Tις πιο περίεργες τάσεις που αναδείχτηκαν από τις αναζητήσεις στο Google το 2017 ανακοίνωσε η εταιρεία στο blog της.
Η εταιρεία όχι μόνο αναφέρει τις πιο trendy τάσεις αλλά και τα πιο συχνά επαναλαμβανόμενα θέματα που σχετίζονται με αυτές.
Παρόλο που η Google αναφέρει ότι οι περισσότερες από τις τάσεις δεν διήρκησαν για πολύ, έχει ενδιαφέρον να τους ρίξουμε μια ματιά.
Απ’ότι φαίνεται οι μονόκεροι μονοπώλησαν το ενδιαφέρον, σε σημείο που θα μπορούσαμε να πούμε ότι αποτελούν την ανεπίσημη μασκότ του 2017. Την αναζήτηση για τους μονόκερους συνόδευσαν αντίστοιχες αναζητήσεις όπως για το Starbucks Unicorn Frappuccino και πληροφορίες για τη διατροφική αξία του ροφήματος.
Οι χρήστες έψαξαν ο,τιδήποτε σχετιζόταν με μονόκερους και φαγητό όπως κέικ μονόκερου ή καυτή σοκολάτα μονόκερου.
Οι αναζητήσεις για τους μονόκερους προήλθαν κυρίως από το San Francisco, τη Νέα Υόρκη, το Λονδίνο και τη Bengaluru.
Συνεχίζοντας με τις περίεργες τάσεις και αναζητήσεις, μία από τις πιο δημοφιλείς και περίεργες αναζητήσεις “how to” ήταν πώς να φτιάξετε χλαπάτσα, αλλά και πως να την αφαιρέσετε από το χαλί (διόλου περίεργο καθώς όπως φαίνεται οι χρήστες αναζήτησαν διαφόρους τρόπους για να φτιάξουν χλαπάτσα.
Εν συνεχεία, οι περίεργες αναζητήσεις συνεχίστηκαν με τα διάσημα ζώα.
Πρώτη στις αναζητήσεις αναδείχτηκε η April η έγκυος καμηλοπάρδαλη, η οποία αποτέλεσε τη «βασίλισσα» των αναζητήσεων στην Αλάσκα, όπου συνοδεύτηκε με αναζητήσεις του τύπου: «πόσο διαρκεί η εγκυμοσύνη μιας καμηλοπάρδαλης»; Πίσω από την April ακολούθησε η Fiona, μια ιπποπόταμος που γεννήθηκε πρόωρα και η Marnie, η σκυλίτσα διάσωσης.
Φυσικά οι χρήστες έψαξαν και για memes με τις αναζητήσεις “Cash Me Outside,” United Airlines,” “Elf on the Shelf,” “What in Tarnation?” και “Mocking SpongeBob” να αποτελούν τα πέντε κορυφαία memes του 2017 σε αναζητήσεις.
Τέλος, οι χρήστες φάνηκε να δείχνουν ιδιαίτερο ενδιαφέρον για το νόημα τραγουδιών που δεν ήταν στην αγγλική γλώσσα όπως τα “despacito” ή “bibia be ye ye” καθώς και για όρους όπως “GOAT” ή “TFW.” Απομένει να δούμε τι μας επιφυλάσσει το 2018.
Η εταιρεία όχι μόνο αναφέρει τις πιο trendy τάσεις αλλά και τα πιο συχνά επαναλαμβανόμενα θέματα που σχετίζονται με αυτές.
Παρόλο που η Google αναφέρει ότι οι περισσότερες από τις τάσεις δεν διήρκησαν για πολύ, έχει ενδιαφέρον να τους ρίξουμε μια ματιά.
Απ’ότι φαίνεται οι μονόκεροι μονοπώλησαν το ενδιαφέρον, σε σημείο που θα μπορούσαμε να πούμε ότι αποτελούν την ανεπίσημη μασκότ του 2017. Την αναζήτηση για τους μονόκερους συνόδευσαν αντίστοιχες αναζητήσεις όπως για το Starbucks Unicorn Frappuccino και πληροφορίες για τη διατροφική αξία του ροφήματος.
Οι χρήστες έψαξαν ο,τιδήποτε σχετιζόταν με μονόκερους και φαγητό όπως κέικ μονόκερου ή καυτή σοκολάτα μονόκερου.
Οι αναζητήσεις για τους μονόκερους προήλθαν κυρίως από το San Francisco, τη Νέα Υόρκη, το Λονδίνο και τη Bengaluru.
Συνεχίζοντας με τις περίεργες τάσεις και αναζητήσεις, μία από τις πιο δημοφιλείς και περίεργες αναζητήσεις “how to” ήταν πώς να φτιάξετε χλαπάτσα, αλλά και πως να την αφαιρέσετε από το χαλί (διόλου περίεργο καθώς όπως φαίνεται οι χρήστες αναζήτησαν διαφόρους τρόπους για να φτιάξουν χλαπάτσα.
Εν συνεχεία, οι περίεργες αναζητήσεις συνεχίστηκαν με τα διάσημα ζώα.
Πρώτη στις αναζητήσεις αναδείχτηκε η April η έγκυος καμηλοπάρδαλη, η οποία αποτέλεσε τη «βασίλισσα» των αναζητήσεων στην Αλάσκα, όπου συνοδεύτηκε με αναζητήσεις του τύπου: «πόσο διαρκεί η εγκυμοσύνη μιας καμηλοπάρδαλης»; Πίσω από την April ακολούθησε η Fiona, μια ιπποπόταμος που γεννήθηκε πρόωρα και η Marnie, η σκυλίτσα διάσωσης.
Φυσικά οι χρήστες έψαξαν και για memes με τις αναζητήσεις “Cash Me Outside,” United Airlines,” “Elf on the Shelf,” “What in Tarnation?” και “Mocking SpongeBob” να αποτελούν τα πέντε κορυφαία memes του 2017 σε αναζητήσεις.
Τέλος, οι χρήστες φάνηκε να δείχνουν ιδιαίτερο ενδιαφέρον για το νόημα τραγουδιών που δεν ήταν στην αγγλική γλώσσα όπως τα “despacito” ή “bibia be ye ye” καθώς και για όρους όπως “GOAT” ή “TFW.” Απομένει να δούμε τι μας επιφυλάσσει το 2018.