25.9.15

Προς ένα ενιαίο εμπορικό σήμα ΟΤΕ και Cosmote

Στην καθιέρωση της χρήσης μίας ενιαίας εμπορικής μάρκας (brand) για τις υπηρεσίες του ομίλου σε σταθερή, κινητή και Internet προχωρεί ο ΟΤΕ. Συγκεκριμένα, θα χρησιμοποιείται το brand της Cosmote, το οποίο θα αποκτήσει ανανεωμένο, μοντέρνο λογότυπο που αναδεικνύει την παρουσία του ΟΤΕ.
Σύμφωνα με τον όμιλο ΟΤΕ, ο στόχος του νέου εμπορικού σήματος είναι οι καταναλωτές να απολαμβάνουν ολοκληρωμένες, αναβαθμισμένες και καινοτόμες λύσεις για το σύνολο των τηλεπικοινωνιακών αναγκών τους, με απλό, κατανοητό και ενιαίο τρόπο. Σημειωτέον πως η προετοιμασία για το επερχόμενο rebranding, από την απλοποίηση των διαδικασιών που αφορούν στον πελάτη έως τη διαμόρφωση των εμπορικών προτάσεων, είναι ήδη σε εξέλιξη.
Αξίζει να επισημανθεί ότι το κοινό εμπορικό σήμα σταθερής και κινητής είναι διαδεδομένη πρακτική στη διεθνή αγορά και μεγάλες εταιρείες (π.χ. France Telecom, Telefonica) σε αρκετές ευρωπαϊκές, και όχι μόνο, χώρες έχουν ακολουθήσει αυτή την οδό, χρησιμοποιώντας ως ενιαίο εμπορικό σήμα, κατά κύριο λόγο, το σήμα της κινητής.