13.11.15

H μεγάλη αλλαγή που έρχεται στα Lidl! Δείτε το… κόλπο γκρόσο που ετοιμάζει η γνωστή αλυσίδα!

Φυγή προς τα εμπρός ετοιμάζεται να κάνει η γνωστή αλυσίδα super market Lidl στην Μεγάλη Βρετανία, με στόχο να προσελκύσει πιο πλούσιους αγοραστές.

Οι αλλαγές περιλαμβάνουν αλλαγές τόσο στο "design" των καταστημάτων όπως και στα προϊόντα με την πώληση πανάκριβων προϊόντων όπως: αστακούς, ορτύκια, κ.α.

Η γνωστή γερμανική φίρμα διέθσε budget 1.5 εκατομμύριο αγγλικές λίρες για την κατασκευή 40 νέων, μοντέρνων καταστημάτων καθώς επίσης και για την ανακαίνιση 623 καταστημάτων που ήδη υπάρχουν. 

Το πρώτο από τα νέα καταστήματα θ' ανοίξει σήμερα στην πόλη Ράσντεν της επαρχίας Νορθάπτοσαϊρ. Να σημειωθεί ότι πολλά κομμάτια της εσωτερικής ανακαίνισης τα έχει... δανειστεί από τη βασική ανταγωνίστρια εταιρεία Waitrose.

Υπάρχει ένα μεγάλο λόμπι στην είσοδο με ένα «Καλώς ήρθατε», και τα φανταχτερα μπλε και κίτρινα σημάδια Lidl έχουν αντικατασταθεί με πιο λεπτή σήμανση από ξύλο και γυαλί.
Το τμήμα με τα φρέσκα φρούτα και αρτοσκευάσματα έχει μετακινηθεί στο μπροστινό μέρος του καταστήματος ενώ το ύψος της οροφής διπλασιάστηκε.

Όλα τα νέα καταστήματα διαθέτουν τουαλέτες πελατών, ενώ έχει αντιγράψει τα "mainstream" παντοπωλεία με την εισαγωγή ταμείων self-service για πρώτη φορά.

Αλλά παρόλο που η διακόσμηση είναι πιο πολυτελή, οι τιμές παραμένουν κατώτατες. Ένα μπουκάλι Lidl του Henri Delattre Rose Champagne πωλείται για £ 14.99, πολύ λιγότερο από ό, τι ένα Lanson Brut Rose των καταστημάτων Waitrose το οποίο κοστίζει £ 37.99!

Ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας Ρόνι Γκότσλιχ αρνείται πεισματικά ότι αντέγραψαν τους βασικούς τους ανταγωνιστές, ενώ παράλληλα τονίζει ότι "οι αλλαγές ήταν επιβεβλημένες για να συμβαδίζουν τα καταστήματα Lidl με τις ανάγκες των πελατών τους, εν έτει 2015".

Η αρχή γίνεται με τα καταστήματα της Μεγάλης Βρετανίας, αλλά ουδείς είναι σε θέση να γνωρίζει ακόμα αν το συγκεκριμένο project επεκταθεί και στα καταστήματα Lidl άλλων χωρών κι ενδεχομένωνς και της Ελλάδας!