Τεράστια κέρδη απέφερε στον ΣΚΑΪ και την
παραγωγή του Survivor γενικά, το τριήμερο των ζωντανών μεταδόσεων από το
Γαλάτσι. Δεν ήταν μόνο η τηλεθέαση καθώς το τηλεοπτικό κοινό βρέθηκε μπροστά
από τις τηλεοράσεις για το παιχνίδι επιβίωσης του ΣΚΑΪ.
Όπως αναφέρει η εφημερίδα «Πρώτο Θέμα»
τα συνολικά έσοδα του Survivor έφτασαν τα 24 εκ. ευρώ, με το κόστος να βρίσκεται στα
18,5 εκ. ευρώ.
Eνδεικτικό της επιτυχίας είναι
πως μόλις ένα δευτερόλεπτο (ναι το 1'') του διαφημιστικού χρόνου κόστιζε 300
ευρώ, ενώ ο ελάχιστος χρόνος που μπορούσε να διατεθεί ήταν τα 22΄΄. Τα
συγκεκριμένα έσοδα πήγαιναν στα ταμεία του ΣΚΑΪ, εκτός από αυτά που αφορούν
όλους όσους επέλεξαν την τοποθέτηση προϊόντων, καθώς τότε τα χρήματα πήγαιναν
στην εταιρεία παραγωγής.
Όσο για τα SMS στις ψηφοφορίες,
στον τελικό στάλθηκνα 560.000 γραπτά μηνύματα με τον Ντάνο να παίρνει το 64%
και τον Μάριο το 36% από τις ψήφους του κοινού. Περίπου 370.000 στάλθηκαν την
βραδιά του ημιτελικού και κοντά σ΄ αυτό το νούμερο ήταν και η 24ωρη ψηφοφορία
για την κατάταξη της τελικής δεκάδας. Από εκεί και πέρα ο μέσος όρος μηνυμάτων
για την ψηφοφορία αποχώρησης ήταν 100.000 με 120.000 ανά επεισόδιο.