23.6.18

Περισσότερο ίντερνετ, λιγότερη τηλεόραση.

Νέα έρευνα της εταιρείας Zenith υποστηρίζει ότι το 2019 θα είναι η πρώτη χρονιά κατά την οποία οι άνθρωποι θα περάσουν περισσότερο χρόνο online απ’ ό,τι βλέποντας τηλεόραση. 
Σύμφωνα με το typologies.gr «Η έρευνα εκτιμά πως την επόμενη χρονιά η παρακολούθηση τηλεοπτικής συσκευής θα χάσει τον θρόνο της. Ο χρόνος τηλεθέασης θα μειωθεί στις 2 ώρες και 50 λεπτά. 
Μέχρι και το 2017 ο μέσος χρόνος τηλεθέασης σε όλο τον κόσμο ξεπερνούσε τις 3,5 ώρες.
Για το 2019, ωστόσο, εκτιμάται πως η online παρακολούθηση περιεχομένου θα πάρει τα σκήπτρα από την κλασική, παραδοσιακή τηλεόραση. 

Το ίδιο συμπέρασμα ισχύει και για τη διαφημιστική αγορά, καθώς εκτιμάται ότι το 2019 η online διαφημιστική δαπάνη παγκοσμίως θα ξεπεράσει την τηλεοπτική κατά 60 δισ. δολάρια.
Με άλλα λόγια: Θα κλείσουμε τους τηλεοπτικούς δέκτες και θα παρακολουθούμε τις εξελίξεις περισσότερο από ίντερνετ, fb, ίνσταγραμ κλπ.