Την ώρα που οι κινήσεις των…μεγάλων παικτών του ραδιοφώνου είναι από μετρημένες έως ανύπαρκτες, ένα
πρόσωπο φαίνεται να βγαίνει μπροστά και να ακολουθεί μια άκρως επιθετική πολιτική.
Ο λόγος για την Αλεξάνδρα Δασκαλοπούλου, την ιδιοκτήτρια της Frontstage, η οποία επενδύει ένα τεράστιο για την εποχή ποσό, καθώς όπως αναφέρει το ρεπορτάζ του e-tetradio.gr, έκανε δυο κινήσεις-ματ στη ραδιοφωνική σκακιέρα, ενδεικτικές των προθέσεών της.
Πρώτα εξαγόρασε τον σταθμό του Γιάννη Αλαφούζου (Μελωδία 99,2) και στη συνέχεια ως μοναδική μέτοχος κατέβαλλε το ποσό των 4.600.000 ευρώ, σε γενική συνέλευση που έγινε τον Ιούνιο.
Ποσό που θυμίζει επένδυση προ κρίσης στα media, τότε που μια ραδιοφωνική συχνότητα χαμηλής ακροαματικότητας εξαγοράζονταν για 3 ή και 4 εκατομμύρια ευρώ από τους μεγάλους ομίλους ΜΜΕ.
Μετά την εξαγορά του μουσικού σταθμού του κ. Αλαφούζου η Frontstage της Αλεξάνδρας Δασκαλοπούλου έχει δημιουργήσει πλέον όμιλο καθώς στην κατοχή της βρίσκονται οι σταθμοί "Εν Λευκώ 87.7", "Hit 88.9", "Red 96.3", και «Μελωδία Α.Ε.». Συνολικά τα ραδιόφωνα της αγγίζουν σε ακροαματικότητα το 25%.
πρόσωπο φαίνεται να βγαίνει μπροστά και να ακολουθεί μια άκρως επιθετική πολιτική.
Ο λόγος για την Αλεξάνδρα Δασκαλοπούλου, την ιδιοκτήτρια της Frontstage, η οποία επενδύει ένα τεράστιο για την εποχή ποσό, καθώς όπως αναφέρει το ρεπορτάζ του e-tetradio.gr, έκανε δυο κινήσεις-ματ στη ραδιοφωνική σκακιέρα, ενδεικτικές των προθέσεών της.
Πρώτα εξαγόρασε τον σταθμό του Γιάννη Αλαφούζου (Μελωδία 99,2) και στη συνέχεια ως μοναδική μέτοχος κατέβαλλε το ποσό των 4.600.000 ευρώ, σε γενική συνέλευση που έγινε τον Ιούνιο.
Ποσό που θυμίζει επένδυση προ κρίσης στα media, τότε που μια ραδιοφωνική συχνότητα χαμηλής ακροαματικότητας εξαγοράζονταν για 3 ή και 4 εκατομμύρια ευρώ από τους μεγάλους ομίλους ΜΜΕ.
Μετά την εξαγορά του μουσικού σταθμού του κ. Αλαφούζου η Frontstage της Αλεξάνδρας Δασκαλοπούλου έχει δημιουργήσει πλέον όμιλο καθώς στην κατοχή της βρίσκονται οι σταθμοί "Εν Λευκώ 87.7", "Hit 88.9", "Red 96.3", και «Μελωδία Α.Ε.». Συνολικά τα ραδιόφωνα της αγγίζουν σε ακροαματικότητα το 25%.