12.5.18

Διευκρινήσεις από τη ΔΕΗ

ΕΠΕΙΔΗ ΥΠΑΡΧΟΥΝ
ΚΑΙ ΜΕΣΣΗΝΙΟΙ ΜΕ
ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΩΝ

Από τη ΔΕΗ εκδόθηκε ανακοίνωση με την οποία διευκρινίζει πως «κάθε έλεγχος ή κριτική, ακόμη και οι από καθέδρας υποδείξεις, είναι καλοδεχούμενος. Δημόσιες ωστόσο τοποθετήσεις που, ενώ ουδόλως συμβάλλουν στη λύση του προβλήματος και δυσφημίζουν την επιχείρηση, δεν είναι ούτε επιτρεπτές ούτε ανεκτές»
Επί της ουσίας, για το θέμα των λογαριασμών σημειώνονται:
«1. Η ΔΕΗ αμέσως μόλις παραλαμβάνει από το σύστημα ΔΙΑΣ τα αρχεία πληρωμών των πελατών της μέσω ΕΛΤΑ, τα καταχωρίζει στο δικό της μηχανογραφικό σύστημα θεωρώντας ότι έχουν εξοφλήσει το λογαριασμό τους. Έτσι οι πελάτες αυτοί δεν έχουν καμία επίπτωση και δεν υφίστανται καμία ταλαιπωρία. Μάλιστα εφόσον φαίνονται ότι πλήρωσαν εμπρόθεσμα απολαμβάνουν κανονικότατα και την έκπτωση του 15%.
2. Ανάγκη προσέλευσης στα καταστήματα υφίσταται μόνο για εκείνους τους πελάτες για τους οποίους το σύστημα ΔΙΑΣ καθυστερεί να παραδώσει τα αρχεία στη ΔΕΗ, προφανώς λόγω καθυστέρησης πληρωμής από τα ΕΛΤΑ και εν τω μεταξύ έχει εκδοθεί ο νέος λογαριασμός. Αυτό μπορεί, τουλάχιστον προς το παρόν, να αντιμετωπιστεί μόνο επί τόπου, πράγμα που γίνεται χωρίς άλλη επίπτωση σε βάρος τους.
Τέλος, η ΔΕΗ επαναλαμβάνει τη σύσταση προς τους πελάτες της να κάνουν χρήση της δυνατότητας ηλεκτρονικής πληρωμής επισημαίνοντας ότι είναι ένα εργαλείο που βελτιώνει ουσιαστικά την καθημερινότητα των συμπολιτών μας».