29.7.18

Η κυβέρνηση που ρίχνει τις ευθύνες στα... αυθαίρετα είχε εγκρίνει πολεοδομική μελέτη για το Κόκκινο Λιμανάκι!

Μια απίστευτη αποκάλυψη έγινε και ήδη συγκλονίζει αφού αποδεικνύεται ότι η κυβέρνηση η οποία προσπαθεί να ρίξει τις ευθύνες για την ανείπωτη τραγωδία στους πολίτες για τα αυθαίρετα που είχαν κτίσει, είχε εγκρίνει πολεοδομική μελέτη για το Κόκκινο Λιμανάκι όπως είναι σήμερα.
 
Όπως αποδεικνύεται από ΦΕΚ που φέρει ημερομηνία 24 Μαρτίου 2017, δηλαδή μόλις 18 μήνες πριν από την καταστροφική φωτιά στο Μάτι, η κυβέρνηση, με υπογραφή του υπουργού Ενέργειας και Περιβάλλοντος, Γιώργου Σταθάκη, ενέκρινε την πολεοδομική μελέτη β' κατοικίας τμήματος της πολεοδομικής ενότητας «Κόκκινο Λιμανάκι» της Δημοτικής Ενότητας Ραφήνας του Δήμου Ραφήνας - Πικερμίου (Ν. Αττικής).
Πιο συγκεκριμένα, εγκρίθηκε το πολεοδομικό σχέδιο τμήματος της περιοχής «Κόκκινο Λιμανάκι» της Δημοτικής Ενότητας Ραφήνας του Δήμου Ραφήνας - Πικερμίου (Ν. Αττικής), της οποίας η χρήση για δεύτερη κατοικία έχει προσδιορισθεί με το από 20.8.1985 Προεδρικό Διάταγμα (Δ’456) και ειδικότερα στα Ο.Τ. 292 και 295 με τον καθορισμό οικοδομήσιμων χώρων, οδών και πεζοδρόμων.
Διαβάστε παρακάτω τί ακριβώς αναφέρει το διάταγμα που φέρει την υπογραφή του κ. Σταθάκη:
Άρθρο 1
Εγκρίνεται το πολεοδομικό σχέδιο τμήματος της περιοχής «Κόκκινο Λιμανάκι» της Δημοτικής Ενότητας Ραφήνας του Δήμου Ραφήνας – Πικερμίου (Ν. Αττικής), της οποίας η χρήση για δεύτερη κατοικία έχει προσδιορισθεί με το από 20.8.1985 π.δ/γμα (Δ’456) και ειδικότερα στα Ο.Τ. 292 και 295 με τον καθορισμό οικοδομήσιμων χώρων, οδών και πεζοδρόμων, όπως οι παραπάνω ρυθμίσεις φαίνονται στα δύο (2) σχετικά χρωματισμένα πρωτότυπα διαγράμματα σε κλίμακα 1:1000, που θεωρήθηκαν από τον Προϊστάμενο της Διεύθυνσης Τοπογραφικών Εφαρμογών και Γεωχωρικων Πληροφοριών με την 6822/2017 πράξη του και που αντίτυπα τους σε φωτοσμίκρυνση δημοσιεύονται με το παρόν διάταγμα.
Άρθρο 2
Εγκρίνεται, όπως διατυπώνεται στα επόμενα άρθρα, ο πολεοδομικός κανονισμός της περιοχής, της οποίας το πολεοδομικό σχέδιο εγκρίνεται με το άρθρο 1 του παρόντος.
Άρθρο 3
Στους παραπάνω οικοδομήσιμους χώρους επιτρέπεται η χρήση αμιγούς κατοικίας, όπως προσδιορίζεται από το άρθρο 2 του από 23.2.1987 π.δ/τος (Δ’166), εκτός από ξενώνες.
Άρθρο 4
Στο πρόσωπο των οικοπέδων, οικοδομημένων ή μη, που βρίσκονται στην περιοχή της οποίας εγκρίνεται το σχέδιο με το άρθρο 1 του παρόντος, επιβάλλεται προκήπιο πλάτους τεσσάρων (4) μέτρων, όπως φαίνονται στα διαγράμματα του άρθρου 1.
Άρθρο 5
Τα ελάχιστα όρια εμβαδού και προσώπου καθώς και οι λοιποί όροι και περιορισμοί δόμησης των οικοπέδων καθορίζονται ως εξής:
1. – Ελάχιστο πρόσωπο: δέκα (10) μέτρα
– Ελάχιστο εμβαδόν: διακόσια (200) τ. μέτρα
2. Επιπλέον των προϋποθέσεων της προηγουμένης παραγράφου 1 απαιτείται όπως:
α. στο οικοδομήσιμο τμήμα του οικοπέδου εγγράφεται κάτοψη κτιρίου με ελάχιστη επιφάνεια πενήντα (50) τετραγωνικά μέτρα και ελάχιστη πλευρά πέντε (5) μέτρα και
β. τα οικόπεδα δε δημιουργήθηκαν από κατάτμηση που έγινε κατά παράβαση των διατάξεων του από 22-6-1983 π.δ/τος (Δ’ 284).
3. Μέγιστο ποσοστό κάλυψης των οικοπέδων: σαράντα τοις εκατό (40%) της επιφανείας τους.
4. Ο συντελεστής δόμησης ορίζεται ως εξής:
α. Για το τμήμα του οικοπέδου από μηδέν (0) έως 200 τ.μ.: σαράντα εκατοστά (0,40)
β. Για τμήμα του οικοπέδου άνω των 200 τ.μ.: τριάντα εκατοστά (0,30).
5. Μέγιστο επιτρεπόμενο ύψος των ανεγερθησομένων κτιρίων: οκτώ (8,00) μέτρα.
6. Απαγορεύεται η κατασκευή κτιρίων επί υποστυλωμάτων (PILOTIS).
7. Σε περίπτωση κατασκευής υπογείου, αυτό δεν επιτρέπεται να υπερβαίνει την επιφάνεια που καταλαμβάνει το κτίριο.
8. Για τη χορήγηση οικοδομικής άδειας απαιτείται έγκριση από την αρμόδια Αρχαιολογική Υπηρεσία.
9. Ο αριθμός θέσεων στάθμευσης αυτοκινήτων καθορίζεται από τις διατάξεις του 350/1996 π.δ/τος «Ρύθμιση των υποχρεώσεων εξασφαλίσεως χώρου στάθμευσης αυτοκινήτων σε πόλεις της χώρας, καθώς και στις εκτός του εγκεκριμένου σχεδίου περιοχές αυτών» (Α’ 230, δι- όρθ. σφάλμ. Α’277), όπως ισχύει. Ειδικότερα για χρήση κατοικίας ορίζεται επιπλέον ότι ο αριθμός αυτός δεν μπορεί να είναι μικρότερος της μίας θέσης ανά αυτοτελή κατοικία.
10. Επιτρέπεται η προσπέλαση των πεζοδρόμων από οχήματα άμεσης ανάγκης και από οχήματα των ιδιοκτητών των οικοπέδων που έχουν αποκλειστικά πρόσωπο σε αυτούς.
Άρθρο 6
Η ισχύς του παρόντος διατάγματος αρχίζει από τη δημοσίευσή του στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως.
Στον Υπουργό Περιβάλλοντος και Ενέργειας αναθέτουμε τη δημοσίευση και εκτέλεση του παρόντος διατάγματος.