Mε θετικό ρυθμό ανάπτυξης κινούνται στο
πρώτο τρίμηνο της χρονιάς οι πωλήσεις της «ΑΒ Βασιλόπουλος», όπως
ανέφεραν χθες στελέχη της ΑΒ, στο περιθώριο συνέντευξης Τύπου για το
«ΑΒηταρι της Αγάπης».
Κατά τις εκτιμήσεις τους, παρότι η κατανάλωση
υποχωρεί από 8% έως 15%, η αλυσίδα συνεχίζει να κερδίζει μερίδια και
καταναλωτές. Υπολογίζεται πως η ΑΒ κατάφερε να προσελκύσει 300.000 νέους
καταναλωτές, οι οποίοι μετακινήθηκαν κατά την περίοδο της «παρακμής»
της αλυσίδας Μαρινόπουλος.
Στο πλαίσιο αυτό, η εταιρεία σχεδιάζει να
επενδύσει ακόμη περισσότερο στην επέκταση του δικτύου της αλλά και στην
ενίσχυση της πιστότητάς των πελατών. Μόνο στην κάρτα πιστότητας AB Plus,
μέσω της οποίας δημιουργεί αξία για τους πιστούς πελάτες της παρέχοντάς
τους οφέλη και ειδικές προσφορές επένδυσε 40 εκατ. ευρώ το 2016 και
περίπου 140 εκατ. ευρώ για προωθητικές ενέργειες και προσφορές. Ανάλογα
ποσά για τη μείωση των τιμών της, αναμένεται να διαθέσει και φέτος, αφού
η κατανάλωση εκτιμάται πως θα συνεχίσει να πέφτει (στο σύνολο τους
έτους εκτιμάται θα πέσει μεταξύ 4% με 5%).