11.1.18

Απαυδισμένος ιδιοκτήτης καφέ χρεώνει περισσότερα στους αγενείς πελάτες!

Την ώρα που η αγένεια τείνει να εγκαθιδρυθεί ως τρόπος επικοινωνίας, υπάρχουν άνθρωποι που παλεύουν να μην την αφήσουν να περάσει.
Όπως ο Αμερικανός Austin Simms, ιδιοκτήτης καφέ σε μια πολίχνη της Βιρτζίνια, ο οποίος κουράστηκε από την αγένεια των πελατών του και είπε να επαναφέρει τα πράγματα στις σωστές τους διαστάσεις χρησιμοποιώντας το παλιότερο κόλπο του κόσμου: την υπερχρέωση!
Έβαλε λοιπόν μια πινακίδα έξω από το μαγαζί που ενημερώνει τους θαμώνες πως η τιμή του καφέ είναι ανάλογη με τον τρόπο που τον παραγγέλνεις: «ένας μικρός καφές» κοστίζει 5 δολάρια, «ένας μικρός καφέ παρακαλώ» κοστίζει 3 δολάρια, ενώ το «γεια σας, θα ήθελα έναν μικρό καφέ παρακαλώ» κάνει μόλις 1,75 δολάρια.

«Το αποφάσισα γιατί ήθελα να λύσω όλες αυτές τις αδικίες του κόσμου, αρχίζοντας να χρεώνω περισσότερα στους ανθρώπους που δεν αφιερώνουν λίγο χρόνο να πουν ‘‘γεια’’ και δεν αναγνωρίζουν ότι είμαστε και εμείς άνθρωποι πίσω από τον πάγκο», δήλωσε ο Simms στον τοπικό σταθμό WDBJ.
Αν θα πιάσει το κόλπο του και θα γενικευτεί η ευγένεια στην πόλη, θα φανεί…