14.11.17

Αιμοδοσία στο ΠΕΔΥ Καλαματας

Ο Σύλλογος Υπαλλήλων ΠΕΔΥ - Μονάδα Υγείας Καλαμάτας, σε συνεργασία με το Τμήμα Αιμοδοσίας του Γ. Ν. Καλαμάτας, διοργανώνει αύριο Τετάρτη στους χώρους της Μονάδος την 1η του Εθελοντική Αιμοδοσία και σας περιμένει εκεί!