Γιάννης Κουτσούκος
(Βουλευτής Ν. Ηλείας)
| ||||
Αυτοκινητόδρομος
Πάτρα -Πύργος - Τσακώνα
| ||||
Οι πράξεις, οι παραλήψεις
και τα ψέματα του κ. Σπίρτζη και του ΣΥΡΙΖΑ
| ||||
Α/Α
|
Ημερομηνία
|
Τα γεγονότα
|
Σπίρτζης και ΣΥΡΙΖΑ
|
Σχετικά έγγραφα
|
1
|
20/12/2007
|
Ν. 3621/2007 (ΦΕΚ 279 Α') για την
"Κύρωση Σύμβασης Παραχώρησης του Έργου
της Μελέτης, Κατασκευής, Χρηματοδότησης,
Λειτουργίας, Συντήρησης και Εκμετάλλευσης
του Αυτοκινητοδρόμου Ελευσίνα - Κόρινθος
- Πάτρα - Πύργος - Τσακώνα και άλλες διατάξεις"
|
||
2
|
24/4/2013
|
Επανέναρξη των εργασιών
στην Ολυμπία Οδό, μετά από
δύο χρόνια διακοπής, παρουσία
Σαμαρά – Βενιζέλου
|
Καταγγελία ΣΥΡΙΖΑ για "δήθεν"
επανέναρξη.
|
|
3
|
4/12/2013
|
Διαρκής Επιτροπή Παραγωγής
και Εμπορίου «Κύρωση των Συμφωνιών Τροποποίησης
των Συμβάσεων Παραχώρησης των μεγάλων
οδικών έργων». Ομιλία Χρήστου Σπίρτζη,
Προέδρου του Τεχνικού Επιμελητηρίου
Ελλάδας (ΤΕΕ)
|
Ουδεμία αναφορά στο Πάτρα -Πύργος
από τον κ. Σπίρτζη.
|
|
4
|
11/12/2013
|
Νόμος 4219/2013 (ΦΕΚ Α 269) "Κύρωση
των Συμφωνιών Τροποποίησης των συμβάσεων
παραχώρησης των μεγάλων οδικών έργων".
Ο οδικός άξονας «Αυτοκινητόδρομος Πάτρα−Πύργος−Τσακώνα» μετατρέπεται σε Δημόσιο Έργο. |
Θετική στάση ΣΥΡΙΖΑ για το
άρθρο 5 καταψηφίζει τα υπόλοιπα.
|
|
5
|
22/9/2014
|
Έγκριση της ένταξης
στο Πρόγραμμα Δημοσίων
|
Σιωπή από ΣΥΡΙΖΑ
|
|
6
|
7/10/2014
|
Έγκριση Διενέργειας του Διαγωνισμού
για το Έργο "Ολοκλήρωση του Αυτοκινητοδρόμου
Πάτρα
– Πύργος" με την υπ. αριθμ. 7-10-2014 ΕΠΠ/Π1/Φ1.1/οικ. 7261 απόφαση του Υπουργού Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων κ. Χρυσοχοϊδη |
Σιωπή Σπίρτζη -ΣΥΡΙΖΑ.
|
|
7
|
4/3/2015
|
Ερώτηση (υπ' αριθμ. 478): Επικίνδυνες
οι σκέψεις για την κατάτμηση της δημοπράτησης
του δρόμου Πάτρα - Πύργος
|
Πρώτη επίσημη τοποθέτηση Σταθάκη
για κατάτμηση του έργου.
|
|
8
|
26/3/2015
|
Ακύρωση της διενέργειας του
διαγωνισμού για το έργο "Ολοκλήρωση
του Αυτοκινητοδρόμου Πάτρα
– Πύργος" με την υπ. αριθμ. ΕΠΠ -ΒΕ/Γ/Φ1.1/ 2889/ 26-3-2015 απόφαση του Υπουργού Οικονομίας, Υποδομών, Ναυτιλίας και Τουρισμού κ. Σταθάκη |
Δια χειρός Σπίρτζη, Αναπληρωτή
Υπουργού, και με υπογραφή Σταθάκη η ακύρωση
της δημοπράτησης του έργου.
|
|
9
|
8/4/2015
|
Σύσκεψη στο Υπουργείο του κ.
Σπίρτζη με Βουλευτές, Δημάρχους και φορείς
για την επανεκκίνηση των διαδικασιών
για την Πατρών – Πύργου
|
Η αρχή των ψεύτικων δεσμεύσεων
Σπίρτζη. Υποσχέθηκε δημοπράτηση του έργου
σε τρεις μήνες, 8 έως 10 εργολαβιών.
|
|
10
|
10/4/2015
|
Δηλώσεις κ Μπαξεβανάκη: «Ο
κ. Σπίρτζης επιβεβαίωσε τη βούληση της
κυβέρνησης για υλοποίηση του έργου ως
δημόσιο. Οι δημοπρατήσεις θα γίνουν σε 2 με
2μιση μήνες από σήμερα. Σε κάθε περίπτωση
οι συμβάσεις θα υπογραφούν το αργότερο
το φθινόπωρο» (ήτοι το φθινόπωρο του 2015).
|
Συνηγορία των Βουλευτών του
ΣΥΡΙΖΑ υπέρ των ψεύτικων δεσμεύσεων Σπίρτζη.
|
|
11
|
20/4/2015
|
Συζήτηση Επίκαιρης
Ερώτησης (υπ' αριθμ 91/ 1/4/2018):Σχετικά με
το έργο "Ολοκλήρωση του Αυτοκινητοδρόμου
Πάτρα -Πύργος"
|
Και επίσημα στη Βουλή ψεύτικη
υπόσχεση για έναρξη των διαγωνισμών τέλος
Ιουνίου αρχές Ιουλίου (2015).
|
|
12
|
30/11/2015
|
Συζήτηση Επίκαιρης
Ερώτησης (υπ' αριθμ 187/ 20-11-15): Σχετικά με
το χρονοδιάγραμμα υλοποίησης του έργου
'Αυτοκινητόδρομος Πάτρα-Πύργος' και την
ολοκλήρωσή του.
|
Αυτοδιάψευση Σπίρτζη για το
προηγούμενο χρονοδιάγραμμα, νέα ψεύτικη
υπόσχεση για έναρξη των διαγωνισμών τον
Δεκέμβρη (2015).
|
|
13
|
17/5/2016
|
Δημοπράτηση του τμήματος ΔΟΥΝΑΙΙΚΑ-ΑΜΑΛΙΑΔΑ,
ΧΘ.57,4 μέχρι ΧΘ.66,360, προϋπολογισμού 54,5ΕΚ€:
|
14 μήνες μετά από την
ακύρωση της δημοπράτησης του
έργου ως ενιαίου, η πρώτη δημοπράτηση
|
|
14
|
12/6/2016
|
Δημοπράτηση του τμήματος ΠΥΡΓΟΣ-ΔΟΥΝΑΙΙΚΑ,
Χ.Θ.66,360 μέχρι Χ.Θ.74,500, 67,2 ΕΚ.€:
|
15 μήνες μετά από την
ακύρωση της δημοπράτησης του
έργου ως ενιαίου, η δεύτερη
δημοπράτηση
|
|
15
|
14/7/2016
|
Δημοπράτηση του τμήματος ΑΜΑΛΙΑΔΑ-ΚΥΛΛΗΝΗ,
Χ.Θ.46,500 μέχρι Χ.Θ.57,400, προϋπολογισμού 56,16ΕΚ€:
|
16 μήνες μετά από την
ακύρωση της δημοπράτησης του
έργου ως ενιαίου, η τρίτη δημοπράτηση
|
|
16
|
29/8/2016
|
Συζήτηση Επίκαιρης Ερώτησης
(υπ' αριθμ 1177/ 22-8-2016): Σχετικά με την έναρξη
των εργασιών του δρόμου 'Πάτρα _Πύργος'.
|
Νέες ψεύτικες δεσμεύσεις για
διενέργεια 4ης 5ης και 6ης δημοπράτησης
έως τον Οκτώβριο (2016)
|
|
17
|
31/12/2016
|
Τέλος χρονοδιαγράμματος για
το τμήμα από κόμβο Καλού Νερού έως Α/Κ
Κυπαρισσίας που προεβλέπετο να ολοκληρωθεί
μέχρι το τέλος του 2016, σύμφωνα με τον Ν.
4219/2013 άρθρο πέμπτο.
|
Ένοχη σιωπή Σπίρτζη.
|
|
18
|
7/2/2017
|
Δημοπράτηση του τμήματος
ΚΥΛΛΗΝΗ-ΒΑΡΔΑ, Χ.Θ. 37,500 μέχρι Χ.Θ. 46,500, προϋπολογισμού
74,01ΕΚ€:
Μειοδότης: Κ/Ξ ΤΟΞΟΤΗΣ-ΟΜΑΔΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΩΝ
με έκπτωση 50,39%
|
23 μήνες μετά από την
ακύρωση της δημοπράτησης του
έργου ως ενιαίου, η τέταρτη
δημοπράτηση.
|
|
19
|
1/3/2017
|
Ερώτηση (υπ' αριθμ. 3826): 'Να χυθεί
άπλετο φως στα έργα και τις ημέρες του
κ. Καλογρίτσα με την χρηματοδότησή του
από την Attica Bank και την ανάληψη έργων οδοποιίας
του τμήματος Πατρών _ Πύργου'
|
Αναδεικνύονται τα προβλήματα
της χρηματοδότησης του Ομίλου Καλογρίτσα
μετά από μηνυτήρια αναφορά της Τράπεζας
Ελλάδος
|
|
20
|
4/4/2017
|
Δημοπράτηση του τμήματος ΒΑΡΔΑ-ΣΑΓΑΙΙΚΑ,
Χ.Θ. 23,060 μέχρι Χ.Θ. 37,500, προϋπολογισμού74,37ΕΚ€:
|
25 μήνες μετά από την
ακύρωση της δημοπράτησης του
έργου ως ενιαίου, η πέμπτη
δημοπράτηση.
|
|
21
|
11/4/2017
|
Εγκαίνια Ολυμπίας Οδού
|
Ο κ. Τσίπρας εγκαινιάζει το
έργο που είχε καταψηφίσει. Οκ Σπίρτζης
"βαφτίζει" τις σήραγγες. Ξεχνούν
ότι ταυτόχρονα έπρεπε να έχει παραδοθεί,
σύμφωνα με τον Ν. 4193/2013 άρθρο 5, το τμήμα
Πάτρα -Πύργος.
|
|
22
|
30/5/2017
|
Δημοπράτηση του τμήματος ΣΑΓΑΙΙΚΑ-ΚΑΤΩ
ΑΧΑΓΙΑ, Χ.Θ. 12,900 μέχρι Χ.Θ. 23,060, προϋπολογισμού
74,39EK€: Μειοδότης:
DG INFRASTRUTTURE με έκπτωση 53,40%
|
26 μήνες μετά από την
ακύρωση της δημοπράτησης του
έργου ως ενιαίου, η έκτη δημοπράτηση.
|
|
23
|
2/6/2017
|
Συζήτηση Επίκαιρης Ερώτησης
(υπ' αριθμ 891/ 24-5-2017): Καμία ορατή προοπτική
για το δρόμο Πάτρα_Πύργος.'
|
Νέο χρονοδιάγραμμα από τον
κ. Σπίρτζη για τις υπόλοιπες εργολαβίες,
"κάλυψη" σε Attica Bank για εγγυητικές
Ομίλου Καλογρίτσα.
|
|
24
|
29/6/2017
|
Ερώτηση (υπ' αριθμ. 6745): Οι Κυβερνητικές
μεθοδεύσεις αναιρούν τον αρχικό σχεδιασμό
για τον αυτοκινητόδρομο Πάτρα _ Πύργος
|
Με καθυστέρηση 2 ετών στις 24-1-2017
στάλθηκε η πρόσκληση της Αρμόδιας Διαχειριστικής
Αρχής για την ένταξη του έργου στο ΕΣΠΑ.
|
|
25
|
25/7/2017
|
Δημοπράτηση του τμήματος ΚΑΤΩ
ΑΧΑΓΙΑ-ΒΙΠΕ ΠΑΤΡΑΣ Χ.Θ. 7,270 μέχρι Χ.Θ. 12,900,
προϋπολογισμού 35,79ΕΚ€:
|
28 μήνες μετά από την
ακύρωση της δημοπράτησης του
έργου ως ενιαίου, η έβδομη
δημοπράτηση.
|
|
26
|
12/12/2017
|
Κατατέθηκε και επίσημα ο φάκελος
μεγάλου έργου του αυτοκινητόδρομου Πάτρα-Πύργος
στις αρμόδιες υπηρεσίες της Ευρωπαϊκής
Επιτροπής
|
3 χρόνια μετά από την
ανάληψη της Κυβέρνησης, λόγω
των μεθοδεύσεων της ακύρωσης
του διαγωνισμού και της
|
|
27
|
6/2/2018
|
Περιφερειακό Συνέδριο στην
Πάτρα. Δήλωση κ. Τσίπρα για έναρξη του
έργου το Καλοκαίρι
|
Ψεύτικη υπόσχεση από κ. Τσίπρα
για άμεση έναρξη των έργων.
|
|
28
|
8/2/2018
|
Συζήτηση Επίκαιρης Ερώτησης
(υπ' αριθμ 963/ 31-1-2018): Με θέμα: ' Σε νεκρό
σημείο, τρία χρόνια μετά, ο δρόμος Πάτρα_Πύργος'.
|
Νέο χρονοδιάγραμμα από Σπίρτζη
με αφετηρία την 12/3/2018 για υπογραφή των
συμβάσεων.
|
|
29
|
14/3/2018
|
Δημοπράτηση του τμήματος ΒΙΠΕ
ΠΑΤΡΑΣ-ΜΙΝΤΙΛΟΓΛΙ Χ.Θ. 0 μέχρι Χ.Θ. 7,270 προϋπολογισμού
74,40ΕΚ€
Μειοδότης: DG INFRASTRUTTURE με έκπτωση
52,40%
|
36 μήνες μετά από την
ακύρωση της δημοπράτησης του
έργου ως ενιαίου, η όγδοη δημοπράτηση.
|
|
30
|
18/4/2018
|
Έγκριση από την Ευρωπαϊκή
Επιτροπή του Φακέλου για τον Αυτοκινητόδρομο-Πάτρα-Πύργος,
ΕΣΠΑ της περιόδου 2014-2020 ύψους 293εκατ.ευρώ
|
Με 37 μήνες καθυστέρηση, λόγω
των μεθοδεύσεων της Κυβέρνησης, η έγκριση
του έργου.
|
|
31
|
31/5/2018
|
Συζήτηση Επίκαιρης Ερώτησης
(υπ' αριθμ. 5196/ 17-4-2018): «Παρήλθε και η 12η Μαρτίου,
η τελευταία προθεσμία που έθεσε ο κ. Σπίρτζης
για την εκκίνηση των διαδικασιών έναρξης
του Έργου Πάτρα _ Πύργος»
|
Νέα ψεύτικη δέσμευση Μαυραγάνη
ότι "περί το τέλος του Καλοκαιριού
θα έχουν ελεγχθεί οι προσφορές των εταιρειών"
διαψεύδει όλα τα χρονοδιάγραμματα και
τον κ. Τσίπρα
|
|
32
|
17/9/2018
|
Σύσκεψη κ. Σπίρτζη με φορείς
της περιοχής, με αποκλεισμό των Βουλευτών
της αντιπολίτευσης
|
Αυταρχική - αντικοινοβουλευτική
μεθόδευση Σπίρτζη για να αποφύγει την
αντιπαράθεση.
|
|
33
|
25/9/2018
|
Συζήτηση Επίκαιρης Ερώτησης
(υπ' αριθμ.52/ 19-9-18): Ορατός πλέον ο κίνδυνος
να μείνει η Ηλεία εκτός του
εθνικού δικτύου των αυτοκινητοδρόμων, με βάση τις μεθοδεύσεις της Κυβέρνησης στον πολύπαθο δρόμο Πάτρα - Πύργος. |
Νέες ψεύτικες υποσχέσεις Σπίρτζη
για ταυτόχρονη έναρξη και των οχτώ εργολαβιών.
|
|
34
|
1/11/2018
|
Ερώτηση (υπ' αριθμ. 2985): Με πράξεις
και παραλήψεις η Κυβέρνηση ακύρωσε το
χρονοδιάγραμμα ολοκλήρωσης του Αυτοκινητόδρομου
Πάτρα-Πύργος- Τσακώνα.
|
Ξέχασε τον αυτοκινητόδρομο
μέχρι Τσακώνα ο κ. Σπίρτζης. Ψάχνει ακόμα
τις δύο εργολαβίες του Πάτρα - Πύργος.
|
|
35
|
2/11/2018
|
Σύσκεψη Σπίρτζη στο Υπουργείο
Μεταφορών με φορείς της περιοχής, με αποκλεισμό
και πάλι των Βουλευτών της αντιπολίτευσης
|
Νέα αντιδημοκρατική - αντικοινοβουλευτική
μεθόδευση Σπίρτζη με την ανοχή των Βουλευτών
του ΣΥΡΙΖΑ.
|
|
36
|
5/11/2018
|
"Μαϊμού" σύσκεψη στο
Υπουργείο Μεταφορών από τον
κ. Σπίρτζη, μετά τις καταγγελίες μας για
αποκλεισμό των Βουλευτών της αντιπολίτευσης.
|
Τρεις μέρες μετά από την αντιδημοκρατική
και αντικοινοβουλευτική μεθόδευσή του
ο κ. Σπίρτζης ξαναβρίσκεται, μαζί με τους
Βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ, για να καταγγείλουν
την "αδιαφορία" μας!!!! Απύθμενο
θράσος.
|
|
37
|
17/12/2018
|
Ομιλία Σπίρτζη στη Βουλή για
τον Προϋπολογισμό
|
Τον Ιανουάριο του 2019 - δηλαδή
τέσσερα χρόνια μετά - θα ενημερώσει τη
Βουλή για τις συμβάσεις του Πάτρα -Πύργος
|
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΑΠΟ ΜΕΣΣΗΝΙΑ ,ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟ ΕΛΛΑΔΑ ΔΙΕΘΝΗ ΓΕΝΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ