8.9.18

Η ΕΡΓΟΣΕ ΒΑΖΕΙ ΣΤΟΝ ΧΑΡΤΗ ΤΗΝ ΜΕΣΣΗΝΙΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ- ΑΛΛΗ ΜΙΑ ΠΡΩΤΙΑ ΤΩΝ ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΑΤΩΝ ΜΑΣ

ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΝΕΤΑΙ άλλη μια φορά το πρωτοσέλιδο της ιστοσελίδας μας και της εφημερίδας ΦΩΝΗ για το μέλλον του σιδηροδρόμου στη Πελοπόννησο που δημοσιεύτηκε την Τρίτη στην σελίδα 24 αλλά και οι πληροφορίες την Δευτέρα 3/9 στη στήλη 'Τριφυλιακά και αιχμηρά' .
Σύμφωνα με ανακοίνωση της  ΕΡΓΟΣΕ η σιδηροδρομική σύνδεση στο νέο λιμάνι της Πάτρας (με κόστος 240 εκατ. ευρώ), η σύνδεση με την πόλη της Καλαμάτας (συμπεριλαμβανομένης της σύνδεσης Κατακόλου – Ολυμπίας άρα επομένως και της Κυπαρισσίας ), αποτελεί τον οδικό χάρτη με 3 τρία έργα προτεραιότητας.
Η ΕΡΓΟΣΕ τονίζει ότι σχεδιάζεται η πλήρη αναβάθμιση του σιδηροδρομικού δικτύου, μεταξύ των οποίων όπως έχουμε αναφέρει,  η γραμμή Κιάτο – Ροδοδάφνη (η υποδομή ολοκληρώνεται μέχρι το τέλος 2018), η σιδηροδρομική σύνδεση της Πάτρας (τα έργα συνεχίζονται με ταχείς ρυθμούς εντός χρονοδιαγραμμάτων), η γέφυρα στον Γαλλικό, τα έργα στον Σπερχειό και τα έργα παρακολούθησης λειτουργίας των γεφυρών.

Παράλληλα, η ΕΡΓΟΣΕ είναι πλέον πολύ κοντά στην ολοκλήρωση πολλών κρίσιμων έργων, με χαρακτηριστικό παράδειγμα τη γραμμή Λιανοκλάδι – Δομοκός, μαζί με τη μεγάλη σήραγγα στο όρος Οθρυς και όλες τις 14 γέφυρες του
έργου. . Το νέο  έργο προβλέπεται να ολοκληρωθεί μέχρι το τέλος Οκτωβρίου. Η εταιρία ελπίζει με τον τρόπο αυτό ολοκληρώνεται η γραμμή Αθήνας – Θεσσαλονίκης, η οποία πλέον θα είναι σε όλο το μήκος της διπλή και ηλεκτροκινούμενη, κάτι που σημαίνει ότι ηλεκτροκινούμενα τρένα -όπως το 'Ασημένιο βέλος' που αποκαλύψαμε από τον Αύγουστο- θα μπορούν να κινούνται σε όλο το μήκος της γραμμής με αυξημένες ταχύτητες, χωρίς αλλαγές έλξης, οι χρόνοι διαδρομής θα ελαττωθούν σημαντικά, και η χωρητικότητά της για κάθε είδους σύγχρονο τροχαίο υλικό θα αυξηθεί.
Φαίνεται ότι αν το νερό μπει στο αυλάκι με διεκδίκηση των τοπικών κοινωνιών υπάρχει φως στο τούνελ καθώς το κόστος της βενζίνης αυξάνεται χρόνο με το χρόνο, ιδίως αν δούμε τον χάρτη για αύξηση των πόρων υπέρ του συγκεκριμένου σκοπού. Το επιστέγασμα είναι ότι ο σιδηρόδρομος μπορεί να φέρει ανάπτυξη για τον τόπο.
 ΓΙΑΝ. ΜΠ.
                                

ΤΡΑΠΕΖΑ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΕΜΠΟΡΙΚΟ ΣΥΛΛΟΓΟ ΚΥΠΑΡΙΣΣΙΑΣ
  Ο Εμπορικός Σύλλογος Κυπαρισσίας σύμφωνα με ανακοίνωση του ευχαριστεί θερμά όλους όσους στήριξαν την προσπάθεια για συλλογή εμφιαλωμένου νερού και λοιπών αγαθών, αλλά και όσους συμμετείχαν στην αιμοδοσία που πραγματοποιήθηκε στο Νοσοκομείο Κυπαρισσίας για την ανακούφιση των πληγέντων συνανθρώπων μας από τις πυρκαγιές στην Δυτική Αττική τις ημέρες εκείνες. Ο Σύλλογος μας κατά το πρόσφατο παρελθόν έχει διοργανώσει και άλλες τέτοιες αντιστοίχου περιεχομένου δράσεις για συνανθρώπους μας που το είχαν ανάγκη, όμως το κύμα αλληλεγγύης που αναπτύχθηκε σε αυτήν μας την προσπάθεια ήταν άνευ προηγούμενου!
Η αλληλεγγύη που από όλη την χώρα, κάλυψε γρήγορα τις ανάγκες σε αγαθά που παρουσιάστηκαν στις πληγείσες περιοχές. Το γεγονός αυτό οδήγησε τον σύλλογο μας, πλην των πρώτων αγαθών που στάλθηκαν τις πρώτες δύσκολες ώρες, τα υπόλοιπα που συλλέχθηκαν να το διοχετεύσει συστηματικά στον εθελοντικό οργανισμό «Το χαμόγελο του Παιδιού», έτσι ώστε να καλύψει ανάγκες τις οποίες αυτό έχει.
Οι μόνιμες ανάγκες στήριξης σε αγαθά τις οποίες έχουν σύλλογοι με κοινωνική δράση, φορείς ή και κατά περίσταση ομαδικά συνάνθρωποι μας, μας ώθησε να δημιουργήσουμε την «Τράπεζα Αλληλεγγύης», μια τράπεζα η οποία θα διοργανώνει δράσεις οι οποίες θα αφορούν την κάλυψη βασικών αναγκών συνανθρώπων μας, που το χρειάζονται! Ήδη ο Σύλλογος μας αναπτύσσει συνεργασία με το « Χαμόγελο του Παιδιού» για τον σκοπό αυτό και ήδη βρίσκεται σε επικοινωνία και με άλλους συλλόγους με κοινωνική δράση για την καταγραφή αναγκών που αυτοί έχουν.
Ευελπιστούμε η αλληλεγγύη που όλοι μας δείξαμε προς τους συνανθρώπους μας το καλοκαίρι που μας αφήνει να μην ήταν περιστασιακή και ο καθένας μας να την δείχνει έμπρακτα και καθημερινά.