Υπάρχει μια εταιρία-φάντασμα: η Νετ Σμαρτ με έναν απαντητικό τηλεφωνητή στον αριθμό φάντασμα: 210 60 69 597
Παίρνουν το τηλέφωνό σου από κάποιο "ηλίθιο" site στο ίντερνετ, που έχει
φτιαχτεί για αυτή ακριβώς τη δουλειά... (φταις γιατί μπήκες σ' αυτό
...)
''Δέχεσαι'' (με την έννοια του ''δεν αρνείσαι'') να μπεις στη ''υπηρεσία'' τους και δέχεσαι 2 μηνύματα SMS την εβδομάδα τα οποία χρεώνεσαι κανονικότατα 2 ευρώ το SMS.
Ψάχνεις να βρεις την εν λόγω εταιρία και σε δουλεύουν στην COSMOTE...
Ρωτάς την COSMOTE την VODAFON την WIND αν παίρνει κάποιο ποσοστό απ' το 2-ευρουλάκι, αλλά δεν σου λένε κάτι σαφές...
Πιθανότατα (όπως αναφέρει το indymedia) το 50% πηγαίνουν στις εταιρείες κινητής
Στην
εικόνα είναι οι όροι και χρεώσεις της VODAFON για συνδρομητικές
υπηρεσίες "τρίτων" όπου και το περί ου ο λόγος 54422 και τα απατεώνικα
αδελφάκια του.
Η ΑΝΟΧΗ της ΕΕΤΤ στο ζήτημα αυτό είναι σκανδαλώδης , που καταντάει συνενοχή.
Ούτε λίγο ούτε πολύ σε κλέβουν κανονικά και με το νόμο ...
ΤΙ ΚΑΝΕΙΣ ;
Διαβάστε μια από τις άπειρες καταγγελίες που ανέβηκαν στο διαδίκτυο για το θέμα:
Χωρίς να γνωρίζω πως (σίγουρα κάποιο απο τα ανήψια μου την έκανε πάλι),
μου
έρχονται μηνύματα από το 54422 με θέμα "έξυπνο" και γράφουν διάφορες
άχρηστες πληροφορίες, του στυλ, ποιες γυναίκες κοιμούνται περισσότερο...
Το κακό είναι ότι ΚΑΘΕ ΤΕΤΟΙΟ ΜΗΝΥΜΑ ΧΡΕΩΝΕΤΑΙ 2€.
Τον τελευταίο μήνα χρεώθηκα συνολικά 20€, τον προηγούμενο 18.
Πήρα τηλέφωνο στην cosmote, μου έδωσαν δύο τηλέφωνα από την εταιρία News-smart στην οποία και πήρα (ποιος ξέρει κι αυτό το τηλεφώνημα πόσο κόστισε).
Βγήκε μήνυμα τηλεφωνητή που ανέφερε ότι η θυρίδα τους είναι γεμάτη και πρέπει να πάρω αργότερα...
Με δεδομένο ότι ήδη θα έρθει κι άλλη 20άρα τον επόμενο μήνα, τι άλλο μπορώ να κάνω;
Η ΚΟΣΜΟΤΕ ΕΦΟΣΟΝ ΠΡΟΣΦΕΡΕΙ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΑΝΑΦΕΡΕΙ ΣΤΟΝ ΤΙΜΟΚΑΤΑΛΟΓΟ ΤΗΣ, ΔΕ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟΝ ΤΕΡΜΑΤΙΣΜΟ ΤΟΥΣ; Η τελφωνήτρια μου είπε ότι η New-smart είναι υπεύθυνη...
Μιλάμε για 240€ σε ετήσια βάση, νούμερο δε θέλω να αλλάξω, τι κάνω;
Το κακό είναι ότι ΚΑΘΕ ΤΕΤΟΙΟ ΜΗΝΥΜΑ ΧΡΕΩΝΕΤΑΙ 2€.
Τον τελευταίο μήνα χρεώθηκα συνολικά 20€, τον προηγούμενο 18.
Πήρα τηλέφωνο στην cosmote, μου έδωσαν δύο τηλέφωνα από την εταιρία News-smart στην οποία και πήρα (ποιος ξέρει κι αυτό το τηλεφώνημα πόσο κόστισε).
Βγήκε μήνυμα τηλεφωνητή που ανέφερε ότι η θυρίδα τους είναι γεμάτη και πρέπει να πάρω αργότερα...
Με δεδομένο ότι ήδη θα έρθει κι άλλη 20άρα τον επόμενο μήνα, τι άλλο μπορώ να κάνω;
Η ΚΟΣΜΟΤΕ ΕΦΟΣΟΝ ΠΡΟΣΦΕΡΕΙ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΑΝΑΦΕΡΕΙ ΣΤΟΝ ΤΙΜΟΚΑΤΑΛΟΓΟ ΤΗΣ, ΔΕ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟΝ ΤΕΡΜΑΤΙΣΜΟ ΤΟΥΣ; Η τελφωνήτρια μου είπε ότι η New-smart είναι υπεύθυνη...
Μιλάμε για 240€ σε ετήσια βάση, νούμερο δε θέλω να αλλάξω, τι κάνω;
Η κατάσταση έχει ξεφύγει και όλοι σφυρίζουν αδιάφορα..