Βάσει των αποτελεσμάτων από
το β’ 3μηνο του 2016, η Priceline καταγράφει «αξιοσημείωτες επιδόσεις»
στην Booking.com, η οποία πλέον διαθέτει 1 εκατ. καταλύματα στις σελίδες
της
Περισσότερες από 1 εκατ. κρατήσεις πραγματοποιήθηκαν στην πλατφόρμα της Booking.com μέσα σε μία μόνο ημέρα, κατά το δεύτερο τρίμηνο του έτους, σύμφωνα με τα στοιχεία που δημοσιοποίησε ο όμιλος Priceline, στον οποίο ανήκει.
Βάσει των αποτελεσμάτων από το β’ 3μηνο του 2016, η Priceline καταγράφει «αξιοσημείωτες επιδόσεις» στην Booking.com, η οποία πλέον διαθέτει 1 εκατ. καταλύματα στις σελίδες της, 30% περισσότερα σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο πέρυσι και σχεδόν διπλάσια σε σχέση με 2 χρόνια πριν.
Επιπλέον, τα ακίνητα προς ενοικίαση έφτασαν τις 493.000, 39% περισσότερα από πέρυσι.Ο όμιλος της Priceline συνολικά, ανέφερε αποτελέσματα 3μήνου που ξεπέρασαν τις προσδοκίες, παρά την τρομοκρατία και την πολιτική αστάθεια στην Ευρώπη αλλά και τον ανταγωνισμό από τις μεγάλες ξενοδοχειακές αλυσίδες και τα κίνητρα που προσφέρουν για πραγματοποίηση άμεσων κρατήσεων.
Οι πελάτες του ομίλου έκαναν κρατήσεις για 141 εκατ. διανυκτερεύσεις, 24% περισσότερες σε σχέση με πέρυσι. Οι ενοποιημένες μικτές κρατήσεις ανήλθαν σε 17,9 δισ. δολάρια, 19% επάνω σε ετήσια βάση σε δολάρια ΗΠΑ. Τα μικτά κέρδη ήταν αυξημένα κατά 16%. Οι προσπάθειες των μεγάλων ξενοδοχειακών αλυσίδων να αντλήσουν απευθείας κρατήσεις προσφέροντας εκπτώσεις ήταν άλλη μια τακτική που εφάρμοσαν τα ξενοδοχεία στον ανταγωνισμό τους με τα online τουριστικά πρακτορεία (OTA).
O όμιλος, όπως αναφέρει σε ανακοίνωσή του, επιδίωξε να διασφαλίσει οτι οι πελάτες έχουν τις καλύτερες δημοσιευμένες τιμές.Στην Ευρώπη, η Priceline ανέφερε οτι αγορές όπως η Τουρκία και η Γαλλία έχουν δεχθεί πλήγμα, όμως η ζήτηση για άλλες, όπως η Ιρλανδία, η Γερμανία, η Πορτογαλία και η Ισπανία, έχουν ισχυρές επιδόσεις. Το αποτέλεσμα της βρετανικής κάλπης υπέρ του Βrexit, σύμφωνα με τον όμιλο, δεν είχε σημαντικές επιπτώσεις στα έσοδα.
Εκτός από τη νέα εφαρμογή της Kayak στο Facebook messenger, η Priceline ανακοίνωσε την πρόθεσή της να ενσωματώσει περισσότερες λειτουργίες μέσω Facebook σε όλα τα brand.
Συνεχίζεται η ανάπτυξη της αγοράς εναλλακτικών καταλυμάτων, ώστε να αντιμετωπισθούν οι HomeAway και Airbnb, ενώ όσον αφορά τα εταιρικά ταξίδια (το α’ 3μηνο αποτελούσαν μία στις 5 κρατήσεις στην Bookings.com), η Priceline ανακοίνωσε την πρόθεσή της να ενημερώσει τους ταξιδιώτες και ιδιοκτήτες επιχειρήσεων σχετικά με την πλατφόρμα επαγγελματικών ταξιδίων της που συνεχίζει να εστιάζει αποκλειστικά στη φιλοξενία.
Για το τρίτο 3μηνο του έτους, η Priceline προβλέπει αύξηση 18-21% στο ετήσιο ρυθμό ανάπτυξης των διανυκτερεύσεων.
Περισσότερες από 1 εκατ. κρατήσεις πραγματοποιήθηκαν στην πλατφόρμα της Booking.com μέσα σε μία μόνο ημέρα, κατά το δεύτερο τρίμηνο του έτους, σύμφωνα με τα στοιχεία που δημοσιοποίησε ο όμιλος Priceline, στον οποίο ανήκει.
Βάσει των αποτελεσμάτων από το β’ 3μηνο του 2016, η Priceline καταγράφει «αξιοσημείωτες επιδόσεις» στην Booking.com, η οποία πλέον διαθέτει 1 εκατ. καταλύματα στις σελίδες της, 30% περισσότερα σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο πέρυσι και σχεδόν διπλάσια σε σχέση με 2 χρόνια πριν.
Επιπλέον, τα ακίνητα προς ενοικίαση έφτασαν τις 493.000, 39% περισσότερα από πέρυσι.Ο όμιλος της Priceline συνολικά, ανέφερε αποτελέσματα 3μήνου που ξεπέρασαν τις προσδοκίες, παρά την τρομοκρατία και την πολιτική αστάθεια στην Ευρώπη αλλά και τον ανταγωνισμό από τις μεγάλες ξενοδοχειακές αλυσίδες και τα κίνητρα που προσφέρουν για πραγματοποίηση άμεσων κρατήσεων.
Οι πελάτες του ομίλου έκαναν κρατήσεις για 141 εκατ. διανυκτερεύσεις, 24% περισσότερες σε σχέση με πέρυσι. Οι ενοποιημένες μικτές κρατήσεις ανήλθαν σε 17,9 δισ. δολάρια, 19% επάνω σε ετήσια βάση σε δολάρια ΗΠΑ. Τα μικτά κέρδη ήταν αυξημένα κατά 16%. Οι προσπάθειες των μεγάλων ξενοδοχειακών αλυσίδων να αντλήσουν απευθείας κρατήσεις προσφέροντας εκπτώσεις ήταν άλλη μια τακτική που εφάρμοσαν τα ξενοδοχεία στον ανταγωνισμό τους με τα online τουριστικά πρακτορεία (OTA).
O όμιλος, όπως αναφέρει σε ανακοίνωσή του, επιδίωξε να διασφαλίσει οτι οι πελάτες έχουν τις καλύτερες δημοσιευμένες τιμές.Στην Ευρώπη, η Priceline ανέφερε οτι αγορές όπως η Τουρκία και η Γαλλία έχουν δεχθεί πλήγμα, όμως η ζήτηση για άλλες, όπως η Ιρλανδία, η Γερμανία, η Πορτογαλία και η Ισπανία, έχουν ισχυρές επιδόσεις. Το αποτέλεσμα της βρετανικής κάλπης υπέρ του Βrexit, σύμφωνα με τον όμιλο, δεν είχε σημαντικές επιπτώσεις στα έσοδα.
Εκτός από τη νέα εφαρμογή της Kayak στο Facebook messenger, η Priceline ανακοίνωσε την πρόθεσή της να ενσωματώσει περισσότερες λειτουργίες μέσω Facebook σε όλα τα brand.
Συνεχίζεται η ανάπτυξη της αγοράς εναλλακτικών καταλυμάτων, ώστε να αντιμετωπισθούν οι HomeAway και Airbnb, ενώ όσον αφορά τα εταιρικά ταξίδια (το α’ 3μηνο αποτελούσαν μία στις 5 κρατήσεις στην Bookings.com), η Priceline ανακοίνωσε την πρόθεσή της να ενημερώσει τους ταξιδιώτες και ιδιοκτήτες επιχειρήσεων σχετικά με την πλατφόρμα επαγγελματικών ταξιδίων της που συνεχίζει να εστιάζει αποκλειστικά στη φιλοξενία.
Για το τρίτο 3μηνο του έτους, η Priceline προβλέπει αύξηση 18-21% στο ετήσιο ρυθμό ανάπτυξης των διανυκτερεύσεων.