«Πιάσε τον λεβιέ, κούνα τον λεβιέ, πάμε πρώτη, πάμε τρίτη, πάμε όπισθεν…»
Ο στίχος εκφέρεται συνοδεία μουσικής που συνήθως ακούγεται σε πανηγύρια.
Στο συγκεκριμένο τραγούδι ο καλλιτέχνης μπαίνει στη θέση οδηγού νταλίκας ο οποίος δέχεται ως συνοδηγό «μωρό», εννοώντας γυναίκα νεαρής ηλικίας.
Εν συνεχεία –και αφού το όχημα έχει ξεκινήσει- την καλεί να «πιάσει τον λεβιέ», προτροπή που δύναται να εκληφθεί και ως ερωτικό κάλεσμα.
Το τραγούδι είναι του κεφιού, το ακούς δίπλα στην πασχαλινή σούβλα, αλλά ίσως το πάρει το αυτί σου στο γραφείο του προέδρου της Βουλής.
Διότι η φωνή του τραγουδιού ανήκει στον σύμβουλο του προέδρου Βούτση, στον Γιώργο Ζάμπα.
Τι ακριβώς κάνει ο κ. Ζάμπας στο γραφείο του προέδρου της Βουλής;
Άγνωστο.
Τα βράδια, όμως, διασκεδάζει τους θαμώνες νυχτερινού κέντρου, προκαλώντας λουλουδοπόλεμο.
Και πώς προέκυψε η επαφή με την Αριστερά;
Δια του πατρός Ζάμπα, που ήταν στέλεχος του Συνασπισμού.
Τέλος πάντων, καθώς ο νεαρός Ζάμπας έχει αναμφισβήτητο ταλέντο, δεν αποκλείεται να τον δούμε σύντομα να λάμπει στο καλλιτεχνικό προσκήνιο.
Άλλωστε παλαιά οι λαϊκοί αοιδοί ξεκινούσαν τραγουδώντας στο γιαπί ή στο καρνάγιο. Τώρα τραγουδούν εκεί που χτίζεται η Ελλάδα της Αριστεράς, ο άλλος κόσμος που, μη ξεχνιόμαστε, είναι εφικτός.
protagon.gr
Ο στίχος εκφέρεται συνοδεία μουσικής που συνήθως ακούγεται σε πανηγύρια.
Στο συγκεκριμένο τραγούδι ο καλλιτέχνης μπαίνει στη θέση οδηγού νταλίκας ο οποίος δέχεται ως συνοδηγό «μωρό», εννοώντας γυναίκα νεαρής ηλικίας.
Εν συνεχεία –και αφού το όχημα έχει ξεκινήσει- την καλεί να «πιάσει τον λεβιέ», προτροπή που δύναται να εκληφθεί και ως ερωτικό κάλεσμα.
Το τραγούδι είναι του κεφιού, το ακούς δίπλα στην πασχαλινή σούβλα, αλλά ίσως το πάρει το αυτί σου στο γραφείο του προέδρου της Βουλής.
Διότι η φωνή του τραγουδιού ανήκει στον σύμβουλο του προέδρου Βούτση, στον Γιώργο Ζάμπα.
Τι ακριβώς κάνει ο κ. Ζάμπας στο γραφείο του προέδρου της Βουλής;
Άγνωστο.
Τα βράδια, όμως, διασκεδάζει τους θαμώνες νυχτερινού κέντρου, προκαλώντας λουλουδοπόλεμο.
Και πώς προέκυψε η επαφή με την Αριστερά;
Δια του πατρός Ζάμπα, που ήταν στέλεχος του Συνασπισμού.
Τέλος πάντων, καθώς ο νεαρός Ζάμπας έχει αναμφισβήτητο ταλέντο, δεν αποκλείεται να τον δούμε σύντομα να λάμπει στο καλλιτεχνικό προσκήνιο.
Άλλωστε παλαιά οι λαϊκοί αοιδοί ξεκινούσαν τραγουδώντας στο γιαπί ή στο καρνάγιο. Τώρα τραγουδούν εκεί που χτίζεται η Ελλάδα της Αριστεράς, ο άλλος κόσμος που, μη ξεχνιόμαστε, είναι εφικτός.
protagon.gr