Το
22% των αντρών στις ΗΠΑ χωρίς πανεπιστημιακές σπουδές δεν έχει εργαστεί
καθόλου στη διάρκεια των τελευταίων 12 μηνών και ένας μικρός αλλά
σημαντικός αριθμός από αυτούς είναι πολύ πιθανό να έχει εγκαταλείψει
τελείως την αγορά εργασίας και να περνά την ημέρα του παίζοντας
βιντεοπαιχνίδια, σύμφωνα με τον Economist.
Πρόκειται για συνολικά 20 εκατομμύρια άνεργους άντρες στις ΗΠΑ, τα επτά εκατομμύρια από τους οποίους δεν ψάχνουν καν για δουλειά, όπως είχαν μεταδώσει παλιότερα οι New York Times.
Ο Έρικ Χερστ, οικονομολόγος στο πανεπιστήμιο του Σικάγο, πιστεύει ότι ένα ποσοστό από τους άντρες της τελευταίας κατηγορίας παίζουν πλέον βιντεοπαιχνίδια όλη την ώρα.
«Δεν φεύγουν από το σπίτι. Το 2015, περισσότερο από το 50% ζούσε με κάποιον γονέα ή συγγενή. Ούτε παντρεύονται. Αυτό που κάνουν είναι να παίζουν video games. Καθώς οι ώρες εργασίας των νέων αντρών μειώνονταν τη δεκαετία του 2000, οι ώρες που περνούσαν σε χόμπι αυξάνονταν. Από τις ώρες αυτές υπέρ των χόμπι, το 75% υπολογίζεται πως αφιερωνόταν σε βιντεοπαιχνίδια.
Όπως παρατηρεί το δημοσίευμα, ένας μικρός αλλά σημαντικός αριθμός των νεαρών ενηλίκων της χώρας καθυστερεί την εύρεση εργασίας ή μειώνει τις ώρες εργασίας για να περάσουν περισσότερο χρόνο παίζοντας μπροστά από μια οθόνη.
techsmart.gr
Πρόκειται για συνολικά 20 εκατομμύρια άνεργους άντρες στις ΗΠΑ, τα επτά εκατομμύρια από τους οποίους δεν ψάχνουν καν για δουλειά, όπως είχαν μεταδώσει παλιότερα οι New York Times.
Ο Έρικ Χερστ, οικονομολόγος στο πανεπιστήμιο του Σικάγο, πιστεύει ότι ένα ποσοστό από τους άντρες της τελευταίας κατηγορίας παίζουν πλέον βιντεοπαιχνίδια όλη την ώρα.
«Δεν φεύγουν από το σπίτι. Το 2015, περισσότερο από το 50% ζούσε με κάποιον γονέα ή συγγενή. Ούτε παντρεύονται. Αυτό που κάνουν είναι να παίζουν video games. Καθώς οι ώρες εργασίας των νέων αντρών μειώνονταν τη δεκαετία του 2000, οι ώρες που περνούσαν σε χόμπι αυξάνονταν. Από τις ώρες αυτές υπέρ των χόμπι, το 75% υπολογίζεται πως αφιερωνόταν σε βιντεοπαιχνίδια.
Όπως παρατηρεί το δημοσίευμα, ένας μικρός αλλά σημαντικός αριθμός των νεαρών ενηλίκων της χώρας καθυστερεί την εύρεση εργασίας ή μειώνει τις ώρες εργασίας για να περάσουν περισσότερο χρόνο παίζοντας μπροστά από μια οθόνη.
techsmart.gr