Ολοκληρώθηκε
το περασμένο Σ/Κ η πρώτη φάση, με της 4ης πρώτες ιστιοδρομίες
όρτσα-πρύμα, της 15ης Ιστιοπλοϊκής Εβδομάδας Νοτίου Ελλάδος.
Η Καλαμάτα με τον όμορφο Μεσσηνιακό της κόλπο, έχει τη φήμη στον κόσμο της ιστιοπλοΐας, του καλύτερου θαλάσσιου στίβου στην Ελλάδα και όχι άδικα αφού αυτή την εποχή η μπουκαδούρες (θαλάσσια αύρα) επικρατούν κατά τη διάρκεια της ημέρας με ''ραντεβού'' αφού κάθε ημέρα από τις 12 το μεσημέρι μέχρι τις 5-6 το απόγευμα το τοπικό νοτιαδάκι δροσίζει τους Καλαματιανούς με μια ένταση από 12 έως 18 κόμβους κάνοντας ιδανικές συνθήκες για ιστιοπλοΐα!
Όσων αφορά τα αγωνιστικά, οι διοργανωτές από φέτος αποφάσισαν να αλλάξει το είδος του ιστορικού αυτού αγώνα και από μικρές coastal διαδρομές σε διάφορους σταθμούς, να γίνει σε 8 συνολικά τεχνικές κούρσες όρτσα-πρύμα εκμεταλλεύοντας την ιδανικότητα του κόλπου και ''προκαλώντας'' της ιστιοπλοϊκές ομάδες της περιοχής σε κάτι πιο αθλητικό βοηθώντας έτσι το επίπεδο αγωνιζομένων, κυβερνητών και πληρωμάτων, αλλά και των επιτροπών, να ανέβει.
Με την ολοκλήρωση των τεσσάρων πρώτων ιστιοδρομιών το σκάφος BlueLine Free Motion είναι στην πρώτη θέση με 4 βαθμούς, το Don Quixote IV στην δεύτερη με 8 βαθμούς, ενώ πραγματική μάχη έγινε για την τρίτη θέση που οδηγεί στο βάθρο με τα πληρώματα του Makedon και GTI Georgoulis να τερματίζουν μεταξύ τους σε κάθε κούρσα με διαφορά δευτερολέπτων στο διορθωμένο χρόνο, ενώ πάντα ήταν σε θέση να απειλούν και της πρώτες θέσης.
Μετά και την ολοκλήρωση της 4ης κούρσας τα πληρώματα συνέχισαν την προσπάθειά τους να αποδείξουν ότι είναι οι καλύτεροι, αυτή τη φορά όμως η κόντρα ήταν στη διασκέδαση αφού η συνέχεια ήταν μέχρι της βραδυνές ώρες στο beach bar Almira και ανανέωσαν το ραντεβού για της επόμενες 4ης αγωνιστικές μάχες το μεθεπόμενο Σαββατοκύριακο.
Η Καλαμάτα με τον όμορφο Μεσσηνιακό της κόλπο, έχει τη φήμη στον κόσμο της ιστιοπλοΐας, του καλύτερου θαλάσσιου στίβου στην Ελλάδα και όχι άδικα αφού αυτή την εποχή η μπουκαδούρες (θαλάσσια αύρα) επικρατούν κατά τη διάρκεια της ημέρας με ''ραντεβού'' αφού κάθε ημέρα από τις 12 το μεσημέρι μέχρι τις 5-6 το απόγευμα το τοπικό νοτιαδάκι δροσίζει τους Καλαματιανούς με μια ένταση από 12 έως 18 κόμβους κάνοντας ιδανικές συνθήκες για ιστιοπλοΐα!
Όσων αφορά τα αγωνιστικά, οι διοργανωτές από φέτος αποφάσισαν να αλλάξει το είδος του ιστορικού αυτού αγώνα και από μικρές coastal διαδρομές σε διάφορους σταθμούς, να γίνει σε 8 συνολικά τεχνικές κούρσες όρτσα-πρύμα εκμεταλλεύοντας την ιδανικότητα του κόλπου και ''προκαλώντας'' της ιστιοπλοϊκές ομάδες της περιοχής σε κάτι πιο αθλητικό βοηθώντας έτσι το επίπεδο αγωνιζομένων, κυβερνητών και πληρωμάτων, αλλά και των επιτροπών, να ανέβει.
Με την ολοκλήρωση των τεσσάρων πρώτων ιστιοδρομιών το σκάφος BlueLine Free Motion είναι στην πρώτη θέση με 4 βαθμούς, το Don Quixote IV στην δεύτερη με 8 βαθμούς, ενώ πραγματική μάχη έγινε για την τρίτη θέση που οδηγεί στο βάθρο με τα πληρώματα του Makedon και GTI Georgoulis να τερματίζουν μεταξύ τους σε κάθε κούρσα με διαφορά δευτερολέπτων στο διορθωμένο χρόνο, ενώ πάντα ήταν σε θέση να απειλούν και της πρώτες θέσης.
Μετά και την ολοκλήρωση της 4ης κούρσας τα πληρώματα συνέχισαν την προσπάθειά τους να αποδείξουν ότι είναι οι καλύτεροι, αυτή τη φορά όμως η κόντρα ήταν στη διασκέδαση αφού η συνέχεια ήταν μέχρι της βραδυνές ώρες στο beach bar Almira και ανανέωσαν το ραντεβού για της επόμενες 4ης αγωνιστικές μάχες το μεθεπόμενο Σαββατοκύριακο.