Ο όμιλος VW σύντομα
θα αποφασίσει για τη θέση που θα κατασκευάσει το νέο της εργοστάσιο και
στο οποίο θα μπουν στην γραμμή παραγωγής πολλά εμπορικά σήματα.
Ηγετικό ρόλο σε αυτή την κίνηση αναμένεται να έχει η Skoda, η οποία θα έχει τον πρώτο λόγο στην παραγωγή των μοντέλων.
Ο διευθύνων σύμβουλος της Skoda, Bernhard Maier, δήλωσε ότι η αυτοκινητοβιομηχανία έχει μειώσει τον αριθμό των υποψήφιων χωρών σε τέσσερις, αλλά αρνήθηκε να τις κατονομάσει. Το σίγουρο είναι ότι θα ξεκινήσουν οι γραμμές παραγωγής των διαφόρων μοντέλων μετά το 2022. Κάποιες προβλέψεις που έλεγαν ότι μία από τις επικρατέστερες χώρες θα είναι η Τουρκία έχουν πέσει στο κενό καθώς η χώρα έχει χάσει την ευνοϊκή θέση λόγω των μεγάλων οικονομικών προβλημάτων της. Πέρυσι η δραματική πτώση της αξίας της τουρκικής λίρας μείωσε τις τοπικές πωλήσεις αυτοκινήτων και ελαφρών επαγγελματικών οχημάτων κατά 35% και συνέβαλε στην πτώση της παραγωγής οχημάτων κατά 9%. Από την άλλη η Βουλγαρία και η Ρουμανία που αρχικά ήταν στο πλάνο, αλλά μάλλον βγαίνουν εκτός προγραμματισμού.
Τέλος, δεν θα πρέπει να ξεχάσουμε και την επιλογή της Σερβίας και του εργοστασίου της Fiat στο Kragujevac, η οποία κατασκευάζει επί του παρόντος το 500L. Το εργοστάσιο παρέμεινε αδρανές για δύο μήνες κατά τη διάρκεια των Χριστουγέννων καθώς η ζήτηση για το μοντέλο έπεσε, αλλά η ιταλική μάρκα θα προσθέσει ένα νέο SUV στη γραμμή παραγωγή της. Με δεδομένο την χαμηλή παραγωγή από πλευράς της ιταλικής εταιρείας, ίσως να αποτελέσει και αφορμή για νέα επωφελής συνεργασία...
Ηγετικό ρόλο σε αυτή την κίνηση αναμένεται να έχει η Skoda, η οποία θα έχει τον πρώτο λόγο στην παραγωγή των μοντέλων.
Ο διευθύνων σύμβουλος της Skoda, Bernhard Maier, δήλωσε ότι η αυτοκινητοβιομηχανία έχει μειώσει τον αριθμό των υποψήφιων χωρών σε τέσσερις, αλλά αρνήθηκε να τις κατονομάσει. Το σίγουρο είναι ότι θα ξεκινήσουν οι γραμμές παραγωγής των διαφόρων μοντέλων μετά το 2022. Κάποιες προβλέψεις που έλεγαν ότι μία από τις επικρατέστερες χώρες θα είναι η Τουρκία έχουν πέσει στο κενό καθώς η χώρα έχει χάσει την ευνοϊκή θέση λόγω των μεγάλων οικονομικών προβλημάτων της. Πέρυσι η δραματική πτώση της αξίας της τουρκικής λίρας μείωσε τις τοπικές πωλήσεις αυτοκινήτων και ελαφρών επαγγελματικών οχημάτων κατά 35% και συνέβαλε στην πτώση της παραγωγής οχημάτων κατά 9%. Από την άλλη η Βουλγαρία και η Ρουμανία που αρχικά ήταν στο πλάνο, αλλά μάλλον βγαίνουν εκτός προγραμματισμού.
Τέλος, δεν θα πρέπει να ξεχάσουμε και την επιλογή της Σερβίας και του εργοστασίου της Fiat στο Kragujevac, η οποία κατασκευάζει επί του παρόντος το 500L. Το εργοστάσιο παρέμεινε αδρανές για δύο μήνες κατά τη διάρκεια των Χριστουγέννων καθώς η ζήτηση για το μοντέλο έπεσε, αλλά η ιταλική μάρκα θα προσθέσει ένα νέο SUV στη γραμμή παραγωγή της. Με δεδομένο την χαμηλή παραγωγή από πλευράς της ιταλικής εταιρείας, ίσως να αποτελέσει και αφορμή για νέα επωφελής συνεργασία...