Η μεγαλύτερη μέχρι σήμερα εκδήλωση
παρουσίασης νέου μοντέλου της Volkswagen για τους περίπου 20.000
αντιπροσώπους και στελέχη της παγκοσμίως της ξεκινά τον Οκτώβριο στο
Costa Navarino, στην Μεσσηνία.
Στο επίκεντρο του παγκόσμιου ενδιαφέροντος βάζει η Volkswagen την
Ελλάδα αφού την επέλεξε ως τόπο παρουσίασης το νέο όγδοης γενιάς Passat
σε όλους τους εμπόρους της μάρκας καθώς και σε Ευρωπαϊκό επίπεδο στα
στελέχη πωλήσεων της. Το "Passat Experience" θα ξεκινήσει στις 6
Οκτωβρίου 2014 και θα πραγματοποιηθεί στο Costa Navarino, στην Μεσσηνία.
Ένα από τα βασικά θέματα της εκδήλωσης αυτής - διάρκειας εννέα
εβδομάδων έως τις 4 Δεκεμβρίου 2014 - θα είναι τα νέα πρωτοποριακά
συστήματα υποβοήθησης και ασφάλειας που διαθέτει το επιτυχημένο μοντέλο.
Οι συμμετέχοντες θα έχουν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν ένα πλήρες
ενημερωτικό πρόγραμμα που θα καλύπτει όλες τις πτυχές των συστημάτων
υποβοήθησης οδηγού, ενημέρωσης, ψυχαγωγίας και άνεσης που διαθέτει το
νέο Passat.
Θα έχουν επίσης την ευκαιρία για εκτενή δοκιμαστική οδήγηση,
καθώς σε όλη τη διάρκεια του συνεδρίου θα υπάρχουν στη διάθεση των
συμμετεχόντων περισσότερα από 200 Passat με διαφορετικούς κινητήρες
και εξοπλισμό.
Εκτός από τις αναλυτικές πληροφορίες σχετικά με το νέο μοντέλο που θα
παρέχονται σε όλα τα στελέχη πωλήσεων, οι εξουσιοδοτημένοι έμποροι της
Volkswagen θα ενημερωθούν για τις νέες τάσεις στην αγορά και τη
στρατηγική της μάρκας αντίστοιχα για τη χώρα τους.
Συνολικά, περίπου 20.000 άτομα θα φιλοξενηθούν στο Costa Navarino, καθιστώντας το συνέδριο αυτό ως το μεγαλύτερο που έχει πραγματοποιήσει ποτέ η Volkswagen για το Δίκτυο Εξουσιοδοτημένων Εμπόρων της.
Συνολικά, περίπου 20.000 άτομα θα φιλοξενηθούν στο Costa Navarino, καθιστώντας το συνέδριο αυτό ως το μεγαλύτερο που έχει πραγματοποιήσει ποτέ η Volkswagen για το Δίκτυο Εξουσιοδοτημένων Εμπόρων της.
“Η εκδήλωση στην περιοχή της Μεσσηνίας είναι μια δέσμευση προς την
Ελλάδα, τους τοπικούς εταίρους μας και τους ανθρώπους εκεί”, δήλωσε ο κ.
Anders-Sundt Jensen, Επικεφαλής του τμήματος Επικοινωνίας Marketing
Επιβατικών Αυτοκινήτων της Volkswagen και συμπλήρωσε: “Να τονίσουμε ότι
οι τοπικοί συνεργάτες μας βοήθησαν πολύ στην οργάνωση και πολλά
ξενοδοχεία επέκτειναν τη λειτουργία τους για τον σκοπό αυτό. Η τοποθεσία
επιλέχθηκε με μεγάλη προσοχή και στο πνεύμα του “Think Blue”, την
φιλοσοφία της μάρκας που αφορά στην οικολογική συνείδηση. Το ξενοδοχείο
που επιλέξαμε για την εκδήλωση αυτή είναι βαθύτατα προσηλωμένο στη
βιωσιμότητα και την οικολογική υπευθυνότητα”.