23.8.17

ΚΑΛΑΜΑΤΑ - Αγκυροβόλιο έξω από το λιμάνι


Δείτε την απόφαση του Λιμεναρχείου Καλαμάτας, η οποία αναφέρεται στους όρους προσωρινής αγκυροβόλησης πλοίων ανοιχτά του λιμανιού.



ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ  
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΝΑΥΤΙΛΙΑΣ & ΝΗΣΙΩΤΙΚΗΣ ΠΟΛJΤΙΚΗΣ ΑΡΧΗΓΕΙΟ ΛΙΜΕΝΙΚΟΥ ΣΩΜΑΤΟΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΑΚΤΟΦΥΛΑΚΗΣ



Καλαμάτα                 Αριθ. Πρωτ: 2131.13/1197/2017

Αριθ. απόφασης:15 /2017


ΑΠΟΦΑΣΗ
Έχοντας υπόψη:
α)Το άρθρο 141 του Ν.Δ.187/73  περί Κ.Δ.Ν.Δ. ( ΦΕΚ  261 Α'/03-10-1973).
β)Τα άρθρα 9, 14 και 295 του Γενικού Κανονισμού Λιμένα Καλαμάτας (ΦΕΚ 481 Β'/23-5-1978). γ)Τις ανάγκες των καταπλεόντων  στο λιμάνι της Καλαμάτας  ποντοπόρων πλοίων.

ΑΠΟΦΑΣΙΖΟΥΜΕ

1.  Καθορίζεται ως αγκυροβόλιο για ολιγοήμερη παραμονή των πλοίων την θαλάσσια περιοχή Ν-ΝΔ του προσήνεμου  λιμενοβραχίονα λιμένα Καλαμάτας που περικλείεται  μεταξύ των στιγμάτων:
Α= 37° 01'  Β / 22° 07' Α
Β= 37° 01'  Β / 22° 05' Α
Γ= 37° 00' Β / 22° 07' Α
Δ= 37° 00'  Β / 22° 05' Α
2.   Ο  χρόνος  παραμονής  για  τα  πλοία  δεν  μπορεί  να  υπερβαίνει  τις  τέσσερις  (04)  ημέρες  από την αγκυροβολία  του   πλοίου.     
Με  έγκριση   της   Λιμενικής   Αρχής,  σε   εξαιρετικές   περιπτώσεις, όταν
τεκμηριωμένα δεν επαρκεί ο χρόνος για τον οποίο οποίες είχε ζητηθεί η αγκυροβολία, ο παραπάνω χρόνος παραμονής δύναται να παραταθεί, κατόπιν αιτήσεως των ενδιαφερομένων (πλοιάρχου, πλοιοκτήτη ή ναυτικό πράκτορα) στο Λιμεναρχείο  Καλαμάτας/  Γραφείο Ναυτολογίας.
3.    α) Η αγκυροβολία πλοίων στο αγκυροβόλιο λιμένα Καλαμάτας  πραγματοποιείται  από  τους Πλοιάρχους αυτών σύμφωνα με τις διατάξεις του ΔΚΑΣ, με τους κανόνες της ναυτικής τέχνης  και  εμπειρίας και τις οδηγίες του πλοηγού,  όπου απαιτείται.
β) Ο Πλοίαρχος του πλοίου που αγκυροβολεί στο αγκυροβόλιο λιμένα Καλαμcιτας μεριμνά και λαμβανει τα αναγκαία μέτρα για την ασφάλεια του πλοίου του και την προστασία του θαλασσίου περιβάλλοντος.
4.    Όλα τα πλοία, που εισέρχονται ή εξέρχονται από το αγκυροβόλιο οφείλουν να πλέουν με ασφαλή ταχύτητα, λαμβάνοντας υπόψη τις εκάστοτε καιρικές συνθήκες και τις ελικτικές ικανότητες του πλοίου,  κατά την κρίση του Πλοιάρχου. Η ταχύτητα των πέντε (05) κόμβων αποτελεί πρακτική και  ασφαλή ενδεικτική ταχύτητα, προς την οποία πρέπει να επιδιώκεται  η συμμόρφωση, υπό ομαλές συvθήκες.

5.   α) Απαγορεύεται γενικά η αλιεία εντός της περιοχής του αγκυροβολίου λιμένα Καλαμάτας.
β) Απαγορεύεται η χρησιμοποίηση του αγκυροβολίου λιμένα Καλαμάτας για παροπλισμό ή αργία.
6.      Οι παραβάτες της απόφασης αυτής, ανεξάρτητα από τις ποινικές και αστικές ευθύνες που συντρέχουν κατά την ισχύουσα νομοθεσία, υπόκεινται και σε διοικητικές κυρώσεις του άρθρου 157 του ν.δ.  187/73 «Περί  Κώδικος  Δημοσίου  Ναυτικού  δικαίου» (ΦΕΚ 261 Α'/73),  με το οποίο κυρώθηκε  ο
«Κώδικας Δημοσίου Ναυτικού Δικαίου», όπως τ'ροποποιήθηκε και ισχύει.-