2.7.17

ΗΜΑΡΤΟΝ ΠΙΑ ΜΕ ΤΟ ΚΟΡΝΑΡΟΣ κ. ΣΑΛΒΑΡΑΚΗ και κ. ΒΑΡΔΙΝΟΓΙΑΝΝΗ

 Σύμφωνα με δημοσιογραφικές πληροφορίες όλο το πλήρωμα, εκτός του Πλοιάρχου, έλαβε την απόλυση του από το πλοίο "Βιτσέντζος Κορνάρος¨και το πλοίο απενεργοποιήθηκε.

Τα πολλαπλά προβλήματα της μεσαίας κυρίας μηχανής, όπου υπάρχουν εξαρτημένα και τα συστήματα bow thrust {σ.σ. συστήματα ταχείας αλλαγής διεύθυνσης πλοίου κατά την διάρκεια ελλιμενισμού} φαίνεται ότι είναι αδύνατον να αποκατασταθούν. 

Η περαιτέρω χρήση του πλοίου με συνέχιση  των ταξιδιών του μόνον με τις δύο πλευρικές μηχανές (που και αυτές έχουν ορισμένα προβλήματα) έχει αποκλεισθεί και δεν είναι δεκτή από την επιθεώρηση εμπορικών πλοίων, παρόλο που έγινε δεκτή από τον Ιταλικό νηογνώμονα της εταιρείας, RINA (και εδώ ίσως θα έπρεπε να υπάρξει περαιτέρω διερεύνηση για το πως επείσθη ο νηογνώμονας....).
Το πλοίο λοιπόν βρίσκεται απενεργοποιημένο, χωρίς πλήρωμα πλέον στο Πέραμα. Ταυτόχρονα τα λιτά και λιγόλογα δελτία της πλοικτήτριας εταιρείας αφήνουν τον κόσμο να πιστεύει ότι δεν τρέχει τίποτε, "κάτι περαστικό είναι και θα διορθωθεί".
Καλά λίγη ντροπή δεν υπάρχει κύριοι. Ένα ολόκληρο νησί καθημερινά χάνει εκατοντάδες επισκέπτες στην παραγωγικώτερη τουριστική περίοδο της χρονιάς. Εκατοντάδες επαγγελματίες βλέπουν το εισόδημα τους να πιάνει το ναδίρ, την στιγμή που όλη η υπόλοιπη Ελλάδα έχει overbooking στις κρατήσεις τα Κύθηρα αντιμετωπίζουν την μοναξιά και την απομόνωση και προσπαθούν με μεγάλες θυσίες να τροποποιήσουν, στο ζενίθ της τουριστικής περιόδου, τον τρόπο προσπέλασης των επισκεπτών, και να τους πληροφορήσουν ότι υπάρχει και η συνεχής σύνδεση με την γειτονική Νεάπολη Λακωνίας καθώς και η  αεροπορική πρόσβαση. Αυτό όμως δεν διορθώνει την μεγάλη ζημία που έχει συμβεί μέχρι τώρα.
Άραγε κύριοι της ΛΑΝΕ θα αποζημιώσετε εσείς όλους αυτούς, για την δική σας ανικανότητα να διαχειριστείτε σωστά  από τις αρχές αυτού του χρόνου η μάλλον αυτής της περιόδου που ξεκίνησε τον περασμένο Οκτώβριο, τα υπάρχοντα ήδη προβλήματα των μηχανών του πλοίου ;;;;
Και γιατί κύριοι το πλοίο όλη αυτή την περίοδο πήγαινε με χαμηλή ταχύτητα και ΄΄εκανε τόσες ώρες να φθάσει στους προορισμούς του ;;;;;  Μήπως τελικά τα προβλήματα ήτανε γνωστά και η μεσαία μηχανή λειτουργούσε μόνον σε μικρά διαστήματα κατα τις προσεγγίσεις μόνον ;;;;
Σταματήστε λοιπόν τα ψέμματα και πάψτε να εκμεταλεύστε τις γνωριμίες και τα γνωστά τρυκ των κύκλων σας και ενημερώστε ΑΜΕΣΑ τον κόσμο για την πραγματική κατάσταση γιατί λέτε συνέχεια ΨΕΜΜΑΤΑ.
Επι τέλους ΑΠΟΣΥΡΘΕΙΤΕ διότι πια δεν έχετε πλοίο αλλά απλά μια βελτιωμένη ΓΑΛΕΡΑ και δεν νομίζω ότι κάποιος θα ρισκάρει να επιβιβαστεί έστω και εάν "πείσετε κάποιους" να το αφήσουν να επαναλάβει τα δρομολόγια προκειμένου να μην βάλετε βαθειά το χέρι στην τσέπη όπως οφείλατε να το έχετε κάνει εδώ και πολύ καιρό τώρα.
Είστε απλά μια ντροπή για την ακτοπλοϊα.... αλλά και για την περήφανη Ελληνική ναυτιλία...
 
Αντώνης Λαμπρινίδης