Το γνωστό λεωφορείο χωρίς οδηγό εγκαταλείπει
τα Τρίκαλα στις 29 Φεβρουαρίου καθώς τελειώνει το πρόγραμμα CityMobil2
στη θεσσαλική πόλη, αλλά αφήνει πίσω του μια σημαντική κληρονομιά
Προσφέρει στους Τρικαλινούς ακόμα 2.600 μέτρα ασφαλούς κυκλοφορίας
αφού ο λεωφορειόδρομος που διέσχιζε θα μετατραπεί σε ποδηλατόδρομο, όπως
ανακοινώθηκε από το Δήμο Τρικκαίων.
Μάλιστα εγκρίθηκε από την αρμόδια Επιτροπή Ποιότητας Ζωής του Δήμου
Τρικκαίων και η εισήγηση του τμήματος Πολεοδομικού Σχεδιασμού και
Περιβάλλοντος. Αυτή προβλέπει οριοθέτηση του τρίτου κατά σειρά
ποδηλατόδρομου στην πόλη, διπλής κυκλοφορίας για τους ποδηλάτες, με
έμφαση στην ανάδειξη του Ληθαίου ποταμού.
Η διαδρομή έχει δύο αλλαγές σε σχέση με την κίνηση του Λεωφορείου:
– Αντί για την οδό στρατηγού Σαράφη, οι ποδηλάτες από τη γέφυρα
Γούρνας θα στρίβουν δεξιά στην οδό Αμαλίας μέχρι την κεντρική πλατεία.
– Οι ποδηλάτες θα συνεχίζουν σε όλο το μήκος της οδού Ιακωβάκη,
ευθεία μέχρι τη γέφυρα Γκίκα, από όπου θα στρίβουν προς το Μουσείο
Τσιτσάνη και το Τζαμί (επίσης, στην οδό Καρδίτσης, δεν μετατρέπεται η
υπάρχουσα λεωφορειολωρίδα σε ποδηλατόδρομο).
Οι αναγκαίες παρεμβάσεις θα γίνουν άμεσα και αφού εγκριθούν και από
το Δημοτικό Συμβούλιο στη συνεδρίαση της ερχόμενης Πέμπτης 18
Φεβρουαρίου. Ήδη ετοιμάζονται τα συνεργεία του Δήμου, ώστε να
τοποθετηθούν τα κολωνάκια, που θα οριοθετούν και θα προφυλάσσουν τους
ποδηλάτες.
Με τον συγκεκριμένο ποδηλατόδρομο, η πόλη θα έχει ένα από τα
μεγαλύτερα αστικά δίκτυα ποδηλατοδρόμων στην Ελλάδα, εκτιμά η Δημοτική
Αρχή του Δήμου Τρικκαίων.