Με ικανοποιητική προσέλευση κόσμου παρά τον άστατο καιρό που
επικρατούσε σέολη την Μεσσηνία εορτάστηκε η επέτειος του ΟΧΙ στην Μεσσηνία
Στις εκδηλώσεις της Καλαμάτας την κυβέρνηση εκπροσώπησε ο
υφυπουργός Εθνικής Αμυνας Γιάννης Λαμπρόπουλος, ενώ παρέστησαν ο μητροπολίτης
Μεσσηνίας Χρυσόστομος, ο βουλευτής Δημήτρης Σαμπαζιώτης, η αντιπεριφερειάρχης
Μεσσηνίας Ελένη Αλειφέρη, ο δήμαρχος Καλαμάτας Παναγιώτης Νίκας περιφερειακοί και δημοτικοί σύμβουλοι και εκπρόσωποι πολιτικών και στρατιωτικών αρχών
και φορέων του τόπου.