Μουσείο Getty Villa της Καλιφόρνια .
Το γλυπτό «δείχνει» μια γυναίκα να κοιτάει έναν φορητό υπολογιστή που κρατάει στα χέρια του ένα μικρό παιδί.
Μάλιστα στο Laptop υπάρχουν και υποδοχές για usb!
Και ενώ αυτά υποστηρίζουν οι «αρχαιολάτρες», από την άλλη μεριά η εξήγηση από τους πιο ειδικούς είναι απλή και … θνητή.
Συγκεκριμένα, το γλυπτό που είναι μέρος της συλλογής του αμερικανικού J. Paul Getty Museum αποτελεί επιτύμβιο μνημείο και παρουσιάζει μια γυναίκα και την ακόλουθό της.
Μάλιστα υπάρχει και η εξής αναφορά- περιγραφή του Μουσείου, η οποία υποστηρίζει ότι πρόκειται για γλυπτό στο οποίο «η γυναίκα απλώνει το χέρι της για να αγγίξει την άκρη ενός ρηχού μπαούλου, το οποίο κρατά μια μικρή υπηρέτρια στο επιτύμβιο αυτό ανάγλυφο.
Η αναπαράσταση του θανόντος να εκτείνει το χέρι του για να πιάσει ένα αντικείμενο που κρατά υπηρέτης έχει μια μακρά ιστορία στην ελληνική ταφική τέχνη και πιθανότατα υπαινίσσεται την ελπίδα της συνέχισης των επίγειων απολαύσεων στη μεταθανάτια ζωή», επισημαίνεται στην ανακοίνωση του ιδρύματος.
Το βέβαιο πάντως είναι πως και οι δύο πλευρές εμφανίζονται απόλυτα πεπεισμένες πως έχουν δίκιο. Την ίδια ώρα ο πόλεμος για το θέμα στα Διαδίκτυο καλά κρατεί.
Όλα ξεκίνησαν από ένα γλυπτό που βρίσκεται στο Μουσείο Getty Villa της Καλιφόρνια .
Το γλυπτό «δείχνει» μια γυναίκα να κοιτάει έναν φορητό υπολογιστή που κρατάει στα χέρια του ένα μικρό παιδί.
Μάλιστα στο Laptop υπάρχουν και υποδοχές για usb!
Και ενώ αυτά υποστηρίζουν οι «αρχαιολάτρες», από την άλλη μεριά η εξήγηση από τους πιο ειδικούς είναι απλή και … θνητή.
Συγκεκριμένα, το γλυπτό που είναι μέρος της συλλογής του αμερικανικού J. Paul Getty Museum αποτελεί επιτύμβιο μνημείο και παρουσιάζει μια γυναίκα και την ακόλουθό της.
Μάλιστα υπάρχει και η εξής αναφορά- περιγραφή του Μουσείου, η οποία υποστηρίζει ότι πρόκειται για γλυπτό στο οποίο «η γυναίκα απλώνει το χέρι της για να αγγίξει την άκρη ενός ρηχού μπαούλου, το οποίο κρατά μια μικρή υπηρέτρια στο επιτύμβιο αυτό ανάγλυφο.
Η αναπαράσταση του θανόντος να εκτείνει το χέρι του για να πιάσει ένα αντικείμενο που κρατά υπηρέτης έχει μια μακρά ιστορία στην ελληνική ταφική τέχνη και πιθανότατα υπαινίσσεται την ελπίδα της συνέχισης των επίγειων απολαύσεων στη μεταθανάτια ζωή», επισημαίνεται στην ανακοίνωση του ιδρύματος.
Το βέβαιο πάντως είναι πως και οι δύο πλευρές εμφανίζονται απόλυτα πεπεισμένες πως έχουν δίκιο. Την ίδια ώρα ο πόλεμος για το θέμα στα Διαδίκτυο καλά κρατεί.