12.7.17

Ροζ φλαμίνγκο: Πώς ξεκίνησε η λαίλαπα του φετινού καλοκαιριού

Ροζ φλαμίνγκο: Πώς ξεκίνησε η λαίλαπα του φετινού καλοκαιριούΕίναι ροζ και είναι παντού. Σε κάθε παραλία και πισίνα σε κάθε γωνιά της Ελλάδας τα φουσκωτά ροζ φλαμίνγκος έχουν αποικήσει νερά και ακτές.


Μια μανία που ξεκίνησε από την Αμερική και έχει εξελιχθεί σε κάτι σαν παγκόσμια φρενίτιδα.
Όλα άρχισαν όταν μια εταιρεία που κατασκευάζει πισίνες έκανε δώρο στους νέους ιδιοκτήτες φουσκωτούς κύκνους. Το καλοκαίρι του 2015 η εταιρεία αποφάσισε να διακοσμεί κάθε μία πισίνα που παρέδιδε με φουσκωτούς κύκνους. Ετσι, σιγά-σιγά κάθε σπίτι στο Χάμπτον που είχε πισίνα, είχε και έναν κύκνο. Φουσκωτό πάντα.
Σιγά-σιγά άρχισαν οι φωτογραφίες να κυκλοφορούν στα social media, αλλά ήταν η Taylor Swift που έκανε τους κύκνους πραγματικό trend.
Η pop star απλά δημοσίευσε μία φωτογραφία της πάνω σε έναν φουσκωτό κύκνο στο Instagram. Αυτό που ακολούθησε ήταν μια τρέλα.
Δεκάδες εταιρείες στη συνέχεια έβγαλαν φουσκωτά σε πολλά σχέδια... πίτσα, ντόνατ, ανανάδες κ.λπ. Ωστόσο, ένα brand κατάφερε να ξεχωρίσει με το σχέδιό του. Δεν έφτιαξε κύκνο, έφτιαξε φλαμίνγκο. Και το έκανε μόδα όχι μόνο στα φουσκωτά παιχνίδια θαλάσσης αλλά και στα... πάντα: ρούχα, αξεσουάρ, αξεσουάρ σπιτιού, με μια κουβέντα παντού.
H αυστραλιανή εταιρεία, ονόματι «Sunnylife», είναι και ο λόγος που οι μισές πισίνες και θάλασσες του κόσμου έχουν και ένα φουσκωτό φλαμίνγκο να επιπλέει (και οι άλλες μισές αναμένεται να αποκτήσουν).
Εχοντας δεκάδες σχέδια... αλλά πρωταγωνιστή το ροζ φλαμίνγκο, η Sunnylife κατάφερε γρήγορα να γίνει γνωστή σε όλο τον πλανήτη, προωθώντας τα φουσκωτά της μέσω της Amazon και συνάπτοντας συνεργασίες με γνωστά brand, όπως η J. Crew.
Με τους νέους της Αμερικής να αγοράζουν κι από ένα για το Νο 1 φεστιβάλ του Λος Άντζελες, το Coachella, και τις διάσημες να βγάζουν τη μία φωτογραφία μετά την άλλη, η Sunnylife άρχισε να ξεπουλάει τα φουσκωτά της, παρά την τσουχτερή τιμή τους (99 δολάρια το ένα φουσκωτό).
Εκτός αυτού, η μεγάλη κινητικότητα του brand στο Instagram, το οποίο ανέβαζε συνεχώς φωτογραφίες με ωραία κορίτσια πάνω στα φλαμίνγκος στην πισίνα, το βοήθησε να κερδίσει αμέσως περίπου 90 χιλιάδες ακολούθους. Με ό,τι αυτό συνεπάγεται για τις πωλήσεις του.
Το timing ήταν ακόμη ένας παράγοντας που βοήθησε τη Sunnylife να κάνει τους πάντες να θέλουν να αποκτήσουν ένα φλαμίνγκο (ακόμη κι αν δεν είχαν πισίνα), καθώς μεγάλοι οίκοι με πρώτον τον Gucci έκαναν trend στη βιομηχανία της μόδας το ροζ αυτό πουλί. Μάλιστα, ο καλλιτεχνικός διευθυντής της Gucci, Αλεσσάντρο Μισέλ, είχε αφιερώσει την φθινοπωρινή καμπάνια του 2016 στο συγκεκριμένο pattern, βάζοντας τα φλαμίνγκο σε ρούχα και αξεσουάρ.
Το μόνο σίγουρο είναι πως η τρέλα με τα φλαμίνγκος δεν είναι στο κεφάλι μας, καθώς η Wall Street Journal όχι μόνο έκανε ένα ξεχωριστό άρθρο για το συγκεκριμένο trend, αλλά μας «προειδοποίησε» πως τα φλαμίνγκος θα είναι παντού αυτό τον Αύγουστο... στα social media, στην ντουλάπα σας, την ταπετσαρία σας και κυρίως... σε θάλασσες και πισίνες.
Φυσικά πέρα από την αυστραλιανή εταιρεία, φλαμίνγκος άρχισαν να φτιάχνουν και δεκάδες άλλες, ξεπουλώντας σε όλο τον κόσμο και δημιουργώντας τη λαίλαπα του φετινού καλοκαιριού